Hezké auto, opravdu povedené, oproti hnusům koncernového Hyundaie je tohle skutečně krásné auto za velmi zajímavé peníze. Škoda, že Korejci nepřicházejí v oblastí technologií nikdy s ničím novým, vždy jen následují ostatní, tu obšlehnou to a tu tohle, převážně je vidět, že kopírují Toyotu a Hondu, částečně jen VW, to jejich kredit snižuje, síla jejich značky je povážlivě nízká, ale pomalu se sbírají a vypadá to, že určitě neřekli poslední slovo. Jejich nová SUV z USA jsou velmi povedená a musím uznat snaží se. Bohužel Hyundaii se u nás díky naprosto idiotské kampani rozhodl naprosto devalvovat jakékoliv pozitivní úsilí lidí najít si ke Korejcům cestu.
Máme doma rok novou KIA RIO, ve výbavě komfort za 270.000,- Kč. Po roce můžu říct, bomba auto, perfektní podvozek, výbava, pohodlí, spotřeba, prostě všechno. Npříklad pro ženskou naprosto ideální auto. Nová Kia ProCeed bude další perfektní auto na trhu, věřím tomu. Hodně o jeho koupi uvažuji.
Tak to máš dost nenáročnou ženu :-D:-D:-D
Tady je zase nablito. Nahodou moc pekny auto ta Kia a ty vase nekonecny valky Skoda vs Hyundai/Kia nechapu. Kazdej at si koupi co chce. Asi to beru jinak, mame Haundaie i Octavku a ani jedno nema poruchy, jezdi se s tim porad a mame je uz roky, s obojim maximalni spokojenost. Jo, Hyundai i30 se tenkrat kupoval ze nebylo tolik penez, no a co? Ted penize jsou a i30 nahradi nejspis zase Hyundai nebo Kia, jen drazsi a lepsi model a Octavku dost mozna zase Octavka.
Dělám servis IT pro jednoho dealera KIA. Starám se jim i o provoz sw CARIS. Dealeři Hyundai/Kia prodávají auta bez zisku. Vše si pak vynahrazují na drahých dílech a servisních pracích. Drahé je i financování těchto značek. Nikdo jiný nenabízí tak výhodné úvěry, jako má Volkswagen Financial Services.
A myslíš, že ostatní dealeři to nedělají? Ale ano, dělají úplně to samé. Ve skutečnosti ještě více, jen aby tě utáhli a pak podojili na servisu. Na Hyundai nedostaneš slevu 20% jako u VW a Škody, tak tady nevykládej pohádky, lháři.
mpolane, prosím o kontakt na dealera VW nebo Škody, který dává slevu 20 %. Děkuji velmi pěkně
Takže Kia nabízí Seat jako příplatkový paket? Ahaaa, tak proto vznikla Cupra. :-D
Je to hezké auto, ačkoliv jsou korejské vozy to nejhorší na trhu tak dělají výrazně pokroky. Kia je oproti Hyundaii, alespoň relativně symptickou značkou co nemá ve zvyku dělat ze sebe i z lidi totální pitomce. Měl jsem možnost 4 měsíce jezdit novou i30 v kombiku, to auto nejenže je velmi nevzhledne, ale navíc velmi podprůměrně ve spotřebě, palubní deska nic moc kvalita. Asi první vůz, ze kterého jsem neměl žádný pocit. Naprostá nuda a spotrebak. Tak jsem se s pokorou vrátil k VW a nelituji ani vteřinu.
Naprosta nuda, tak jsem se vratil k VW ;-)... tvl to nevymyslis...
S pokorou se vratil ke koncernove onanii. :-D
U čeho spiderwolf onanuješ ty? U fotek kterých vysněných aut, které ti maminka nekoupí :-D
Stačí se podívat na problémy koncernových vozů a jejich všelijaké pr*sery. Ale jo, existují i lidé, kteří kvalitu auta spatřují v měkčení palubní desky... a bonus v podobě dolévání litru oleje na 1000 km berou jako samozřejmost :-)
Vzhledem ktomu, že vw se snaží neustále něco vymyslet... Tak se není moc čemu divit. Holt si vyzira prusery... Kdežto hundaj kupiruje zavedené věci a s ničím novým nepřichází... Proto ta relativní spolehlivost
Kde je koncern vůči Korejcům ve vývoji elektroaut a vodíkových pohonů?
K čemu vodík? EU schválila, že průměrné emise prodaných aut po roce 2030 musí být pod 62 g CO2/km. Vyrobit vodík můžete parním reformingem zemního plynu při vyprodukování 7,05 kg CO2/kg (dané chemickou reakcí), což dává při spotřebě 1 kg H2/100 km přes 70 g CO2/km.
A co výroba vodíku rozkladem vody? Časem to bude ekonomicky výhodné. Už dnes by se nad tím dalo uvažovat při nadbytcích elektrické energie (až bude opět pořádně foukat) Lépe než to, co se děje nyní a vypínat větrné parky, aby nedošlo k přetížení sítě. A to nemluvím až se po pár desetiletích zvládne jaderná fúze...
Výroba vodíku rozkladem vody je energeticky nejhorší varianta. To je lepší tu energii rovnou nacpat do baterek a jezdit bez zbytečných ztrát.
Pri nadbytku elektřiny, kdy jeji cena je záporná, to bude davat smysl, což v této chvíli je jedině při nadprodukci z větru...
Než se za pár desetiletí zvládne jaderná fúze, tak tady nikdo z místních diskutérů, odborníku na vodíkové pohony, už dávno nebude :-))
A co, to má být argument??? Elektřina je výhledově jediný možný pohon, ať se ti to líbí nebo ne...a to spíše rozkladem vodíku než nějakým nabíjením, protože rozvod drátů to nikdy ve velkém neumožní.
Nikdy neříkej nikdy....
Prima, zahrneš emise z výroby ropných paliv taky do průměrných emisí prodaných spalovacích aut? Zase lži, Bureši?
Výroba benzínu se podíly cca 7,7% a u nafty cca 8,2% na celkové emisi auta.
podílí....
A dál? Doprava, distribuce... stále překrucování, ulhaná opice?
sorry za Bureš-LOLa. Krade nicky.
ty jsi mpolan největší debil tady
Asi tě nepotěším, ale já dolívám v Octavii III necelý 1l na 30.000 km B-]
A já do Toyoty za 150 000 kromě výměny ani deci 😁😁
No, a po kolik měníš? Po 30.000 ?
Já měnil po 30 tisících, jak předepisuje výrobce, bylo to Volvo S80 2011 D5 165 kW, automat AWD. A nikdy jsem nemusel olej dolévat, proč bych to dělal? Jenom jsem kontroloval hladinu a vždy byla OK. Auto jsem prodával, když mělo na tacho 250 tisíc.Pokud doléváte do Octávky litr mezi výměnami, tak bych řekl, že to není OK, i když samozřejmě, výrobce vám řekne, že je to v toleranci. Kolik to má najeto?
Teď má kolem 280 t. km. Dolévá se jen o cca 1/2 rysky. Při výměně oleje jsem si koupil 1l navíc a ten tam během těch 30 t. km do další výměny pomalu necelý doplnil.
Bures..pokud menite olej ve SVEM voze po 30tis km, tak snad ani nemate pravo prispivat do teto diskuze
Nevidím důvod to dělat jinak. Za 5 let s ním najedu cca 120.000 km a pak půjde z domu. Nemám žádný důvod zbytečně si zvyšovat provozní náklady.
Pokud jezdí hlavně delší trasy proč ne. Ale stejně si myslím, že se ti ozývá dřív, kolem 25, ne?
Zas nepřeháněj. Taky jsem ve svém autě (nebyla to Škoda) měnil olej po 30t, protože to tak výrobce předepisoval. A mezi výměnami jsem nedoplňoval ani deci, nebylo potřeba. Pravda, byl to diesel, jezdilo to skoro výhradně delší dálniční trasy klidným tempem, žádné couračky po městě. Prodal jsem ho s 250t na tacho v absolutném pořádku.
Ty měníš motorový olej po 30 000km? Takový auťák bude v Áčkách superkauf :-)
Burešek má reklamou polepenou referentskou koktu v základu, tos nevěděl?Dělá picmocha a naváží letáčky.
Na ProCeed prdím, ale Ceed GT v plné polní za 615.000,- není vůbec špatná nabídka.
NECH SI SIKMOOKI STRCIA DO ZADELE CELU KIU ANI ZADARMO!!!!!!!!!!!!!Vsetkym sikmookym vizovu povinnost do europy a vsetkych co su tu poslat domov.....banda jedna vraj auto za toho pol miliona kupim starsi mercedes a som vysmiaty ako leco.
Mozna jste si jeste nevsiml, ze se vyrabi v Ziline, pane sikmooky :)
Včera jsem se mrknul na ceník na Slovensku na kia.com/sk a podle přepočtu EUR/Kč mi to vycházelo 539 000 Kč GT line a 634 000 Kč GT (základ prakticky v plný palbě, asi jako v tomto článku), jestli se dobře pamatuju. Docela rozdíl. Ověřeno, je to tak.
Třeba spoléhají na to, že se Češi neustále propadají, ve světovém měřítku, v ovládání matematiky a neumí si euro cenu vynásobit ani orientačně x 26. :-D
Výbava GT + všetky pakety a farba na SK konfigurátore aj s farbou = 725619.34 Kč. Ale nedá sa dať strešné okno.
To už snad je lepší připlatit na dvoulitrového Stingera?
Tak pokud chcete diesel musíte si koupit Proceed v Německu tam je k maní 1.6 100kw. Nechápu proč se v ČR nebude prodávat. :-(
Chrochtáka do takového auta? :-O
Je aj na slovensku ;-)
No a ted už si tady škodovka ani neškrkne. Kam se hrabe na Kiu nebo Hyunday, ani cenou, ani motory, ani spolehlivostí.Tak škodofilové a do mně.:-P:-P:-P:-P:-P
Je to celkově slabší, co si budeme podívat :-|
Moje řeč, měl jsem octavii, posledního Superba, Kodiaqa a se škodovkama končím - Jedině Hyundai a Kia
Takový sračky styď se
Největší nejsmradlavější sračka je mpolan
Co bylo na octavii, superbu a kodiaqu spatneho? Ptam se protoze me to opravdu zajima, ne ze bych chtel rypat. Co jsem jezdil s octavkou a kodiaqem, tak mi ty auta spatny neprisly. Zato ted jezdim Karoqem za 700 tisic a dost bida, predstavoval bych si spis cenovku 400 tisic, za to ze vybava bida a nic moc to nejede.
já s Kodiaqem jen pár tisíc km, ale děs a hrůza.1. otřesné sedačky (jako celé VW)2. Diesel 2.0 je línej jak mexický povaleč3. naprosto nepřijatelné odhlučnění zadní nápravyO Oktávce nemá smysl mluvit, to je nižší střední třída s nafouklým kufrem. Špatné motory co netáhnou, atd.A samozřejmě hodně sebevědomá cenovka, která neodpovídá kvalitě ani značce.
Pak jsi se probudil a zjistil, že to všechno byl jen tvůj vlhký sen :-D
A teď to upravíme na pravdivou story.Měl si půl milion let starou shnilou feldu, do které si nedal ani korunu, celých těch 25let si šetřil na nové auto, ale protože si měl jen 350tis, tak ti to vyšlo jen na hundaje v trošičku slušně výbavě. A to jsis ještě musel půlku půjčit na úvěr na 96mesicu
V tom případě jste idiot. Nahradit Škodu nebo VW tím paskvilem z Asie muže jen hlupák. Nezlobte se.
