Kia ProCeed má české ceny. Shooting brake nabízí pouze benzinové čtyřválce

111 komentářů

Weny
22. ledna • 20:39

Hezké auto, opravdu povedené, oproti hnusům koncernového Hyundaie je tohle skutečně krásné auto za velmi zajímavé peníze. Škoda, že Korejci nepřicházejí v oblastí technologií nikdy s ničím novým, vždy jen následují ostatní, tu obšlehnou to a tu tohle, převážně je vidět, že kopírují Toyotu a Hondu, částečně jen VW, to jejich kredit snižuje, síla jejich značky je povážlivě nízká, ale pomalu se sbírají a vypadá to, že určitě neřekli poslední slovo. Jejich nová SUV z USA jsou velmi povedená a musím uznat snaží se. Bohužel Hyundaii se u nás díky naprosto idiotské kampani rozhodl naprosto devalvovat jakékoliv pozitivní úsilí lidí najít si ke Korejcům cestu.

Malovenkovan
22. ledna • 13:09

Máme doma rok novou KIA RIO, ve výbavě komfort za 270.000,- Kč. Po roce můžu říct, bomba auto, perfektní podvozek, výbava, pohodlí, spotřeba, prostě všechno. Npříklad pro ženskou naprosto ideální auto. Nová Kia ProCeed bude další perfektní auto na trhu, věřím tomu. Hodně o jeho koupi uvažuji.

Bureš.
22. ledna • 13:20

Tak to máš dost nenáročnou ženu :-D:-D:-D

Jan
22. ledna • 7:42

Tady je zase nablito. Nahodou moc pekny auto ta Kia a ty vase nekonecny valky Skoda vs Hyundai/Kia nechapu. Kazdej at si koupi co chce. Asi to beru jinak, mame Haundaie i Octavku a ani jedno nema poruchy, jezdi se s tim porad a mame je uz roky, s obojim maximalni spokojenost. Jo, Hyundai i30 se tenkrat kupoval ze nebylo tolik penez, no a co? Ted penize jsou a i30 nahradi nejspis zase Hyundai nebo Kia, jen drazsi a lepsi model a Octavku dost mozna zase Octavka.

Bureš.
22. ledna • 13:33

Dělám servis IT pro jednoho dealera KIA. Starám se jim i o provoz sw CARIS. Dealeři Hyundai/Kia prodávají auta bez zisku. Vše si pak vynahrazují na drahých dílech a servisních pracích. Drahé je i financování těchto značek. Nikdo jiný nenabízí tak výhodné úvěry, jako má Volkswagen Financial Services.

mpolan
22. ledna • 21:59

A myslíš, že ostatní dealeři to nedělají? Ale ano, dělají úplně to samé. Ve skutečnosti ještě více, jen aby tě utáhli a pak podojili na servisu. Na Hyundai nedostaneš slevu 20% jako u VW a Škody, tak tady nevykládej pohádky, lháři.

Gerd
23. ledna • 10:41

mpolane, prosím o kontakt na dealera VW nebo Škody, který dává slevu 20 %. Děkuji velmi pěkně

JK
21. ledna • 21:39

Takže Kia nabízí Seat jako příplatkový paket? Ahaaa, tak proto vznikla Cupra. :-D

Petr
21. ledna • 21:25

Je to hezké auto, ačkoliv jsou korejské vozy to nejhorší na trhu tak dělají výrazně pokroky. Kia je oproti Hyundaii, alespoň relativně symptickou značkou co nemá ve zvyku dělat ze sebe i z lidi totální pitomce. Měl jsem možnost 4 měsíce jezdit novou i30 v kombiku, to auto nejenže je velmi nevzhledne, ale navíc velmi podprůměrně ve spotřebě, palubní deska nic moc kvalita. Asi první vůz, ze kterého jsem neměl žádný pocit. Naprostá nuda a spotrebak. Tak jsem se s pokorou vrátil k VW a nelituji ani vteřinu.

Rehtacka
22. ledna • 10:23

Naprosta nuda, tak jsem se vratil k VW ;-)... tvl to nevymyslis...

spiderwolf
21. ledna • 21:42

S pokorou se vratil ke koncernove onanii. :-D

Bureš.
22. ledna • 11:49

U čeho spiderwolf onanuješ ty? U fotek kterých vysněných aut, které ti maminka nekoupí :-D

Mirek
21. ledna • 21:41

Stačí se podívat na problémy koncernových vozů a jejich všelijaké pr*sery. Ale jo, existují i lidé, kteří kvalitu auta spatřují v měkčení palubní desky... a bonus v podobě dolévání litru oleje na 1000 km berou jako samozřejmost :-)

Marek
21. ledna • 22:01

Vzhledem ktomu, že vw se snaží neustále něco vymyslet... Tak se není moc čemu divit. Holt si vyzira prusery... Kdežto hundaj kupiruje zavedené věci a s ničím novým nepřichází... Proto ta relativní spolehlivost

Mirek
21. ledna • 23:06

Kde je koncern vůči Korejcům ve vývoji elektroaut a vodíkových pohonů?

Bureš.
22. ledna • 13:11

K čemu vodík? EU schválila, že průměrné emise prodaných aut po roce 2030 musí být pod 62 g CO2/km. Vyrobit vodík můžete parním reformingem zemního plynu při vyprodukování 7,05 kg CO2/kg (dané chemickou reakcí), což dává při spotřebě 1 kg H2/100 km přes 70 g CO2/km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. ledna • 16:09

A co výroba vodíku rozkladem vody? Časem to bude ekonomicky výhodné. Už dnes by se nad tím dalo uvažovat při nadbytcích elektrické energie (až bude opět pořádně foukat) Lépe než to, co se děje nyní a vypínat větrné parky, aby nedošlo k přetížení sítě. A to nemluvím až se po pár desetiletích zvládne jaderná fúze...

mpolan
22. ledna • 21:57

Výroba vodíku rozkladem vody je energeticky nejhorší varianta. To je lepší tu energii rovnou nacpat do baterek a jezdit bez zbytečných ztrát.

22. ledna • 23:22

Pri nadbytku elektřiny, kdy jeji cena je záporná, to bude davat smysl, což v této chvíli je jedině při nadprodukci z větru...

Bureš.
22. ledna • 16:23

Než se za pár desetiletí zvládne jaderná fúze, tak tady nikdo z místních diskutérů, odborníku na vodíkové pohony, už dávno nebude :-))

Mirek
22. ledna • 17:28

A co, to má být argument??? Elektřina je výhledově jediný možný pohon, ať se ti to líbí nebo ne...a to spíše rozkladem vodíku než nějakým nabíjením, protože rozvod drátů to nikdy ve velkém neumožní.

Bureš.
22. ledna • 18:07

Nikdy neříkej nikdy....

mpolan
22. ledna • 14:28

Prima, zahrneš emise z výroby ropných paliv taky do průměrných emisí prodaných spalovacích aut? Zase lži, Bureši?

Bureš.
22. ledna • 14:50

Výroba benzínu se podíly cca 7,7% a u nafty cca 8,2% na celkové emisi auta.

Bureš.
22. ledna • 14:51

podílí....

mpolan
22. ledna • 21:57

A dál? Doprava, distribuce... stále překrucování, ulhaná opice?

LOL
25. ledna • 19:30

sorry za Bureš-LOLa. Krade nicky.

LOL
24. ledna • 23:37

ty jsi mpolan největší debil tady

Bureš.
21. ledna • 22:15

Asi tě nepotěším, ale já dolívám v Octavii III necelý 1l na 30.000 km B-]

Peter
22. ledna • 18:32

A já do Toyoty za 150 000 kromě výměny ani deci 😁😁

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
22. ledna • 18:56

No, a po kolik měníš? Po 30.000 ?

