Kia Rio po faceliftu: nové fotografie a více informací

O faceliftu jednoho z menších členů rodiny Kia jsme vás informovali již v létě, kdy se tento model dostal do prodejů na korejském trhu. Nyní se omlazená Kia Rio pomalu dostává i do střední Evropy a v této souvislosti se objevily i nové fotografie a několik doplňujících informací.

Jak jsme již avizovali, omlazení se týká jak verze hatchback, tak verze sedan, přičemž u druhé jmenované jsou stylistické změny o něco zřetelnější kvůli výraznější úpravě zadních partií. Nejpodstatnější změny se ale odehrály u obou karosářských variant na přídi, která byla upravena po vzoru ostatních modelů tak, aby mezi ně Rio zapadlo a nenarušovalo nový osobitý styl všech vozů značky.

Z hlediska technického se toho ovšem moc nezměnilo, benzínové agregáty jsou i nadále zastoupeny dvojicí 1,4 a 1,6 CVVT, zatímco vznětové jednotky reprezentuje 1,5 CRDi VGT. Velkých změn se nedočkáme ani u výbav, avšak zde nelze nezmínit lákavý standardní stupeň výbavy s označením LX zahrnující rádio s MP3 přehrávačem a USB portem, centrální zamykání, či elektrické ovládání předních a zadních oken.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Kia Rio po facelifu pro modelový rok 2010
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků