Kia Rio po faceliftu: nové fotografie a více informací

O faceliftu jednoho z menších členů rodiny Kia jsme vás informovali již v létě, kdy se tento model dostal do prodejů na korejském trhu. Nyní se omlazená Kia Rio pomalu dostává i do střední Evropy a v této souvislosti se objevily i nové fotografie a několik doplňujících informací.

Jak jsme již avizovali, omlazení se týká jak verze hatchback, tak verze sedan, přičemž u druhé jmenované jsou stylistické změny o něco zřetelnější kvůli výraznější úpravě zadních partií. Nejpodstatnější změny se ale odehrály u obou karosářských variant na přídi, která byla upravena po vzoru ostatních modelů tak, aby mezi ně Rio zapadlo a nenarušovalo nový osobitý styl všech vozů značky.

Z hlediska technického se toho ovšem moc nezměnilo, benzínové agregáty jsou i nadále zastoupeny dvojicí 1,4 a 1,6 CVVT, zatímco vznětové jednotky reprezentuje 1,5 CRDi VGT. Velkých změn se nedočkáme ani u výbav, avšak zde nelze nezmínit lákavý standardní stupeň výbavy s označením LX zahrnující rádio s MP3 přehrávačem a USB portem, centrální zamykání, či elektrické ovládání předních a zadních oken.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Kia Rio po facelifu pro modelový rok 2010

bazar

Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 170 738 km
Cena: 87 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 811 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 180 021 km
Cena: 180 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 260 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 71 931 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků