Kia ProCeed se již oficiálně vyrábí. Ta nejlákavější má 204 koní

Ginter  |  16. 11. 2018 12:54

Krásné auto. Škoda jen, že nemá na délku 4,8-4,9 m a na šířku 1,86 m, motor 2.0 TGI a 4x4. Hned bych to koupil pro manželku.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  16. 11. 2018 13:16

Vy jste napsal to slovo začínající na písmeno Š, to určitě co nevidět přiláká místní hejno lobotomů a spustí se vlna zlosti...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2018 17:51

Snad má vaše manželka takové štěstí, že ji brzy přesně takové koupíte. Spíš si myslím, že ne

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  17. 11. 2018 08:47

No vzhledem k tomu, jak řídí, bych ji doporučil nové Sorento (i jí se líbí), ale SUV mi zatím nesmí přes práh garáže.

Odpovědět  |   | 
Lev21  |  19. 11. 2018 05:25

Chudák manželka, vědět že je na ní políčenou takovou plečkou

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 11. 2018 12:57

ked by bolo v gtcku aj stvorkolka preco nie... je to krasne auto ,kia sa polepsila, cim dalej tym lepsie

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2018 13:14

Jen mě bude velice zajímat cena, jelikož už jsem četl článek pokavad to nebyl hrubý překlep, že má stát milión..To by byl hodně dobrý žert

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 11. 2018 13:17

Český ceník bude až na přelomu ledna a února 2019.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  16. 11. 2018 13:15

A zase ty falešný výfuky, už je to trapný

Odpovědět  |   | 
VladaS  |  16. 11. 2018 13:25

Není to sranda, zabily to cenou. Za Kiu kolem 1 milionu to je smutný...

Odpovědět  |   | 
VladaS  |  16. 11. 2018 13:27
Dix_  |  16. 11. 2018 13:27

Mě prodejce na roadshow říkal,že GT by mělo stát nejvíc kolem 750.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 11. 2018 14:40

Ty ceny jsou mimo mísu, to musí být omyl nebo novinářská kachna.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 11. 2018 15:16

Rakouský ceník.

Odpovědět  |   | 
JŠJŠ  |  16. 11. 2018 20:13

Ano, právě ten se mi nezdá...

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  17. 11. 2018 08:50
a  |  17. 11. 2018 13:43

Ano, pravda, je to rakouský ceník. Ale v tom článku nepadlo ani slovo o tom, jestli tyto ceny nejsou náhodou včetně jakési jednorázové daně, která se v Rakousku platí při koupi nového vozidla. Pak by to možná odpovídalo celkem odpovídalo. Při registraci se platí se podle emisí CO2 prý až 32 % ceny vozidla. Ale v článku o tom zmínka není, těžko říct, jestli o té dani vůbec autor článku ví.
Díval jsem se pro srovnání na rakouské ceny normálního Ceeda Kombi a ten s nejdražším motorem 1,6 diesel stojí podle výbavy od 22.500 do 34.900 EUR plus příplatky.

Odpovědět  |   | 
Aleš Říha  |  16. 11. 2018 18:48

...pro někoho moc pro někoho málo.

Odpovědět  |   | 
tomCik  |  18. 11. 2018 19:13

Cesky cennik jeste neni a ty uz plkas o zabiti

Odpovědět  |   | 
VladaS  |  16. 11. 2018 13:30

To už snad raději novou Mazdu 3 Sky-X bude mít 190PS. Nový motor bude k dispozici cca 3-4 měsíce po zahájení výroby s klasickýma motorizacema (Skyactiv-G,D) kterým se taky zvedne výkon. Auto bude k dispozici i ve variantě čtyčkolky. Cena předběžně 700000Kč za skoro top výbavu.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  16. 11. 2018 15:11

Mazda sa kupuje pre dizajn.

Diesle maju podpriemerne, benziny nevykonne a nespolahlive, karoseria hrdzavie. Zaruka podpriemerna.

Ale dizajn - je fejn, to je pravda.

Odpovědět  |   | 
VladaS  |  16. 11. 2018 18:08

no nevím jaký jsi "znalec" , mám CX3 2.0 benzín s motorem žádný problém a výkon ??? Většina aut mi vidí jen zadek, jasně je to atmosféra, ale nepotřebuji žádný poruchový turbo a motor ze sekačky

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  16. 11. 2018 18:23

Problemy s korozi má Mazda, ale zdá se, že to postupně zlepšuje. U dieselu měla přešlapy. Benziny by měly být ok, s skurstnim výkonem. Velmi se mi líbí jejich nabídka Mazda 6 2,5 4 válec atmosféra s automatem.

Odpovědět  |   | 
tomCik  |  18. 11. 2018 19:18

Na zadek se ti lepi protoze zdrzujes, s trapnym 200 Nm pri 4000 ot/min.

Odpovědět  |   | 
ja  |  17. 11. 2018 19:30

ach bože, ty odborník,
mazdy sú snád najkvalitnejšie autá, pred 10 rokmi im čosi zhrdzavelo, ty to tu budeš teraz spomínať donekonečna, no tak si kúp úžasného nemca, najlepšie VW

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 11. 2018 14:35

Kia dělá sice z koncernu "nejhezčí" auta, ale tohle je fakt obluda. Ale uvidíme až to bude normálně jezdit. Stinger mě na živo velice překvapil - jak extrémně nudně a obyčejně vypadal, takže soudit z fotek je dvousečné, nicméně tahle kozí silueta se asi naživo neopraví. Ale už sem pochopil, proč má Stinger ten nevzhledný proužek od zadních světel vedený do blatníků - protože jenom tak jsem jej definitivně rozeznal od "běžné konfekce".

Odpovědět  |   | 
Korbel  |  16. 11. 2018 16:52

Také bude mít tak sračkoidní podvozek jako normální cedník?
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  16. 11. 2018 18:43

vidím podhuštěné, nebo nevhodné gumy. Tu přední málem svlíknul.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 11. 2018 18:56

Hej hej, veď nemci dokázali prevrátiť aj Logana, s podhustenými pneumatikami. Že sa tí nemci nehanbia takto klamať ľudí.

Odpovědět  |   | 
-x-  |  17. 11. 2018 13:07

Kde vidíš nějakého Němce?

Odpovědět  |   | 
ja  |  17. 11. 2018 19:36

nemci spravili taký testík, len akoby náhodou zabudli nafúkať Loganu gumy, alebo presnejšie spustili jednu gumu, aby sa auto prevrátilo a omi potom mohli hlupákom rozprávať, aké sú Dacie nepodarky, že sa im pri testoch prevracajú,
Dacia je pre nemcov obrovský problém/konkurenčný/, preto používajú svoju klasickú nemeckú goebelsovskú propagandu a funguje im to, hlavne slováci sa idú z VW posrať,
mimochodom Dacia je nejpredávanejšia značka v európe súkromnej klientele,
to je gól, čo ?
pre toto tí nemci

Odpovědět  |   | 
-x-  |  18. 11. 2018 10:49

No ale to video nahoře na které ostatní reagovali je od Španělů, takže reakce o Němcích je zcela mimo místu.
A že je Dacie pro Němce velký problém to si ani trochu nemyslím, jednak prodává zlomek toho co německé značky a druhak prodává low cost auta s úplně minimální marží a její zisky jsou pro jakoukoliv německou automobilku doslova drobné. Dacia vloni vydělala 120 milionů euro, VW vloni vydělalo 17 miliard euro, Daimler 10 miliard euro, BMW 10 miliard euro. Tedy to co vydělá Dacia za rok, vydělá VW tím, že přidá dvě nedělní směny navíc.

o co Dacia vydělá za rok to BMW, VW nebo Mergl vydělají za den nebo za dva.

Odpovědět  |   | 
tomCik  |  18. 11. 2018 19:26

Srovnavas cely koncern s jednou znackou jineho koncernu. To neni moc rozumne
Treba Seat vydelal loni 140 mil, po letech ve ztrate.

Odpovědět  |   | 
-x-  |  18. 11. 2018 21:37

No vidíš, Seat je krásný příklad, zdaleka nejhorší automobilka v koncernu, Němci se s ním moří už asi deset let a stále neví jestli mu nakopat prd€l nebo jej zrušit, protože vydělává drobné a měli by mít nějaké starosti se značkou která vydělává ještě méně (Dacia)? O takové ubožáky jako je Seat nebo Dacia určitě nemají zájem a už vůbec je nemohou chápat jako nějakou konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Bleriot  |  16. 11. 2018 19:05

Je to divný, přitom I30 to dává dost dobře
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Korbel  |  17. 11. 2018 09:08

Asi ano, Ceed to má v genech a i minulá generace vybouchla ve švédském testu na celé čáře.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2018 20:18

Jsem velmi zvědav, který blázen si koupi pro ceed za milion korun,ti Korejci se vážně zbláznili, na to ,že předchozí model ve verzi GT stál necelich 600tis..podle mě neprodejné auto

Odpovědět  |   | 
ja  |  17. 11. 2018 19:37

potom akciovo znížia cenu a pôjde to,
ináč pekné auto, videl som ho už aj na ceste

Odpovědět  |   | 
David Lužný  |  17. 11. 2018 22:41

KIA dělá pěkná auta, líbivá, opravdu atraktivní a dokonce i hezky jezdí... bohužel to samé se nedá říct o koncernovém Hyundaii, který působí přesně naopak, lacině a ne zcela dotaženě, nové Santa Fe mne doslova zklamalo a i30 lze považovat za více než proměrné vozidlo, pročto umí KIA lépe? Přesto Korejci urazili obrovskou cestu, ale jejich vozy nikdy nekupujete srdcem.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  21. 11. 2018 19:54

Cože? KIA to umí lépe?
Vidím to přesně naopak. Každému se víc líbí něco jiného a mně jednoznačně Hyundai. Mně se třeba absolutně nelíbí poslední generace Sportage, zato Tucson je dle mého názoru jedno z nejhezčích, ne-li nejhezčí SUV na světovém trhu. Je také nutno si uvědomit, že automobilka Kia patří pod křídla společnosti Hyundai. Je to jeho dcera, ne sestra. Všechny modely Kie vychází z modelů Hyundaie. Tudíž Hyundai nepřipustí, aby ho Kia jakkoli převyšovala. Krásně je to vidět i na luxusní značce Genesis, která je vlastněná společností Hyundai a Kia ani tento luxusní segment nemůže vyrábět i kdyby chtěla sebevíc. Zkrátka, Hyundai je koncern, který o automobilce Kia rozhoduje ve všech ohledech. Kia bude vždy o něco horší a podřízená Hyundai.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A