Álois, škodofilové na tebe i ty H+K popelnice z vysoka kálí. Jediný, kdo má potřebu neustále rýpat do konkurence z Boleslavi je právě H+K. A jak je vidět, nechal jsi se jejich zastoupením nakazit. To není nejlepší vizitka tvého dostatečného sebevědomí :-)):-)):-))
Jo jo, to je vidět ve vedlejší diskusi o i30, jak na to kálí. :-D :-D Museli se tam seběhnout a honem, honem si ulevit od mindráčků...
Pokud zvládáš základy 1.třídy ZŠ a zvládneš poznat, které číslo je větší, tak jednoduše podle počtu příspěvku v diskuzích zjistíš, že nejvíc si chodí ulevovat hnujdajisti pod články o Škodovkách. Tohle jsou fakta, čísla nelžou. Jediný kdo lže jsi ty B-]
Člověče, jak lze poznat hyundaistu pod článkem o škodovkách? Když někdo u aut Škoda něco nepochválí, tak je automaticky hyundaista? Tak když si vzpomenu na facelift Fabie, tak to tam psali v podstatě skoro sami hyundaisti a já byl potom ten škodafanatik. :-D:-D:-Dhttps://www.autorevue.cz/skoda-fabia-iii-prvni-doj... ...
Stačí umět číst + pamatovat si nicky a koho vychvalují
Tak za to nám nějakej Lojza opravdu nestojí. Mimochodem, jestli jsi to už nezaregistroval, tak Hyundai, nauč se to správně psát, s obdobným modelem už z trhu vycouval. Na rozdíl od tebe pochopil, že se mu teď s příchodem Scaly odbyt hooooodne smrskne.
Každý Škodomil patří do klecového lůžka...
Tam už není místo, všechno obsadili Hnujdajsti
Měl by jsi si nechat zvýšit dávky prášků....
Povídej, jaké prodeje Škody tak brutálně ohrožují prodeje Hyundai. Asi neexistuje model Škody, který by měl globálně větší prodeje než konkurent od Hyundaie, nebo jak se to teď správně píše.
Tady ale nejsi na globál kontinentě, ale v evropě.Proč by mě měla zajímat amerika, kde se hundaj prodává hodně jen z toho duvodu, že je to levné spotřební auto, u kterého nikoho netrápí když se rozbije... Prostě taková obdoba Evropské dacie, či něčeho podobného
Teď nerozumím, nebyl náhodou par dni zpátky článek o spolehlivosti, kde byl hyundai v top 5? A nějak asi nechápu ani ten low cost a srovnání s Dacii, nebo snad Dacia nabízí 6 a 8 válce dosahující téměř 500 koni ? Nebo je problém v tom, ze vám to proste leží v žaludku...
Já zas nechápu tu neustálou snahu opakovat něco o globálních prodejích Hnujdaje, jako by to mělo nějakou relevanci, Proč by mělo českého řidiče zajímat, co se prodává v Indiii, Číně, Korei nebo Mexiku.
nebo USA, odkud vypráskali überwagen s velkou ostudou? :-D
Ano. Přesně ty USA myslím, kde výrobci jako Ford musí dělat dodatečné úpravy (např. interieru), aby náročnějším Evropským zákazníkům byli schopni prodat auto původně vyvinuté pro Amíky. Evropa prostě je nejnáročnější automobilový trh na světě, následuje USA a zbytek sou v podstatě trhy banánových republik co se náročnosti zákazníka týče. Proto fakt nechápu, proč se v Evropě argumentuje prodejem nějaké značky jinde.
Nejnáročnější trh s nejhoršími motory... Kdyby byla Evropa tak náročná, neustoupí nesmyslnému downsizingu a prostě to nekoupí. Ve skutečnosti je Evropa ten nejméně náročný trh a jediné, na co si potrpí, je hloupé olizování plastů.
Neměl by si se raději vyjadřovat k něčemu, čemu nerozumíš. Nařízení neřeší obsah motorů, ale emisní limity. Zkus si to alespoň najít na netu, než sem hodíš takový blábol a uděláš ze sebe tupce ;-)
Bureši, ty tupá opice, ty vůbec netušíš, o čem se mluví. Emisní limity v USA jsou mnohdy přísnější, než v EU a přesto tam jezdí velkoobjemové motory, které u nás už nemontují ani prémiovky. Tak mi tady vykládej něco o blábolech a limitech, ty ulhaná špíno. Zase jen překrucuješ, abys nebyl za hlupáka.
No vidím, že ty umíš jen urážet. Je ztráta času s tebou cokoliv řešit...
mpolan je vymaštěněc
Bureš zase mění nicky. :-/
mpolan má mindrák ze svého maličkého penisu
Myslíš za tu umělé nafouknutou kauzu za účelem likvidace spalovacích motoru... Ve které jede každá světová automobilka? To mě fakt netrápí. Tenhle ekoterorismum mě nezajímá... A rozumně lidi to také netrápí
Myslíš tu uměle nafouknutou kauzu, která začala jako snaha jedné organizace v USA potvrdit, že diesely jsou čisté a bezproblémové motory, a ono jim to nějak nevyšlo? Tu kauzu, ve které se zjistilo, že VW podvádí, aby vůbec splnil limity, ale v reálném provozu už se při stejném způsobu jízdy limitům nepřiblížil ani zdálky? Jo, to bylo strašně uměle nafouknuté...
Ta kauza mimo jiné ukázala, že VW podváděl s motory Euro 5, u motorů Euro 6 je prakticky jediný, kdo je plní v reálném provozu. Ta kauza taky ukázala, že ostatní výrobci podvádí úplně stejně (včetně amíků), a většina z nich neplní ani Euro 6.Jasně, jde o ekologii, ale jde taky předevevším o ekonomické zájmy. jako vždy.
Právě, že v reálu se ve blíží limitům nejvíce ze všech automobilek. Pouze vw a mercedes mají motor, který splňuje hodnoty i v reálném provozu. Takže...zase vedle! A co ty na to?
Jarmilek..mel by jste si doplnit informace VW a Mercedes "rozhodne nemaji ciste" motory.
Testy v reálném provozu a nemusíte se dohadovat https://www.autorevue.cz/test-dieselu-v-realnem-pr... ... .Jinak je až úsměvné jak někdo kritizuje kufr,Kia má i verzi SW tohle není kombík tohle je shooting brake.
Souhlas.Jednak Scala vypadá lépe... Ve výbavě style se dá s nejsilnějším motorem 1.5TSI 110kw s DSG převodovkou vzít za 529tis, je větší a modernější.
Marku neni inteligentni srovnavat auta jinych kategorii. Konkurenci tu je Octavia..ktera ve stejne vybave a o neco malo slabsim motorem bude stat o minimalne 250tis. Kc VICE a to je holy cenikovy fakt. A kazdy at si vybere co se mu libi..kdybych ja si mel vybrat jasne beru Kii..neni totiz ani v jedne jedine veci horsi nez Octavia. Kazdopadne jezdim japonskym autem a tak tomu zustane do te doby..dokud me nezklame a nekladne na uroven vozu evropskych potazmo asijskych...
Octavie Combi 1.5 TSI ve verzi Style startuje na 638 900,- i kdybys do ní posadil 5 luxusních šlapek tak se nikdy nedostaneš na rozdíl minimálně 250 tis. tak tady nemel takový sra.ky.
Rozdil 250 tisíc ve srovnatelné motorizaci a výbavě? Nevim co kouříš ale evidentně ti to nedělá dobře.
Opravdu srovnáváš recyklovanou a nafouklou přejmenovanou Fabii s polosportovním autem?:-D
A co je vlastně špatně na tom, co si řekl?Je snad špatně že je větší než Fabie? Nebo než golf? Nebo co je špatného na dsg převodovce, která patří mezi vrcholné automaty?
Ten vrcholný automat mám už 3 měsíce ve své Octavii III,2,0 TDi a mohu s klidem sdělit že jsem ani po ujetí 11 tis km nepochopil, podle jakého algoritmu mění převody, :-/,
Tak to ale nebude chyba v převodovce :)))
no dosť odvážne tcrdenie o tej DSG. Hlavne tie VW sú riadne nepodarené a poruchové. Keď chceš písať o slušnej prevodovke , tak by si mal napísať niečo prevodovke AISIN, a nie te šroty čo montuje škoda.
Ach jo:D někdy je to prostě náročné.Jinak... Dobrou převodovku nedělá nazor nějakého chudáka, co si na netu říká "pacho" :)))Na tvém nazoru na tu převodovku absolutně nezáleží
LOL, jestli tohle je polosportovní auto, tak já jsem čínský bůh srandy. Takže za mě LOL, LOL, LOL :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Minuly tyzden som ho obzeral.Spracovanie interiéru špička, makcene plasty, krásny volant, fajn displej.Vzadu miesta menej ako v kombiku - co je prirodzene.Vpredu fajn.Velmi štýlové vozidlo.Palec hore za odvahu nieco take postavit.Kia ma fantasticky záber a ponuku.Rio StonicVenga4 verzie ceeduNiroSportageStingerSorentoKto z bezne produkcie ponuka väčší vyber?
U tebe je vidět, že autům opravdu nerozumíš. Takže je to vlastně takový smích pitomce.
Hele, nic ti nebrání mě ignorovat. Jenže to by jsi nesměl trpět komplexem méněcennosti a tady si ho chodil kompenzovat kopáním do ostatních...
Už zase stojíš před zrcadlem a mluvíš k sobě?
Sorry, ale já naštěstí toto tvoji chorobou netrpím ;-)
A zase?
🤣🤣🤣🤣 Hosan měl vtipnou kaši, že?Neboj, nebudeme se to tebe navazet. To se duševně chorym lidem nedělá 😉Jen tak mimochodem... Vidíš tu zad toho rádoby kombiku? Tam si normálně vzrostly člověk nemá šanci sednout
Ja som v ňom dnes sedel. Mám výšku 177 cm, vpredu nastavené sedadlo na mňa. Vzadu na kolená aj na hlavu bolo miesto. Neviem, či patrím medzi "normálně vzrostlých"
Jestli máš 177 cm tak nejsi normální.
Jak jsi poznal z výšky 177 cm, že není normální. Oni mu, při měření výšky, udělali zároveň nějaké psychiatrické vyšetření? :-DTak na naše poměry mu ve výšce do průměru schází cca 3 cm a to při sezení je rozdíl asi poloviny. takže vcelku normální výška.https://www.novinky.cz/koktejl/410289-cesky-jsou... ...
Záleží kolik měl nad sebou místa... Jestli měl na hlavou 2cm, tak on si celkem slušně sedne, ale já se svýma 185cm už bych se tam nevešel
mam 182cm a nad hlavou jsem mel c novem Ceedu cca 5cm mista, a to jsem zvyklej sedet relativne vysoko na poimery ceskych ridicu, kde velka spousta ridicu v autech spise lezi a dopredu se diva skrz volant :-D nejlepsi bude kdys se do toho pujdes posadit sam, diskuzni sedani je totiz celkem o nicem, at 2 stejne vysoci lide, tak pomer delky nohou, trupu a styp posazu za volantem muze bejt hodne rozdilnej :-)
Tak samozřejmě, tyto údaje o prostoru nad sedáky zatím nikde nejsou a on nenapsal, kolik tam měl ještě prostoru nad hlavou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.