Kia ProCeed oficiálně: Shooting brake je krásný a nemá přímou konkurenci

MalcolmSCivicem  |  13. 09. 2018 13:22

Super, hezčí a lepší technika než v Hondě.
Koupím 100%

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 09. 2018 13:25

Na fotkách vypadá opravdu velmi pěkně. Zkosení kufru je docíleno částečně optickými klamy, tudíž je kufr stále praktický a podobný klasickému kombi. Před 10 lety by mě nenapadlo, že bude zrovna Kia v určitých směrech tak inovativní. Ještě zapracovat na motorech a bude to supr. Je zajímavé, že Kia si může dovolit zaplatit u vozů design pouze pro Evropu, zatímco dražší automobilky prodávají "asijsko-globální ani ryba ani rak" po celém světě. Fandím tomu, kdo se snaží a přichází s novinkami, proto přeji, ať se tomuto modelu daří.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 13:32

Záď je moc pěkná, jsem rád, že se automobilky nebojí karoserie shooting brake, je na to pěkné podívání. Ovšem z některých úhlů mi záď připadá dost mohutná, jsem zvědavý, jak to bude vypadat v reálu.
Zadní převis mi taky na fotkách přijde ne zrovna malý. I zde jsem zvědavý, jak na to místní diskutéři budou reagovat, když u Škody je na to neustále poukazováno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 09. 2018 13:40

Krásný? Spíš směšný. Co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi . Hrát si na cls shooting brake, hahaha. A mimochodem ty komické koncovky výfuků vypadají mimořádně směšně i na tom Mercedesu, takže když je ostatní kopírují, moc si tím nepomohou...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 09. 2018 10:49

A kdo určuje co komu je a není dovoleno?

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 09. 2018 13:45

Hmm nevím co je na tom krásného, za mě tedy vítězí kombi

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 09. 2018 14:52

Naprosto běžný liftback... asi jako tzv. krátká okta.
Kimovcům liftback totiž chyběl v nabídce a tím to srovnali s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  13. 09. 2018 15:12

Je to tak, chtěli udělat stylovku, ale díky obřímu zadnímu převisu je to jen zkosený kombík. chtělo by to tak o 10 cm prodloužit rozvor, nebo ten kufr o 10 cm zkrátit. Takhle to vypadá spíš jako komický pokus styl. Sorry Kio.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 09. 2018 21:15

Zadný previs je presne taký, ako má poriadne auto mať. Jazvečíci s predĺženým rozvorom, ako napr. Megane kombi, to nie.

Odpovědět  |   | 
verny  |  14. 09. 2018 23:30

Ten obří zadní převis je stejný jako u varianty kombi. Ta svažitá záď to jen trochu maskuje. Pro mě bohužel neúspěšně. a Megane combi, ten je v mých očích určitě vyváženější.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  13. 09. 2018 14:55

Vyhřívané čelní sklo pro český trh nebude v žádné karosářské varinatě Ceedu.

Odpovědět  |   | 
Auto Expert  |  14. 09. 2018 19:08

To je super. Takýmto českým kokotom ako v príspevkoch len jedine hovno do ruky.

Špička design špička auto. Už na autosalóne v BA bolo hviezdou.

Rázvor rovnaký než octavia a auto kratšie. Čo za sprostosti tú ľudia píšu sa čítať nedá.

Nič, škodovka musí ísť do 10 tisíc eur dole inak smejd nepredá. A predajcovia v Čechách (českých komousov je dosť) sa prišli vyplakat na fórum.

Odpovědět  |   | 
xy  |  15. 09. 2018 12:00

Tak, být za hvězdu v Bratislavě, to je jistě hodně velký úspěch, na tom se dá stavět. Bratislavská hvězda mívá celkem slušnou šanci, že ji jednou potká štěstí a dostane šanci bliknout si i v Praze. ;)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 09. 2018 15:38

Mě se to vůbec nelíbí.. přijde mi to nevkusně kýčovitý jak je u korejců zvykem.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 09. 2018 15:53

to posoudí trh 😏 za mě palec nahoru za odvahu

Odpovědět  |   | 
Altero  |  13. 09. 2018 16:25

Korejská Octavia! Chápu to správně?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  13. 09. 2018 20:32

octávia je skôr čínska ako korejska.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2018 17:25

Tak čekal jsem tedy více a to o dost. Každý ať posoudí sám, co zbylo z pěkného konceptu.
https://www.autorevue.cz/kia-ma-ve-frankfurtu-kras... ...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 09. 2018 15:30

No koncern Hyundai se veřejně vyhrazuje jako přímá konkurence především pro koncern VW. Takže stejně jako u nich je vždy koncept naprostá pecka, která vytvoří očekávání vizuálních lahůdek v sérii, ale konečná realita je k pláči. Viz celá série konceptů od Škody - série vision, je plná krásných tvarů a nápadů, ale realita je otřesná. Tenhle koncept od Kii je výborný, ale dalo se předpokládat, že série bude střízlivější. Nicméně že série dopadne až takto neforemně a přední i zadní nárazník budou nostalgicky vzpomínat na doby tuningové, to je víc než smutná realita.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 09. 2018 16:57

S tou Škodou jsem to původně k tomu chtěl také napsat, ale naštěstí jsem si to rozmyslel. Stačí, když tady do všeho zatahuje Škodu redakce Autorevue.
Smutné na tom je, že jsem něco podobného předpovídal skoro přesně před rokem.
https://www.autorevue.cz/kia-uz-chysta-novy-cee/d-... ...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 09. 2018 17:59

Zaujímavý tvar - niečo medzi liftbackom a kombíkom. Som zvedavý, ako to bude vyzerať naživo.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  13. 09. 2018 18:25

Je to trochu těžké na zadek..na fotkách to nevypadá ani jako kombi..

Odpovědět  |   | 
Rinspeed  |  13. 09. 2018 19:41

Bože můj, to je ale hnus...
Obyčejný, nudný, fádní a šíleně obtloustlý a těžkopádný hnus...
Pokud to měl být pokus o kopii Panamery S. T. za pětinu její ceny, tak to se teda hodně nepovedlo.
Hm - po hatchbacku a kombi s velkou slávou představíme CO?
Další KOMBI!
Vskutku geniální nápad!
Teď jenom přesvědčit několik pisálků "odborníků" aby to v článcích opěvovali a snažili se nás přesvědčit že kombi NENÍ kombi a vytisknout hromadu prospektů plných marketingových blábolů a PR žvástů že je to něco "víc", něco "extra", něco za co má smysl připlatit x desítek tisíc Kč a můžeme vydělávat!

Kulový Jasánek, kulový a NASRAT "milá" Kio, strč si tu plečku někam!

Odpovědět  |   | 
Tomáš Konečný  |  13. 09. 2018 19:47

Recht, hnusnej německej design....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 09. 2018 23:27

Jako obyčejné, nudné a fádní auto se mi to rozhodně nejeví. Tato kategorie je obsazená zcela jinými vozy nejmenovaného koncernu Pokud by to byla kopie Porsche za polovinu cenu, bylo by to nemilé...za pětinu se to dá. Jak tady někdo napsal, rozhodnou zákazníci a ne pár "inteligentů", kteří umí Korejce kritizovat za každou cenu. To dělají především vlastníci bazarových "prémiových" vozů...

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 09. 2018 15:47

"Bazarovou prémii" nevlastním, ale je to zajímavá úvaha. Asi bychom si museli definovat onu prémii, ale někdy může být podle mě ona bazarovka lepší koupí, než za každou cenu auto nové (viz litroví astmatici na dnech snad každého ceníku). A obyčejné, nudné a fádní auta nejsou záležitostí jenom jednoho koncernu, vyrábí je prakticky všechny mainstreamové značky. Některé jsou na nudnosti a nekonfliktnosti vyloženě postaveny a některé naopak chtějí být tak "zajímavé" až jsou vlastně odporné. Kia dělá určitě nesrovnatelně líbivější auta evropskému oku, než jeho koncernový vlastník, ale tohle auto se fakt nepovedlo. Přední nárazník vyvolává asociaci se sekačkami na trávník a zadek zase evokuje silná vedra, kdy se jim hlína prostě roztekla až k zemi a nechali to tak. Já osobně mám s touhle automobilkou vlastně jediný problém, to logo z pračky co mají na masce. Vím, že to je prkotina, ale třeba u docela zajímavého Stingeru, bych to musel z čumáku sloupnout. To logo je fakt ostuda.

Odpovědět  |   | 

s tym kratkym razvorom to posobi dost komicky
aut s nasilu dodanym batohom uz tu bolo viacero ..

3GT

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 09. 2018 08:46

Vypadá divně, dlouhý zadní převis. Velký a kulatý zadek je sice dnes trendy a u bab mi to nevadi , ale tady mi to příjde divné, buď chci kombi nebo GT nic mezi tím...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 09. 2018 09:37

Vypada jako ta polska 'varsava' postavena z Mustanga

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 09. 2018 12:49

Bingo. Waršava... Vošický nutí redaktorům jakýsi sb.....kulový.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 09. 2018 17:00

A co s tím má Vošický společného, hlávko. Zase perlíš.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 09. 2018 21:23

Decká už zabudli aké proporcie má mať auto.
Zadný previs musí byť dlhší, alebo aspoň rovnaký, ako predný. To je automobilová klasika. Od 70. rokov to hatchbacky deformujú, majú kasňu posunutú dopredu, zadné kolesá na úrovni nárazníka, pred prednými kolesami obrovskú masu. Ako snežný pluh. Úplným extrémom bola 407.
Takže táto Kia má proporcie v poriadku, klasicky.

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 09. 2018 14:15

Na tom něco je, zadní převis musí nějakej být. Nemám rád hatchbacky bez zadního převisu, nejlepší je sedan nebo kupé. Tahle kia je aspoň originální

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 09. 2018 00:17

A zase to u nás nebude v hybridu!

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  15. 09. 2018 12:45

Nemůžu si pomoci, ale design korejcům prostě nejde.
Ta jejich auta je taková úplná bezduchost, nulová tvůrčí invence, žádný nápad.
Prostě jen okopírované to, co už někdo jiný dávno měl. Kopírka bez nápadu a myšlenky.
Tady máme pokus o Mercedes CLS, jenže u Mercedesu to zkrátka umějí udělat tisíckrát lépe.
A výsledek je u korejců vždycky stejný: vypadá to trochu jako "xyz" (doplní si každý sám dle použité předlohy toho kterého modelu), ale nesahá to tomu ani po kotníky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A