Kia ProCeed oficiálně: Shooting brake je krásný a nemá přímou konkurenci

35 komentářů

Vrbovec Jiří
15. září • 12:45

Nemůžu si pomoci, ale design korejcům prostě nejde.
Ta jejich auta je taková úplná bezduchost, nulová tvůrčí invence, žádný nápad.
Prostě jen okopírované to, co už někdo jiný dávno měl. Kopírka bez nápadu a myšlenky.
Tady máme pokus o Mercedes CLS, jenže u Mercedesu to zkrátka umějí udělat tisíckrát lépe.
A výsledek je u korejců vždycky stejný: vypadá to trochu jako "xyz" (doplní si každý sám dle použité předlohy toho kterého modelu), ale nesahá to tomu ani po kotníky.

Pavel
15. září • 0:17

A zase to u nás nebude v hybridu! 3-[

tom
14. září • 21:23

Decká už zabudli aké proporcie má mať auto.
Zadný previs musí byť dlhší, alebo aspoň rovnaký, ako predný. To je automobilová klasika. Od 70. rokov to hatchbacky deformujú, majú kasňu posunutú dopredu, zadné kolesá na úrovni nárazníka, pred prednými kolesami obrovskú masu. Ako snežný pluh. Úplným extrémom bola 407.
Takže táto Kia má proporcie v poriadku, klasicky.

a
15. září • 14:15

Na tom něco je, zadní převis musí nějakej být. Nemám rád hatchbacky bez zadního převisu, nejlepší je sedan nebo kupé. Tahle kia je aspoň originální

Stan
14. září • 8:46

Vypadá divně, dlouhý zadní převis. Velký a kulatý zadek je sice dnes trendy a u bab mi to nevadi :-), ale tady mi to příjde divné, buď chci kombi nebo GT nic mezi tím...

bzzz
14. září • 9:37

Vypada jako ta polska 'varsava' postavena z Mustanga ;-)

Zelí
14. září • 12:49

Bingo. Waršava... Vošický nutí redaktorům jakýsi sb.....kulový.

Mirek
14. září • 17:00

A co s tím má Vošický společného, hlávko. Zase perlíš.

Fero Hora (Ferohora)
14. září • 6:42

s tym kratkym razvorom to posobi dost komicky :-D
aut s nasilu dodanym batohom uz tu bolo viacero ..

Rinspeed
13. září • 19:41

Bože můj, to je ale hnus...
Obyčejný, nudný, fádní a šíleně obtloustlý a těžkopádný hnus...
Pokud to měl být pokus o kopii Panamery S. T. za pětinu její ceny, tak to se teda hodně nepovedlo.
Hm - po hatchbacku a kombi s velkou slávou představíme CO?
Další KOMBI!
Vskutku geniální nápad!
Teď jenom přesvědčit několik pisálků "odborníků" aby to v článcích opěvovali a snažili se nás přesvědčit že kombi NENÍ kombi a vytisknout hromadu prospektů plných marketingových blábolů a PR žvástů že je to něco "víc", něco "extra", něco za co má smysl připlatit x desítek tisíc Kč a můžeme vydělávat!Kulový Jasánek, kulový a NASRAT "milá" Kio, strč si tu plečku někam!

Mirek
13. září • 23:27

Jako obyčejné, nudné a fádní auto se mi to rozhodně nejeví. Tato kategorie je obsazená zcela jinými vozy nejmenovaného koncernu :-) Pokud by to byla kopie Porsche za polovinu cenu, bylo by to nemilé...za pětinu se to dá. Jak tady někdo napsal, rozhodnou zákazníci a ne pár "inteligentů", kteří umí Korejce kritizovat za každou cenu. To dělají především vlastníci bazarových "prémiových" vozů...

JK
14. září • 15:47

"Bazarovou prémii" nevlastním, ale je to zajímavá úvaha. Asi bychom si museli definovat onu prémii, ale někdy může být podle mě ona bazarovka lepší koupí, než za každou cenu auto nové (viz litroví astmatici na dnech snad každého ceníku). A obyčejné, nudné a fádní auta nejsou záležitostí jenom jednoho koncernu, vyrábí je prakticky všechny mainstreamové značky. Některé jsou na nudnosti a nekonfliktnosti vyloženě postaveny a některé naopak chtějí být tak "zajímavé" až jsou vlastně odporné. Kia dělá určitě nesrovnatelně líbivější auta evropskému oku, než jeho koncernový vlastník, ale tohle auto se fakt nepovedlo. Přední nárazník vyvolává asociaci se sekačkami na trávník a zadek zase evokuje silná vedra, kdy se jim hlína prostě roztekla až k zemi a nechali to tak. Já osobně mám s touhle automobilkou vlastně jediný problém, to logo z pračky co mají na masce. Vím, že to je prkotina, ale třeba u docela zajímavého Stingeru, bych to musel z čumáku sloupnout. To logo je fakt ostuda. ;-)

Tomáš Konečný
13. září • 19:47

Recht, hnusnej německej design....

Moik
13. září • 18:25

Je to trochu těžké na zadek..na fotkách to nevypadá ani jako kombi..

josephko
13. září • 17:59

Zaujímavý tvar - niečo medzi liftbackom a kombíkom. Som zvedavý, ako to bude vyzerať naživo.

Mirek
13. září • 17:25

Tak čekal jsem tedy více a to o dost. Každý ať posoudí sám, co zbylo z pěkného konceptu.
https://www.autorevue.cz/kia-ma-ve-frankfurtu-kras... ...
https://www.youtube.com/watch...

JK
14. září • 15:30

No koncern Hyundai se veřejně vyhrazuje jako přímá konkurence především pro koncern VW. Takže stejně jako u nich je vždy koncept naprostá pecka, která vytvoří očekávání vizuálních lahůdek v sérii, ale konečná realita je k pláči. Viz celá série konceptů od Škody - série vision, je plná krásných tvarů a nápadů, ale realita je otřesná. Tenhle koncept od Kii je výborný, ale dalo se předpokládat, že série bude střízlivější. Nicméně že série dopadne až takto neforemně a přední i zadní nárazník budou nostalgicky vzpomínat na doby tuningové, to je víc než smutná realita.

Mirek
14. září • 16:57

S tou Škodou jsem to původně k tomu chtěl také napsat, ale naštěstí jsem si to rozmyslel. Stačí, když tady do všeho zatahuje Škodu redakce Autorevue.
Smutné na tom je, že jsem něco podobného předpovídal skoro přesně před rokem.
https://www.autorevue.cz/kia-uz-chysta-novy-cee/d-... ...

Altero
13. září • 16:25

Korejská Octavia! Chápu to správně?

pacho
13. září • 20:32

octávia je skôr čínska ako korejska.

Petr
13. září • 15:38

Mě se to vůbec nelíbí.. přijde mi to nevkusně kýčovitý jak je u korejců zvykem.

R
13. září • 15:53

to posoudí trh 😏 za mě palec nahoru za odvahu

Dix_
13. září • 14:55

Vyhřívané čelní sklo pro český trh nebude v žádné karosářské varinatě Ceedu.:-(

Auto Expert
14. září • 19:08

To je super. Takýmto českým kokotom ako v príspevkoch len jedine hovno do ruky.Špička design špička auto. Už na autosalóne v BA bolo hviezdou.Rázvor rovnaký než octavia a auto kratšie. Čo za sprostosti tú ľudia píšu sa čítať nedá.Nič, škodovka musí ísť do 10 tisíc eur dole inak smejd nepredá. A predajcovia v Čechách (českých komousov je dosť) sa prišli vyplakat na fórum.

xy
15. září • 12:00

Tak, být za hvězdu v Bratislavě, to je jistě hodně velký úspěch, na tom se dá stavět. Bratislavská hvězda mívá celkem slušnou šanci, že ji jednou potká štěstí a dostane šanci bliknout si i v Praze. ;)

Zelí
13. září • 14:52

Naprosto běžný liftback... asi jako tzv. krátká okta.
Kimovcům liftback totiž chyběl v nabídce a tím to srovnali s konkurencí.

Verny
13. září • 15:12

Je to tak, chtěli udělat stylovku, ale díky obřímu zadnímu převisu je to jen zkosený kombík. chtělo by to tak o 10 cm prodloužit rozvor, nebo ten kufr o 10 cm zkrátit. Takhle to vypadá spíš jako komický pokus styl. Sorry Kio.

tom
14. září • 21:15

Zadný previs je presne taký, ako má poriadne auto mať. Jazvečíci s predĺženým rozvorom, ako napr. Megane kombi, to nie.

verny
14. září • 23:30

Ten obří zadní převis je stejný jako u varianty kombi. Ta svažitá záď to jen trochu maskuje. Pro mě bohužel neúspěšně. a Megane combi, ten je v mých očích určitě vyváženější.

Milhaus
13. září • 13:45

Hmm nevím co je na tom krásného, za mě tedy vítězí kombi

E15
13. září • 13:40

Krásný? Spíš směšný. Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi :-D. Hrát si na cls shooting brake, hahaha. A mimochodem ty komické koncovky výfuků vypadají mimořádně směšně i na tom Mercedesu, takže když je ostatní kopírují, moc si tím nepomohou...

Peter
16. září • 10:49

A kdo určuje co komu je a není dovoleno?

Vlk z Vlkohradu
13. září • 13:32

Záď je moc pěkná, jsem rád, že se automobilky nebojí karoserie shooting brake, je na to pěkné podívání. Ovšem z některých úhlů mi záď připadá dost mohutná, jsem zvědavý, jak to bude vypadat v reálu.
Zadní převis mi taky na fotkách přijde ne zrovna malý. I zde jsem zvědavý, jak na to místní diskutéři budou reagovat, když u Škody je na to neustále poukazováno.

Aladin
13. září • 13:25

Na fotkách vypadá opravdu velmi pěkně. Zkosení kufru je docíleno částečně optickými klamy, tudíž je kufr stále praktický a podobný klasickému kombi. Před 10 lety by mě nenapadlo, že bude zrovna Kia v určitých směrech tak inovativní. Ještě zapracovat na motorech a bude to supr. Je zajímavé, že Kia si může dovolit zaplatit u vozů design pouze pro Evropu, zatímco dražší automobilky prodávají "asijsko-globální ani ryba ani rak" po celém světě. Fandím tomu, kdo se snaží a přichází s novinkami, proto přeji, ať se tomuto modelu daří.

MalcolmSCivicem
13. září • 13:22

Super, hezčí a lepší technika než v Hondě.
Koupím 100%

Doporučujeme

Články odjinud