Marek71
23. ledna • 12:04

Já měnil po 30 tisících, jak předepisuje výrobce, bylo to Volvo S80 2011 D5 165 kW, automat AWD. A nikdy jsem nemusel olej dolévat, proč bych to dělal? Jenom jsem kontroloval hladinu a vždy byla OK. Auto jsem prodával, když mělo na tacho 250 tisíc.Pokud doléváte do Octávky litr mezi výměnami, tak bych řekl, že to není OK, i když samozřejmě, výrobce vám řekne, že je to v toleranci. Kolik to má najeto?

Bureš.
23. ledna • 15:47

Teď má kolem 280 t. km. Dolévá se jen o cca 1/2 rysky. Při výměně oleje jsem si koupil 1l navíc a ten tam během těch 30 t. km do další výměny pomalu necelý doplnil.

PepaJ
22. ledna • 8:39

Bures..pokud menite olej ve SVEM voze po 30tis km, tak snad ani nemate pravo prispivat do teto diskuze

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
22. ledna • 11:46

Nevidím důvod to dělat jinak. Za 5 let s ním najedu cca 120.000 km a pak půjde z domu. Nemám žádný důvod zbytečně si zvyšovat provozní náklady.

JirkaX
22. ledna • 12:52

Pokud jezdí hlavně delší trasy proč ne. Ale stejně si myslím, že se ti ozývá dřív, kolem 25, ne?

Marek71
22. ledna • 8:54

Zas nepřeháněj. Taky jsem ve svém autě (nebyla to Škoda) měnil olej po 30t, protože to tak výrobce předepisoval. A mezi výměnami jsem nedoplňoval ani deci, nebylo potřeba. Pravda, byl to diesel, jezdilo to skoro výhradně delší dálniční trasy klidným tempem, žádné couračky po městě. Prodal jsem ho s 250t na tacho v absolutném pořádku.

Mirek
21. ledna • 22:50

Ty měníš motorový olej po 30 000km? Takový auťák bude v Áčkách superkauf :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
25. ledna • 19:28

Burešek má reklamou polepenou referentskou koktu v základu, tos nevěděl?Dělá picmocha a naváží letáčky.

Shimi
21. ledna • 20:50

Na ProCeed prdím, ale Ceed GT v plné polní za 615.000,- není vůbec špatná nabídka.

CIMAN
21. ledna • 20:46

NECH SI SIKMOOKI STRCIA DO ZADELE CELU KIU ANI ZADARMO!!!!!!!!!!!!!Vsetkym sikmookym vizovu povinnost do europy a vsetkych co su tu poslat domov.....banda jedna vraj auto za toho pol miliona kupim starsi mercedes a som vysmiaty ako leco.

Takurcite
22. ledna • 10:02

Mozna jste si jeste nevsiml, ze se vyrabi v Ziline, pane sikmooky :)

miki
21. ledna • 19:19

Včera jsem se mrknul na ceník na Slovensku na kia.com/sk a podle přepočtu EUR/Kč mi to vycházelo 539 000 Kč GT line a 634 000 Kč GT (základ prakticky v plný palbě, asi jako v tomto článku), jestli se dobře pamatuju. Docela rozdíl. Ověřeno, je to tak.

Mirek
21. ledna • 19:58

Třeba spoléhají na to, že se Češi neustále propadají, ve světovém měřítku, v ovládání matematiky a neumí si euro cenu vynásobit ani orientačně x 26. :-D

Michal
21. ledna • 19:35

Výbava GT + všetky pakety a farba na SK konfigurátore aj s farbou = 725619.34 Kč. Ale nedá sa dať strešné okno.

LOL
25. ledna • 19:25

To už snad je lepší připlatit na dvoulitrového Stingera?

Martin
21. ledna • 18:37

Tak pokud chcete diesel musíte si koupit Proceed v Německu tam je k maní 1.6 100kw. Nechápu proč se v ČR nebude prodávat. :-(

LOL
21. ledna • 19:46

Chrochtáka do takového auta? :-O

Michal
21. ledna • 19:16

Je aj na slovensku ;-)

Álois
21. ledna • 15:55

No a ted už si tady škodovka ani neškrkne. Kam se hrabe na Kiu nebo Hyunday, ani cenou, ani motory, ani spolehlivostí.Tak škodofilové a do mně.:-P:-P:-P:-P:-P

Kenny
22. ledna • 0:53

Je to celkově slabší, co si budeme podívat :-|

Vena
21. ledna • 20:42

Moje řeč, měl jsem octavii, posledního Superba, Kodiaqa a se škodovkama končím - Jedině Hyundai a Kia

mpolan
24. ledna • 23:35

Takový sračky styď se

Álois
24. ledna • 23:48

Největší nejsmradlavější sračka je mpolan

Jan
22. ledna • 8:46

Co bylo na octavii, superbu a kodiaqu spatneho? Ptam se protoze me to opravdu zajima, ne ze bych chtel rypat. Co jsem jezdil s octavkou a kodiaqem, tak mi ty auta spatny neprisly. Zato ted jezdim Karoqem za 700 tisic a dost bida, predstavoval bych si spis cenovku 400 tisic, za to ze vybava bida a nic moc to nejede.

LOL
25. ledna • 19:23

já s Kodiaqem jen pár tisíc km, ale děs a hrůza.1. otřesné sedačky (jako celé VW)2. Diesel 2.0 je línej jak mexický povaleč3. naprosto nepřijatelné odhlučnění zadní nápravyO Oktávce nemá smysl mluvit, to je nižší střední třída s nafouklým kufrem. Špatné motory co netáhnou, atd.A samozřejmě hodně sebevědomá cenovka, která neodpovídá kvalitě ani značce.

Bureš.
21. ledna • 22:11

Pak jsi se probudil a zjistil, že to všechno byl jen tvůj vlhký sen :-D

Marek
21. ledna • 21:54

A teď to upravíme na pravdivou story.
Měl si půl milion let starou shnilou feldu, do které si nedal ani korunu, celých těch 25let si šetřil na nové auto, ale protože si měl jen 350tis, tak ti to vyšlo jen na hundaje v trošičku slušně výbavě. A to jsis ještě musel půlku půjčit na úvěr na 96mesicu

Petr
21. ledna • 21:52

V tom případě jste idiot. Nahradit Škodu nebo VW tím paskvilem z Asie muže jen hlupák. Nezlobte se.

Bureš.
21. ledna • 20:27

Álois, škodofilové na tebe i ty H+K popelnice z vysoka kálí. Jediný, kdo má potřebu neustále rýpat do konkurence z Boleslavi je právě H+K. A jak je vidět, nechal jsi se jejich zastoupením nakazit. To není nejlepší vizitka tvého dostatečného sebevědomí :-)):-)):-))

mpolan
21. ledna • 20:31

Jo jo, to je vidět ve vedlejší diskusi o i30, jak na to kálí. :-D :-D Museli se tam seběhnout a honem, honem si ulevit od mindráčků...

Bureš.
23. ledna • 12:05

Pokud zvládáš základy 1.třídy ZŠ a zvládneš poznat, které číslo je větší, tak jednoduše podle počtu příspěvku v diskuzích zjistíš, že nejvíc si chodí ulevovat hnujdajisti pod články o Škodovkách. Tohle jsou fakta, čísla nelžou. Jediný kdo lže jsi ty B-]

Mirek
23. ledna • 16:49

Člověče, jak lze poznat hyundaistu pod článkem o škodovkách? Když někdo u aut Škoda něco nepochválí, tak je automaticky hyundaista? Tak když si vzpomenu na facelift Fabie, tak to tam psali v podstatě skoro sami hyundaisti a já byl potom ten škodafanatik. :-D:-D:-Dhttps://www.autorevue.cz/skoda-fabia-iii-prvni-doj... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Álois
24. ledna • 23:46

Stačí umět číst + pamatovat si nicky a koho vychvalují

01
21. ledna • 17:06

Tak za to nám nějakej Lojza opravdu nestojí. Mimochodem, jestli jsi to už nezaregistroval, tak Hyundai, nauč se to správně psát, s obdobným modelem už z trhu vycouval. Na rozdíl od tebe pochopil, že se mu teď s příchodem Scaly odbyt hooooodne smrskne.

Vóša
22. ledna • 7:17

Každý Škodomil patří do klecového lůžka...

Álois
24. ledna • 23:45

Tam už není místo, všechno obsadili Hnujdajsti

Bureš.
22. ledna • 11:43

Měl by jsi si nechat zvýšit dávky prášků....

Jan Šmíd
21. ledna • 17:33

Povídej, jaké prodeje Škody tak brutálně ohrožují prodeje Hyundai. Asi neexistuje model Škody, který by měl globálně větší prodeje než konkurent od Hyundaie, nebo jak se to teď správně píše.

Marek
21. ledna • 17:50

Tady ale nejsi na globál kontinentě, ale v evropě.Proč by mě měla zajímat amerika, kde se hundaj prodává hodně jen z toho duvodu, že je to levné spotřební auto, u kterého nikoho netrápí když se rozbije... Prostě taková obdoba Evropské dacie, či něčeho podobného

Jan
21. ledna • 18:53

Teď nerozumím, nebyl náhodou par dni zpátky článek o spolehlivosti, kde byl hyundai v top 5? A nějak asi nechápu ani ten low cost a srovnání s Dacii, nebo snad Dacia nabízí 6 a 8 válce dosahující téměř 500 koni ? Nebo je problém v tom, ze vám to proste leží v žaludku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
21. ledna • 19:30

Já zas nechápu tu neustálou snahu opakovat něco o globálních prodejích Hnujdaje, jako by to mělo nějakou relevanci, Proč by mělo českého řidiče zajímat, co se prodává v Indiii, Číně, Korei nebo Mexiku.

LOL
21. ledna • 19:46

nebo USA, odkud vypráskali überwagen s velkou ostudou? :-D

qwertz
22. ledna • 6:29

Ano. Přesně ty USA myslím, kde výrobci jako Ford musí dělat dodatečné úpravy (např. interieru), aby náročnějším Evropským zákazníkům byli schopni prodat auto původně vyvinuté pro Amíky. Evropa prostě je nejnáročnější automobilový trh na světě, následuje USA a zbytek sou v podstatě trhy banánových republik co se náročnosti zákazníka týče. Proto fakt nechápu, proč se v Evropě argumentuje prodejem nějaké značky jinde.

mpolan
22. ledna • 14:26

Nejnáročnější trh s nejhoršími motory... Kdyby byla Evropa tak náročná, neustoupí nesmyslnému downsizingu a prostě to nekoupí. Ve skutečnosti je Evropa ten nejméně náročný trh a jediné, na co si potrpí, je hloupé olizování plastů.

Bureš.
22. ledna • 14:46

Neměl by si se raději vyjadřovat k něčemu, čemu nerozumíš. Nařízení neřeší obsah motorů, ale emisní limity. Zkus si to alespoň najít na netu, než sem hodíš takový blábol a uděláš ze sebe tupce ;-)

mpolan
22. ledna • 21:55

Bureši, ty tupá opice, ty vůbec netušíš, o čem se mluví. Emisní limity v USA jsou mnohdy přísnější, než v EU a přesto tam jezdí velkoobjemové motory, které u nás už nemontují ani prémiovky. Tak mi tady vykládej něco o blábolech a limitech, ty ulhaná špíno. Zase jen překrucuješ, abys nebyl za hlupáka.

Bureš.
23. ledna • 12:02

No vidím, že ty umíš jen urážet. Je ztráta času s tebou cokoliv řešit...

LOL
24. ledna • 23:40

mpolan je vymaštěněc

LOL
25. ledna • 19:18

Bureš zase mění nicky. :-/

Álois
24. ledna • 23:42

mpolan má mindrák ze svého maličkého penisu

Marek
21. ledna • 21:56

Myslíš za tu umělé nafouknutou kauzu za účelem likvidace spalovacích motoru... Ve které jede každá světová automobilka? To mě fakt netrápí. Tenhle ekoterorismum mě nezajímá... A rozumně lidi to také netrápí

mpolan
21. ledna • 22:36

Myslíš tu uměle nafouknutou kauzu, která začala jako snaha jedné organizace v USA potvrdit, že diesely jsou čisté a bezproblémové motory, a ono jim to nějak nevyšlo? Tu kauzu, ve které se zjistilo, že VW podvádí, aby vůbec splnil limity, ale v reálném provozu už se při stejném způsobu jízdy limitům nepřiblížil ani zdálky? Jo, to bylo strašně uměle nafouknuté...

qwertz
22. ledna • 6:31

Ta kauza mimo jiné ukázala, že VW podváděl s motory Euro 5, u motorů Euro 6 je prakticky jediný, kdo je plní v reálném provozu. Ta kauza taky ukázala, že ostatní výrobci podvádí úplně stejně (včetně amíků), a většina z nich neplní ani Euro 6.Jasně, jde o ekologii, ale jde taky předevevším o ekonomické zájmy. jako vždy.

Jarmilek
21. ledna • 23:18

Právě, že v reálu se ve blíží limitům nejvíce ze všech automobilek. Pouze vw a mercedes mají motor, který splňuje hodnoty i v reálném provozu. Takže...zase vedle! A co ty na to?

PepaJ
22. ledna • 8:34

Jarmilek..mel by jste si doplnit informace VW a Mercedes "rozhodne nemaji ciste" motory.

Engl
22. ledna • 8:52

Testy v reálném provozu a nemusíte se dohadovat https://www.autorevue.cz/test-dieselu-v-realnem-pr... ... .Jinak je až úsměvné jak někdo kritizuje kufr,Kia má i verzi SW tohle není kombík tohle je shooting brake.

Marek
21. ledna • 17:30

Souhlas.Jednak Scala vypadá lépe... Ve výbavě style se dá s nejsilnějším motorem 1.5TSI 110kw s DSG převodovkou vzít za 529tis, je větší a modernější.

PepaJ
22. ledna • 8:31

Marku neni inteligentni srovnavat auta jinych kategorii. Konkurenci tu je Octavia..ktera ve stejne vybave a o neco malo slabsim motorem bude stat o minimalne 250tis. Kc VICE a to je holy cenikovy fakt. A kazdy at si vybere co se mu libi..kdybych ja si mel vybrat jasne beru Kii..neni totiz ani v jedne jedine veci horsi nez Octavia. Kazdopadne jezdim japonskym autem a tak tomu zustane do te doby..dokud me nezklame a nekladne na uroven vozu evropskych potazmo asijskych...

Frankie
22. ledna • 10:13

Octavie Combi 1.5 TSI ve verzi Style startuje na 638 900,- i kdybys do ní posadil 5 luxusních šlapek tak se nikdy nedostaneš na rozdíl minimálně 250 tis. tak tady nemel takový sra.ky.

mijunior
22. ledna • 9:57

Rozdil 250 tisíc ve srovnatelné motorizaci a výbavě? Nevim co kouříš ale evidentně ti to nedělá dobře.

LOL
21. ledna • 19:45

Opravdu srovnáváš recyklovanou a nafouklou přejmenovanou Fabii s polosportovním autem?:-D

Marek
21. ledna • 21:58

A co je vlastně špatně na tom, co si řekl?
Je snad špatně že je větší než Fabie? Nebo než golf?
Nebo co je špatného na dsg převodovce, která patří mezi vrcholné automaty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
23. ledna • 9:31

Ten vrcholný automat mám už 3 měsíce ve své Octavii III,2,0 TDi a mohu s klidem sdělit že jsem ani po ujetí 11 tis km nepochopil, podle jakého algoritmu mění převody, :-/,

Marek
25. ledna • 11:44

Tak to ale nebude chyba v převodovce :)))

pacho
22. ledna • 10:30

no dosť odvážne tcrdenie o tej DSG. Hlavne tie VW sú riadne nepodarené a poruchové. Keď chceš písať o slušnej prevodovke , tak by si mal napísať niečo prevodovke AISIN, a nie te šroty čo montuje škoda.

Marek
25. ledna • 11:45

Ach jo:D někdy je to prostě náročné.Jinak... Dobrou převodovku nedělá nazor nějakého chudáka, co si na netu říká "pacho" :)))Na tvém nazoru na tu převodovku absolutně nezáleží

Bureš.
21. ledna • 20:30

LOL, jestli tohle je polosportovní auto, tak já jsem čínský bůh srandy. Takže za mě LOL, LOL, LOL :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jano
28. února • 19:28

Minuly tyzden som ho obzeral.Spracovanie interiéru špička, makcene plasty, krásny volant, fajn displej.Vzadu miesta menej ako v kombiku - co je prirodzene.Vpredu fajn.Velmi štýlové vozidlo.Palec hore za odvahu nieco take postavit.Kia ma fantasticky záber a ponuku.Rio
Stonic
Venga
4 verzie ceedu
Niro
Sportage
Stinger
SorentoKto z bezne produkcie ponuka väčší vyber?

mpolan
21. ledna • 22:33

U tebe je vidět, že autům opravdu nerozumíš. Takže je to vlastně takový smích pitomce.

Bureš.
22. ledna • 11:40

Hele, nic ti nebrání mě ignorovat. Jenže to by jsi nesměl trpět komplexem méněcennosti a tady si ho chodil kompenzovat kopáním do ostatních...

mpolan
22. ledna • 14:22

Už zase stojíš před zrcadlem a mluvíš k sobě?

Bureš.
22. ledna • 14:44

Sorry, ale já naštěstí toto tvoji chorobou netrpím ;-)

mpolan
22. ledna • 21:53

A zase?

Marek
21. ledna • 16:34

🤣🤣🤣🤣 Hosan měl vtipnou kaši, že?
Neboj, nebudeme se to tebe navazet. To se duševně chorym lidem nedělá 😉Jen tak mimochodem... Vidíš tu zad toho rádoby kombiku? Tam si normálně vzrostly člověk nemá šanci sednout

Andy
21. ledna • 17:46

Ja som v ňom dnes sedel. Mám výšku 177 cm, vpredu nastavené sedadlo na mňa. Vzadu na kolená aj na hlavu bolo miesto. Neviem, či patrím medzi "normálně vzrostlých"

G
21. ledna • 19:35

Jestli máš 177 cm tak nejsi normální.

Mirek
21. ledna • 19:49

Jak jsi poznal z výšky 177 cm, že není normální. Oni mu, při měření výšky, udělali zároveň nějaké psychiatrické vyšetření? :-DTak na naše poměry mu ve výšce do průměru schází cca 3 cm a to při sezení je rozdíl asi poloviny. takže vcelku normální výška.https://www.novinky.cz/koktejl/410289-cesky-jsou... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
21. ledna • 21:59

Záleží kolik měl nad sebou místa... Jestli měl na hlavou 2cm, tak on si celkem slušně sedne, ale já se svýma 185cm už bych se tam nevešel

Saman
22. ledna • 11:21

mam 182cm a nad hlavou jsem mel c novem Ceedu cca 5cm mista, a to jsem zvyklej sedet relativne vysoko na poimery ceskych ridicu, kde velka spousta ridicu v autech spise lezi a dopredu se diva skrz volant :-D nejlepsi bude kdys se do toho pujdes posadit sam, diskuzni sedani je totiz celkem o nicem, at 2 stejne vysoci lide, tak pomer delky nohou, trupu a styp posazu za volantem muze bejt hodne rozdilnej :-)

Mirek
21. ledna • 22:06

Tak samozřejmě, tyto údaje o prostoru nad sedáky zatím nikde nejsou a on nenapsal, kolik tam měl ještě prostoru nad hlavou.

Doporučujeme

Články odjinud