Kia Rio 1,5 CRDi VGT: malá naftová symfonie (velký test)

81 komentářů

bubu
13. června • 18:20

RIO CRDI jsem koupil manželce a mohu potvrdit, že je absolutní špička. Je měkčí a pohodlnější než vozy od VW, přes to dobře ovladatelný a se super pružným zrychlením. Je skvěle odhlučněný, při jízdě slyšíte jen slabé bzučení (připomíná mi zvuk moderních dýzlových motorů třeba v Laguně), když z něj přesednete do oktávky 2,0 TDi, připadáte si jako v kombajnu. Škoda toho interiéru (jde jen o vzhled), přitom by výrobci šlo o investici za pár tisíc.

robo
13. června • 20:54

ja som sa tiez zabavil, po precitani recenzie som vazne "zapochyboval" ci som miesto Grande Punta nemal kupit Rio??strasne skaredy interier a autor zrejme je priaznivej tejto znacky. Pri jeho testoch GP som taketo nadsenie nevidel, normalne ked som preberal GPcko hned som ako prve pozeral licovanie modrych plastov na palubke. Ale tento interier ma pobavil, des ako v C3.
Zato emocii pre toto auto je plno.uznavam ze motor v tejto kategorii je dobry, ale nie su super motory nahodou aj Multijet?

Marek
14. června • 11:02

Nie su

doubt
14. června • 16:39

no to si piš, že sou

Ludo
13. června • 11:31

Nedavno som videl test VW Polo 1.4TDI. Zapamatal som si hodnotu pruzneho zrychlenia z 80 na 120km/h - 15.5 sekundy. Podla videa merali nejkym zariadenim skutocnu rychlost voci vozovke. To je podstatne viacej, ako 12s, ktore ste namerali pri Fabii 1.4TDI. Je to preto, lebo meriate zrychlenie stopkami podla tachometra alebo je Faia v tejto discipline lepsia?

Cobretty
12. června • 22:13

A dovolte otázku Evropana: "má to pozink?". Zřejmě ne, když nabízejí záruku na karoserii jen šest let. To by ovšem byl zásadní nedostatek.

andy
13. června • 8:50

Má to pozink. Od nového Sportage každý nový model (vrátane Ria) má kompletne pozinkovanú karosériu a dlhšiu záruku dajú po obmene modelovej palety.

Cobretty
13. června • 12:23

A platí to i pro nový Accent?

jozef77
12. června • 19:58

Ja viem, že to sem nepatrí, ale aj tak chcem všetkým českým futbalovým fanúšikom zagratulovať k viťazstvu nad USA. Boli ste super, amíci nemali žiadnu šancu.

Shimi
12. června • 20:45

to jozef77: No konečně rozumný příspěvek

jozef77
12. června • 23:43

Tom
12. června • 12:35

Mel jsem moznost projet se s timto autem, kdyz si muj kamarad kupoval nove auto a chodili jsme po autosalonech a vybirali co koupit. Musim rict, ze motor je opravdu paradni, vetsinou neposloucham co mi ten prodejce sedici vedle me povida, protoze to jsou pokazde same superlativa a nazor si z jizdy udelam sam, ale musel jsem s nim v nazoru na motor souhlasit. "tahlo to jak prase", dokonce vic nez v mem prvnim aute Opel Vectra 2.0 16V. Jenze tahle lehka auticka s maloobjemovymi motory jsou paradni akorat do mesta, protoze ono "skvele pruzne zrychleni" se vetsinou po prekroceni 100km/h vytraci, narozdil od tech zminovanych 6-8 valcu . Navic, to ze jsou to relativne lehka auta jde pak poznat pri vyssich rychlostech, kdy pak nemam tak "bezpecny" pocit jako ve vetsich a tezsich autech. Proste, ten kdo chce auto na nakupy a na cestu do/z prace a nechce pri jizde cekat az se to poradne rozjede, tak je to dobra volba. Druha stranka veci je ta, ze ta palubka a cely interier je opravdu shit a vubec se mi nelibi, sedacky jsou nepohodlne,  neni to auto, ve kterem bych chtel travit treba cely den pri delsich cestach.

jarno
12. června • 6:27

Za 370.000 to Rio nikde nekoupíte,leda,že byste opravdu chtěly.Jsou akce,já mám Rio II 1.4 za 245.000 a dop.cena byla 280.000.Automodul.com.

Luki
12. června • 7:46

joo, to už jsou lepší ceny :)
osobně bych za 370 tisíc tohle auto nekoupil, přece jenom to už není cena levného vozu.
Mám Hyundai Accent 1.3 za 270 tisíc. A ten vypadá vevnitř teda líp než tohle Rio. A nová generace Accenta (2006) je velmi pěkná uvnitř, k nerozeznání od současných evropských vozů.
Takže tohle Rio nechápu, podle mě nic moc.
Jinak za 370 tisíc bych si radši sehnal mírně jetou oktávku.
Podle mě levný vůz znamená hranici tak 250 tisíc a tam spadá tak Kia Picanto, Fiant Panda a možná nějaká hodně voškubaná Fabie 1.2 HTP (Hovno To Pojede).
Když jsme sháněli před dvěma měsíci auto do 250 tisíc, vyšlo nejlépe Renault Thalia 1.4 (100 koní) s klimou za 255 tisíc ! Jenže jsme chtěli pětidvířko, tak jsme museli připlatit a koupit Accenta.

Arbacher01
12. června • 9:11

tak co se tyce interieru noveho accenta me teda osobne pripada skoro stejny az na male vyjimky,takze kde je ten velky rozdil?

Luki
12. června • 11:04

pardon, já porovnával svého Accenta s tím novým modelem. často totiž korejcům vytýkají nepěkné zpracování.
Ten můj vypadá vevnitř o dost hůř, takový laciný design, hranatý volant apod.
Nový accent má palubku téměř stejnou jako Rio: http://www.hyundai-motor.cz/modely/novy_accent-interier.php?PHPSESSID=4b42383f10676e5ce405a0a413 1c4727
ale vnitřek celkově se mně u nového Accenta líbí mnohem víc.
Spíš mě u toho Ria překvapuje tak vysoká cena.

tw
12. června • 13:28

Nový Accent 2006, má motorizaci a interiér zcela totožný s Kia Rio, jen podsvícení je zelené na rozdíl od oranžového v Riu. (mimochodem Kia Rio prodávaná v USA má taktéž podsvícení přístrojovky zelené)
Rio a Accent jso totožné vozy a proto se do ČR bude dovážet pouze verze Accent sedan a Rio hatchback

tw
12. června • 13:27

Nový Accent 2006, má motorizaci a interiér zcela totožný s Kia Rio, jen podsvícení je zelené na rozdíl od oranžového v Riu. (mimochodem Kia Rio prodávaná v USA má taktéž podsvícení přístrojovky zelené)

Rio a Accent jso totožné vozy a proto se do ČR bude dovážet pouze verze Accent sedan a Rio hatchback

janmil
12. června • 10:27

Presne tak, nový Accent má palubku na pohľad veeelmi podobnú (možno tú istú) ako Rio.

tw
12. června • 13:27

Nový Accent 2006, má motorizaci a interiér zcela totožný s Kia Rio, jen podsvícení je zelené na rozdíl od oranžového v Riu. (mimochodem Kia Rio prodávaná v USA má taktéž podsvícení přístrojovky zelené)

Rio a Accent jso totožné vozy a proto se do ČR bude dovážet pouze verze Accent sedan a Rio hatchback

tw
12. června • 13:26

Nový Accent 2006, má motorizaci a interiér zcela totožný s Kia Rio, jen podsvícení je zelené na rozdíl od oranžového v Riu. (mimochodem Kia Rio prodávaná v USA má taktéž podsvícení přístrojovky zelené)

Rio a Accent jso totožné vozy a proto se do ČR bude dovážet pouze verze Accent sedan a Rio hatchback

-LK-
11. června • 20:09

Věta "Doslova lahodící bylo ujíždění daleko větším a na oko silnějším vozům na dálnicích po zbrzdění, kdy Rio vždy patřilo k těm nejrychlejším" mě docela pobavila. Jako majitel auta s výkonem skoro 3x tak velkým než tato raketa na naftu se velice často bavím, jak se někteří řidiči aut s pidimotory snaží, jen aby se předvedli, jak jim to jede. Mám pocit, že tlačí plynový pedál takovou silou, že moc nechybí, aby promáčkli podlahu. Mají pak skvělý pocit, že "to jede líp než kdejakej šestivál, voe" a buď nechápou či nechtějí pochopit, že kdyby ten "šestivál voe" nejel na 10% a trochu přidal, nechá je daleko vzadu. Velice často to pozoruji převážně u (koncernových) turbokamna nebo tuzérů. Takže otázka na konec - to ujíždění silnějším autům je proto, že s tak malým autem jako Rio motor neskutečně dobře cvičí nebo je to tím, že autor je vítězem v závodě, kde závodí pouze on sám?

peto S.
22. listopadu • 15:38

no najlepsie je rozpravat blbosti....ja mam kia rio 1,5crdi a mam subaru forester 2,5l s 230 konmi....a to ze sa citite byt velki a mrzuti ze vas predbiehaju slabsie auta je vasa ubohost....kia je super a ma super motor...a je mi jedno ci idem v bmw m6(a vychutnavam si jazdu) alebo v kii...hlavne je to ze si uzivam jazdu...a najviac sa mi pacia soferi ktori maju tych svojich 150 koni a boja sa na tom jazdit, lebo keby na tom isli normalne mali by spotrebu taku, ze by sa pri tankovani rozplakali....tak nehadajte sa a nechvalte sa ze co kto ma...kia je super usporne a zive auticko do mesta aj na dlhsie trasy....

stealth
12. června • 19:15

Už dlouho jsem se tak nepobavil: "že autor je vítězem v závodě, kde závodí pouze on sám?"   Vystihl si to tak přesně, že už to nejde lépe.

amater
13. června • 6:24

tak a pro dnesek radeji vazne ... male TDIcka nebo jak si to kazdej pojmenuje jsou podle me uzasna vec, malo papkaj, maji dostatecnej kroutak na to aby kdyz clovek jede do tahleho stoupani nemusel porad radit a vykonove na tom nejsou taky spatne. Kdyby tu byla recenze na 12Valve a nekdo tu zacal o 3 nebo 4 valcich ze jsou lepsi, tak bych vychvaloval 12V! Kazdej motor ma sve pro i proti .... Muj osobni favorit je 6V boxter v 911


NAPOSLED : kolega co vlastni 8V auticko si toho 3V prcka strasne vychvaloval

amater
13. června • 6:24

tak a pro dnesek radeji vazne ... male TDIcka nebo jak si to kazdej pojmenuje jsou podle me uzasna vec, malo papkaj, maji dostatecnej kroutak na to aby kdyz clovek jede do tahleho stoupani nemusel porad radit a vykonove na tom nejsou taky spatne. Kdyby tu byla recenze na 12Valve a nekdo tu zacal o 3 nebo 4 valcich ze jsou lepsi, tak bych vychvaloval 12V! Kazdej motor ma sve pro i proti .... Muj osobni favorit je 6V boxter v 911


NAPOSLED : kolega co vlastni 8V auticko si toho 3V prcka strasne vychvaloval

lexus.rx
12. června • 8:47

v podstatě máš pravdu, jako majitel V6-24 to mohu potvrdit, nicméně faktem zůstává že Rio asi bude zdatným soupeřem silnějším autům, 200 koňovýmu šetsiválu asi stačit nebude ale kdejakýho běžnýho dvoulitra určitě potrápí.........

amater
12. června • 7:07

No nejsem si uplne jistej jestli mas pravdu, hodne zalezi na hmotnosti auta a ja osobne s Fabkou 1.4 TDI 59kW jsem nemal problem udrzet krok s audinou co mela o 100% vice valcu nez ja ... Na dalnici pak jsem se v pohode drzel a posleze i predljel 6ti i 8mi valce a opravdu se snazili, zadnej 10% vykon a to vse se spotrebou pod 7l nafty .... bezne pod 4 :o)

haha
15. května • 12:19

tak ty jsi dobrej snílek!!!

PCCC
12. června • 13:56

A nejakou dalsi pohadku tam nahodou nemas

-LK-
12. června • 8:34

Přesně to, co jsem psal výše. Jejich šest či osm válců se snažilo, seč mohlo, ale jakmile zasvištělo mocné turbo, tři válce vystřelily fabku kupředu tak, že by se i raketoplán Endeavour zastyděl. Pak se rozlil teplý pocit blaha, jak ty x-válce dostaly na konečník a to jim to ještě kua žere aspoň 3x tolik, co mě. Fakt komik, díky za skvělý pobavení hned po ránu.

amater
12. června • 12:57

200 je na tachometru, coz je cca 180-185 normalnich. Uvedu tedy jiny priklad v patek odpoledne z centra Brna do Tyna nad Vltavou s timto vozem za 2 hodinky .... (220km)

Mirek-607
12. června • 16:36

amater je vazne komik...

Co takhle prijed nekam na sraz???

-LK-
12. června • 15:22

Promin, že jsem to z příspěvku nepochopil. Ty dvě hodiny jsou klasické nebo jezdíš proti času? Myslím jako když na to pořádně šlápneš a jezdíš za 7l/100 místo za 4, jestli dorazíš do cíle dřív, než jsi vyjel. Myslím, že série to takhle rychle neumí, ale možná to máš čiplý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozef77
12. června • 23:40

Žeby sme amaterovi zmenili nick Einsten

Red_Dwarf
12. června • 14:30

Hele můžem dát závod, já 9let stará Vectra 85kw 1,8 benzín, schválně

hlobilp
12. června • 13:44

A jde Ti o co? Se co nejlepe zabit, nebo si myslet, ze treba na Tebe nemam? Pokud to prvni, tak to udelej rychle a nekde, kde nikomu dalsimu neublizis. A jestli to druhe, tak si sedni do trosku rychlejsiho auta a pak uvidis, ze To Tvoje auto rychle byt proste nemuze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
amater
13. června • 6:26

tak a pro dnesek radeji vazne ... male TDIcka nebo jak si to kazdej pojmenuje jsou podle me uzasna vec, malo papkaj, maji dostatecnej kroutak na to aby kdyz clovek jede do tahleho stoupani nemusel porad radit a vykonove na tom nejsou taky spatne. Kdyby tu byla recenze na 12Valve a nekdo tu zacal o 3 nebo 4 valcich ze jsou lepsi, tak bych vychvaloval 12V! Kazdej motor ma sve pro i proti .... Muj osobni favorit je 6V boxter v 911. Jinak bezpecnost predesim a neprehlednej horizont nebo zaludna zatacka tak tam se bojim kazdej den :o(


NAPOSLED : kolega co vlastni 8V auticko si toho 3V prcka strasne vychvaloval

amater
13. června • 6:26

tak a pro dnesek radeji vazne ... male TDIcka nebo jak si to kazdej pojmenuje jsou podle me uzasna vec, malo papkaj, maji dostatecnej kroutak na to aby kdyz clovek jede do tahleho stoupani nemusel porad radit a vykonove na tom nejsou taky spatne. Kdyby tu byla recenze na 12Valve a nekdo tu zacal o 3 nebo 4 valcich ze jsou lepsi, tak bych vychvaloval 12V! Kazdej motor ma sve pro i proti .... Muj osobni favorit je 6V boxter v 911. Jinak bezpecnost predesim a neprehlednej horizont nebo zaludna zatacka tak tam se bojim kazdej den :o(


NAPOSLED : kolega co vlastni 8V auticko si toho 3V prcka strasne vychvaloval

Mek
12. června • 12:35

Amater je nejspíš jenom provokatér, který nás chce jenom trošku popíchnout. Znám ale osobně pár týpků, kteří takové řeči běžně vedou a myslí je smrtelně vážně.

Dinar
12. června • 10:25

 myslím, že majitel onoho osmiválcového audi už ani nezajížděl domů a znechucen jel rovnou auto vrátit prodejci. A to ještě netušil, že když se taková 1,4 tdi čipne...

jozef77
12. června • 23:37

amater
12. června • 13:02

Fabia 1.4 TDI je 3valec, takze audi byla jen 6ti valcova

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dinar
12. června • 13:47

hm, to je fakt, pak to byla předpokládám 3,0 tdi, ze které při akceleraci třeba ve 150km/h uvidíš v 1,4 tdi maximálně dva vzdalující se výfuky po dobu cca 5 vteřin. Na druhou stranu je hezké, když je někdo tak nadšen ze svého auta. Ať ti to jezdí.

cesky vychcanek
12. června • 14:42

To ale jen proto, ze 3.0 TDI pri tom zakouri tak, ze ja radsi v 1.4 zpomalim, abych do nej zezadu v ty mlze nenarazil, coz by se jistojiste stalo, kdybych ty svy tri vlace poradne pritlacil.

amater
12. června • 7:12

... jeste dodam ze jsem jednou nestacil BMW s 6ti valcem, ale to jen kdyz me zastavil omezovac otacek a na tachometru bylo 200km/h to mi pak to BMW ujizdelo :o(

x-pand
15. května • 12:22

náhodou mám bmw 6-ti válec a takový kočárky jako je 1,4 žeru jako jednohubky, :)

jozef77
12. června • 23:36

Ty musíš byť teda poriadny srandista. Zabudol si napísať, že si ich všetky predbiehal cestou dole z Gerlachovského štítu

doubt
14. června • 16:27

Mirek-607
12. června • 16:31

Docela legracni prispevek, vzhledem k tomu, ze mam k dispozici auta z obou vykonovych skupin tak obvzlast

Cynik
12. června • 14:27

Boha jeho, opravdu si myslis, ze s 1.4 TDi budes stacit sestivalcovym Audi, nebo se jen pokousis o flame? V tom druhem pripade existuje nadeje, ze mas jeste alespon zbytky zdraveho rozumu.

PeterL
12. června • 12:26

Fabia 1,4 TDI PD 59 kW
Nejvyšší rychlost  [km/h]: 170 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h  [s]: 13,8

Mirek-607
11. června • 20:49

Klidek

Podle mereni Rio srovnatelnym autum celkem spolehlive ujede a tech znatelne silnejsich v CR zas tolik neni, resp. je jich naproste minimum...

-LK-
11. června • 21:28

To, že mezi srovnatelnými vozy je na špici, jasně dokladuje tabulka. Spíš mi šlo o tu narážku, jak zkušeně to Rio nandavá větším silnějším vozům. Nezlob se na mě, stovka za 11,5 vteřiny je hodnota, která mě o schopnostech onoho "nandavání" moc nepřesvědčuje. Vždyť i oblíbená modla "silného velikého" auta VW Passat 85kW TDI má 0-100 za 11s.

Mirek-607
11. června • 22:36

Myslim, ze 0-100 je v tomhle aute o dost horsi nez pruzne zrychleni, ale nechme to byt... Ja sice taky vetsinou jezdim v autech od 140 do 210 koni, ale rozhodne me to, ze me sem tam predjizdeji pomalejsi auta nijak netrapi. Daleko vic mi vsichni dokazuji svoji rychlost kdyz jedu Astrou. Proti 607 maji vetsi respekt a casto jedou za mnou i kdyz se mi chce jet podle predpisu ;)

-LK-
11. června • 22:42

Ale mě to taky netrápí, spíš si říkám, ja je fajn, že hned mají radost. Teda kromě případů, jako když mně votuzenej vidlo-favorit předjíždí do zatáčky na naprosto nepřehledným místě. To bych vraždil, protože jeho honění ega může mít pro ostatní dost neblahé následky.

Já jsem se pozastavoval pouze nad tím, že ujíždění silnějším vozům bude pravděpodobně pouze iluze nebo samozávodění. Mimochodem - to pružné zrychlení je dost zavádějící, protože zcela ignoruje to, že v autě bývá řadicí páka, takže v reálu stačí podřadit a pa pá. Když někdy jezdím s manuálem, rozhodně řadím tak, aby to co nejlépe jelo a ne tak, abych jel co nejdelší úsek např. za 3.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek-607
12. června • 3:06

S radici pakou souhlas, ovsem o tom, jak se to bude pri akceleraci i s postupnym razenim chovat vypovida spis to pruzne, nez 0-100. Jinak souhlas ;)

Mirek-607
11. června • 22:40

Jeste k tomu zrychleni 0-100, to je v praxi vetsinou nepouzitelna hodnota, nekdy ji vyrobci dosahuji treba tim, ze dvojka jede max. 101 a podobne (samozrejme ne maly diesel). Dulezitejsi je ta pruznost.

Bobr
11. června • 22:07

jj .. pocit je neco jinyho nez stopky ... A to zavodeni sam se sebou nebo proti ostatnim se mi moc libi :)
Za 11,5 sec na 100km/h to zvladnou skoro vsechny 1,5 - 1,6ky benziny bez turba ... a i ve vetsich autech...

Radek Ondrášík
11. června • 21:34

Zdravíčko, jsem rád, za tento postřeh, je jasné, že to byl závod "jednoho řidiče" a nedělám si iluze o tom, že i "obyčejné" 2,0 TDI by Riu ujelo, bylo to takové nadnesené přirovnání.

Mek
11. června • 21:17

Proč - klídek? Myslím, že to "závodění" vystihl naprosto přesně. Já mám teda jenom 150k, ale předjíždí mě i tak kdeco, od koncernových HTPček až po vytuněné vraky, a to jenom proto, aby po půlminutě sprintu s vyšťaveným motorem zpomalili na původní rychlost, kterou mohli jet klidně za mnou.

Honza
11. června • 13:35

Zdravím,
jsem majitelem minulé verze Ria Kombi a mám k němu jisté výhrady, ale to mám ke všem levnějším vozům (vždycky se něco najde). Tvrzení ovšem, že vzhled auta mu prospěl mi připadá dost mimo. To co mě právě přesvědčilo ke koupení ria byl jeho velmi originální a hezký vzhled. To co designéři u nového modelu provedli, je podle mě naprosté napodobení standardním vzhledu většiny aut a nyní bych si jej již nekoupil (je to dost zásadní krok zpět)!!! Neměl jsem možnost srovnat s novým riem ale pokud zapracovali na převodovce, je to určitě dobře, protože to je podle mě největším nedostatkem mého vozu - řazení nepřesné a strašně velký pohyb řadící pákou při řazení (nedá se srovnávat s fabií, golfem, octavií aj. co jsem měl možnost vyzkoušet). Druhým zásadním nedostatkem, který mi na starém modelu vadí, je hlučnost od podvozku už od menších rychlostí (možná se dočkám změny, když přezuju na nové a lepší gumy) a také vyšší hlučnost motoru, která začne už kolem 100km/h (ale je to de facto srovnatelné s fábií). Změnu interiéru bych taky hodnotil spíš do mínusu (vždycky jsem kritizoval prostor ve fábii ve středu a pře spolujezdcem, kde je obrovský rovný plast a vypadá hrozně). V novém riu se to ovšem tomu také celkem blíží ( v minulé verzi je ve středu vystouplá malá část s hodinami a před spolujezdcem vytvarovaná v plastu plocha pro odkládání věcí). Podle mého je nové rio změnami ve vzhledu naprostou tragédií a místo směrování se k nějaké originalitě propad k standardnímu vzhledu malého levného auta. I když uváděná cena 360tis je celkem dost při poklesu cen aut(i když s dieslem). Já kombi se srovnatelou výbavou ale s benzinem koupil před 1,5 rokem za 330 s dalšími věci co jsem si tam nechal přidat (za cca 15tis). Jediné co tedy může být u nového ria lepší oproti starší verzi dle popisu v článku je kvalitnější převodovka. Těch nevýhod je ale mnohem víc.
Doporučuji si nové a staré rio postavit vedle sebe (což jsem měl možnost) a mnozí z vás mi jistě dají za pravdu.

Honza

Ráďa
11. června • 13:38

Nedám ti za pravdu. Mi se staré Rio (beru teď design) moc nelíbilo a nové naopak docela jo.

Mek
11. června • 14:26

To víš, většina si chválí to co má doma...

Honza
11. června • 15:08

Tak to se velmi pleteš.... nikdy jsem nebyl zaujatý vůči tomu co mám doma a že bych to chválil kdo ví jak, i když by to nebyla pravda. Jen jsem uvedl důvod proč jsem se pro rio kdysi rozhodnul a kdybych byl ve stejné situaci nyní, tak bych ho nekoupil (a taky píšu o nedostatcích, které mi vadí.. takže pouze nechválím). A vzhledově mi dalo dost lidí za pravdu, když jsem zaparkoval vedle nového ria (prostě mi to připadá že maska a spoiler, který dali novému riu ztrácí nápad, originalitu a propadá se standardnímu vzhledu obyčejných aut a já od nových modelů čekám něco originálního, nápad a ne to co udělali).
Samozřejmě svůj názor nikomu nevnucuju, někomu se nové může líbit více.
H.

Mirek-607
11. června • 20:48

No vidis, me se taky predchozi generace nelibila (s vyjimkou specialu na Andos Trophy, nebo jak se to jmenuje...) a tahle se mi libi, a to docela hodne

Mek
11. června • 16:07

Já mám takovou osobní zkušenost (pozorovanou na sobě i jiných), že po představení nové generace se ještě nějaký čas víc líbí původní model. Ale po několika měsících si oči na nové tvary přivyknou a pak se sympatie přikloní k novější generaci. Jsou samozřejmě i výjimky, ale tahle KIA k nim podle mého názoru patřit nebude.

TECH
11. června • 8:59

Tak auto celkově asi dobrý...ovšem ta palubovka , to je fakt tragedie....Cena 370 tkč, asi taky odpovídá, jenže za tyhle prachy se dají koupit věhlasnější značky a v tom bude pro KIU zakopanej pes.

Martin
21. března • 13:22

sedni někdy do novýho fordu focuse, pak se ti bude palubka z kie zdát ještě luxusní:-/ holt někde se šetřit musí a prioritu má vnější vzhled, protože ten dnes prodává

igy
12. června • 12:57

Od konce dubna vlastním RioII 1.4 LX+, a ten vnitřek není tak hrozný, jak se píše, je trochu jiný, než jsme zvyklí. Celkový dojem - kromě řazení bez výrazných výhrad - předtím jsem měl Fabii 1.4 50kW combi.

David
12. června • 11:36

Pokud se někomu zdá palubka ve verzi LX nezáživná (čemuž se nedivím), tak ať si připlatí za verzi EX. Tam už je ten interiér podstatně lepší (viz obrázek: http://www.kiamotors.cz/images/rionew/in3.jpg )

Mio
11. června • 12:47

Tak to nevím - jmenuj mi nějakou věhlasnou značku v této velikosti, motorizaci a ceně...

pj
11. června • 13:40

yaris

pivko
11. června • 15:38

corolla 1.4 ve výbavě terra - dá se dostat vcelku pohodlně i za cenu kolem 370 kkč. nafťák to holt není, ale zas je to o třídu výš.

Marek
12. června • 11:33

ve srovnatelné velikosti, motorizaci a ceně... je na tom něco nepochopitelného?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jiri
12. června • 12:41

Pokud ti staci motor, velikost a cena jako jedinny parametr auta a zbytek te nezajima, tak ber KIA

Marek
12. června • 14:50

Pokud umíš číst, přečti si test.

Mek
11. června • 14:25

Yaris je o čtvrt metru kratší.

Dusan
11. června • 9:39

Je to potreba brat tak, ze Kia aktualne dorazila nekam priblizne do roku 1999. Tehdejsi auta takhle vypadala, dneska uz se i od techle malych auticek ceka preci jenom vice.

Bobr
11. června • 22:13

Zvenci dobry (jen zarazila ta cerna plocha za zadnima dverma ... sranda??)
.. ale vnitrek je fakt krizovka ...

Martin
21. března • 13:22

sedni někdy do novýho fordu focuse, pak se ti bude palubka z kie zdát ještě luxusní holt někde se šetřit musí a prioritu má vnější vzhled, protože ten dnes prodává

Doporučujeme

Články odjinud