Kia Rio: třídveřová karoserie poprvé

Kia představila ve světové premiéře Rio s třídveřovou karoserií. Nová verze má zdůraznit sportovní charakter tohoto modelu.

Kia poté, co začala prodávat novou generaci modelu Rio v provedení pětidveřových hatchback a čtyřdveřový sedan, představila na autosalonu ve Frankfurtu ve světové premiéře také třídveřové Rio. Za celou historii tohoto modelu to je vůbec poprvé, co se bude nabízet pouze s trojicí dveří. Cílem je podpořit prodeje a oslovit mladší zákazníky. Kia očekává, že 20 – 25% z celkově prodaných vozů Rio bude právě verze označená jako 3D.

ČTĚTE TAKÉ
Poprvé za volantem: Kia Rio třetí generace

Kromě počtu dveří se Rio 3D od svého pětidveřového sourozence neliší prakticky v ničem. Stejná je jak nabídka motorizací a převodovek, tak výbavy a nakonec jsou shodné také základní rozměry. Novinka měří na délku 4045 mm a vysoká je 1455 mm. Do prodeje se třídveřový hatchback dostane začátkem příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků