Kia ProCeed se již oficiálně vyrábí. Ta nejlákavější má 204 koní

40 komentářů

David Lužný
17. listopadu • 22:41

KIA dělá pěkná auta, líbivá, opravdu atraktivní a dokonce i hezky jezdí... bohužel to samé se nedá říct o koncernovém Hyundaii, který působí přesně naopak, lacině a ne zcela dotaženě, nové Santa Fe mne doslova zklamalo a i30 lze považovat za více než proměrné vozidlo, pročto umí KIA lépe? Přesto Korejci urazili obrovskou cestu, ale jejich vozy nikdy nekupujete srdcem.

Smith
21. listopadu • 19:54

Cože? KIA to umí lépe? :-))
Vidím to přesně naopak. Každému se víc líbí něco jiného a mně jednoznačně Hyundai. Mně se třeba absolutně nelíbí poslední generace Sportage, zato Tucson je dle mého názoru jedno z nejhezčích, ne-li nejhezčí SUV na světovém trhu. Je také nutno si uvědomit, že automobilka Kia patří pod křídla společnosti Hyundai. Je to jeho dcera, ne sestra. Všechny modely Kie vychází z modelů Hyundaie. Tudíž Hyundai nepřipustí, aby ho Kia jakkoli převyšovala. Krásně je to vidět i na luxusní značce Genesis, která je vlastněná společností Hyundai a Kia ani tento luxusní segment nemůže vyrábět i kdyby chtěla sebevíc. Zkrátka, Hyundai je koncern, který o automobilce Kia rozhoduje ve všech ohledech. Kia bude vždy o něco horší a podřízená Hyundai.

Petr
16. listopadu • 20:18

Jsem velmi zvědav, který blázen si koupi pro ceed za milion korun,ti Korejci se vážně zbláznili, na to ,že předchozí model ve verzi GT stál necelich 600tis..podle mě neprodejné auto

ja
17. listopadu • 19:37

potom akciovo znížia cenu a pôjde to,
ináč pekné auto, videl som ho už aj na ceste

Korbel
16. listopadu • 16:52

Také bude mít tak sračkoidní podvozek jako normální cedník?
https://www.youtube.com/watch...

Korbel
17. listopadu • 9:08

Asi ano, Ceed to má v genech a i minulá generace vybouchla ve švédském testu na celé čáře.
https://www.youtube.com/watch...

Bleriot
16. listopadu • 19:05

Je to divný, přitom I30 to dává dost dobře
https://www.youtube.com/watch...

LOL
16. listopadu • 18:43

vidím podhuštěné, nebo nevhodné gumy. Tu přední málem svlíknul.

pacho
16. listopadu • 18:56

Hej hej, veď nemci dokázali prevrátiť aj Logana, s podhustenými pneumatikami. Že sa tí nemci nehanbia takto klamať ľudí.

-x-
17. listopadu • 13:07

Kde vidíš nějakého Němce?

ja
17. listopadu • 19:36

nemci spravili taký testík, len akoby náhodou zabudli nafúkať Loganu gumy, alebo presnejšie spustili jednu gumu, aby sa auto prevrátilo a omi potom mohli hlupákom rozprávať, aké sú Dacie nepodarky, že sa im pri testoch prevracajú,
Dacia je pre nemcov obrovský problém/konkurenčný/, preto používajú svoju klasickú nemeckú goebelsovskú propagandu a funguje im to, hlavne slováci sa idú z VW posrať,
mimochodom Dacia je nejpredávanejšia značka v európe súkromnej klientele,
to je gól, čo ?
pre toto tí nemci

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-x-
18. listopadu • 10:49

No ale to video nahoře na které ostatní reagovali je od Španělů, takže reakce o Němcích je zcela mimo místu.
A že je Dacie pro Němce velký problém to si ani trochu nemyslím, jednak prodává zlomek toho co německé značky a druhak prodává low cost auta s úplně minimální marží a její zisky jsou pro jakoukoliv německou automobilku doslova drobné. Dacia vloni vydělala 120 milionů euro, VW vloni vydělalo 17 miliard euro, Daimler 10 miliard euro, BMW 10 miliard euro. Tedy to co vydělá Dacia za rok, vydělá VW tím, že přidá dvě nedělní směny navíc.o co Dacia vydělá za rok to BMW, VW nebo Mergl vydělají za den nebo za dva.

tomCik
18. listopadu • 19:26

Srovnavas cely koncern s jednou znackou jineho koncernu. To neni moc rozumne :-D
Treba Seat vydelal loni 140 mil, po letech ve ztrate.

-x-
18. listopadu • 21:37

No vidíš, Seat je krásný příklad, zdaleka nejhorší automobilka v koncernu, Němci se s ním moří už asi deset let a stále neví jestli mu nakopat prd€l nebo jej zrušit, protože vydělává drobné a měli by mít nějaké starosti se značkou která vydělává ještě méně (Dacia)? O takové ubožáky jako je Seat nebo Dacia určitě nemají zájem a už vůbec je nemohou chápat jako nějakou konkurenci.

JK
16. listopadu • 14:35

Kia dělá sice z koncernu "nejhezčí" auta, ale tohle je fakt obluda. Ale uvidíme až to bude normálně jezdit. Stinger mě na živo velice překvapil - jak extrémně nudně a obyčejně vypadal, takže soudit z fotek je dvousečné, nicméně tahle kozí silueta se asi naživo neopraví. Ale už sem pochopil, proč má Stinger ten nevzhledný proužek od zadních světel vedený do blatníků - protože jenom tak jsem jej definitivně rozeznal od "běžné konfekce".

VladaS
16. listopadu • 13:30

To už snad raději novou Mazdu 3 Sky-X bude mít 190PS. Nový motor bude k dispozici cca 3-4 měsíce po zahájení výroby s klasickýma motorizacema (Skyactiv-G,D) kterým se taky zvedne výkon. Auto bude k dispozici i ve variantě čtyčkolky. Cena předběžně 700000Kč za skoro top výbavu.

Znalec
16. listopadu • 15:11

Mazda sa kupuje pre dizajn.Diesle maju podpriemerne, benziny nevykonne a nespolahlive, karoseria hrdzavie. Zaruka podpriemerna.Ale dizajn - je fejn, to je pravda.

ja
17. listopadu • 19:30

ach bože, ty odborník,
mazdy sú snád najkvalitnejšie autá, pred 10 rokmi im čosi zhrdzavelo, ty to tu budeš teraz spomínať donekonečna, no tak si kúp úžasného nemca, najlepšie VW

VladaS
16. listopadu • 18:08

no nevím jaký jsi "znalec" :-D , mám CX3 2.0 benzín s motorem žádný problém a výkon ??? Většina aut mi vidí jen zadek, jasně je to atmosféra, ale nepotřebuji žádný poruchový turbo a motor ze sekačky ;-)

tomCik
18. listopadu • 19:18

Na zadek se ti lepi protoze zdrzujes, s trapnym 200 Nm pri 4000 ot/min.

Lumix
16. listopadu • 18:23

Problemy s korozi má Mazda, ale zdá se, že to postupně zlepšuje. U dieselu měla přešlapy. Benziny by měly být ok, s skurstnim výkonem. Velmi se mi líbí jejich nabídka Mazda 6 2,5 4 válec atmosféra s automatem.

VladaS
16. listopadu • 13:25

Není to sranda, zabily to cenou. Za Kiu kolem 1 milionu to je smutný...

tomCik
18. listopadu • 19:13

Cesky cennik jeste neni a ty uz plkas o zabiti

Aleš Říha
16. listopadu • 18:48

...pro někoho moc pro někoho málo. ;-) ;-)

16. listopadu • 14:40

Ty ceny jsou mimo mísu, to musí být omyl nebo novinářská kachna.

Dix_
16. listopadu • 15:16

Rakouský ceník.

a
17. listopadu • 13:43

Ano, pravda, je to rakouský ceník. Ale v tom článku nepadlo ani slovo o tom, jestli tyto ceny nejsou náhodou včetně jakési jednorázové daně, která se v Rakousku platí při koupi nového vozidla. Pak by to možná odpovídalo celkem odpovídalo. Při registraci se platí se podle emisí CO2 prý až 32 % ceny vozidla. Ale v článku o tom zmínka není, těžko říct, jestli o té dani vůbec autor článku ví.
Díval jsem se pro srovnání na rakouské ceny normálního Ceeda Kombi a ten s nejdražším motorem 1,6 diesel stojí podle výbavy od 22.500 do 34.900 EUR plus příplatky.

JŠJŠ
16. listopadu • 20:13

Ano, právě ten se mi nezdá...

Dix_
17. listopadu • 8:50
Dix_
16. listopadu • 13:27

Mě prodejce na roadshow říkal,že GT by mělo stát nejvíc kolem 750.

smejkal
16. listopadu • 13:15

A zase ty falešný výfuky, už je to trapný :-(

Petr
16. listopadu • 13:14

Jen mě bude velice zajímat cena, jelikož už jsem četl článek pokavad to nebyl hrubý překlep, že má stát milión..To by byl hodně dobrý žert

Dix_
16. listopadu • 13:17

Český ceník bude až na přelomu ledna a února 2019.

OnlyTruth
16. listopadu • 12:57

ked by bolo v gtcku aj stvorkolka preco nie... je to krasne auto ,kia sa polepsila, cim dalej tym lepsie

Ginter
16. listopadu • 12:54

Krásné auto. Škoda jen, že nemá na délku 4,8-4,9 m a na šířku 1,86 m, motor 2.0 TGI a 4x4. Hned bych to koupil pro manželku.

Lev21
19. listopadu • 5:25

Chudák manželka, vědět že je na ní políčenou takovou plečkou :-O:-D:-(

Mirek
16. listopadu • 17:51

Snad má vaše manželka takové štěstí, že ji brzy přesně takové koupíte. Spíš si myslím, že ne :-D

Ginter
17. listopadu • 8:47

No vzhledem k tomu, jak řídí, bych ji doporučil nové Sorento (i jí se líbí), ale SUV mi zatím nesmí přes práh garáže. :-D

Vlk z Vlkohradu
16. listopadu • 13:16

Vy jste napsal to slovo začínající na písmeno Š, to určitě co nevidět přiláká místní hejno lobotomů a spustí se vlna zlosti... :-O :-D

Doporučujeme

Články odjinud