Kia Pro_Cee’d v luxusní edici s označením „4“

21 komentářů

asdf
12. dubna • 18:24

1. Nejde o žádné posílení 85 kW nafty, ale o standardní další verzi s 94 kW, která je v nabídce i u nás a to u všech karosářských verzí...2. Barevná zabudovaná navigace je taky v nabídce o FL hatchbacku a kombi. U nás si za to chtějí +- 45 000 všetně BT HF.

Brouk
12. dubna • 10:33

Driv do toho davali 2.0 benzin. Nebylo to samozrejme na zavodeni, ale aspon neco. Takhle je to vysmech. Vysokym papirovym vykonum veri jen teoretik.

Shimi
12. dubna • 12:45

to Brouk: Ideální motorizace pro tohle auto by byl 2.0 DCVVT 120 kW. Jenže otázka je, kdo by to kupoval? V ČR je "velkoobjemová" atmosféra v autě nižší střední třídy jednoduše neprodejná, bohužel.

dextrone
12. dubna • 18:51

Souhlas motor 2.0 DCVVT 121kW mám v Sonátě a na nedostatek výkonu si nemůžu stěžovat, akcelerace dobrá a předjíždění také v pohodě :-)

Brouk
12. dubna • 13:24

I ve zbytku evropy. Jsem se podival na at, de stranky, vsude zmizel 2.0 benzin. Jak rikas, nikdo to nekupoval.

Pilot
12. dubna • 12:15

.. to jakože ten výkon mít nebudou nebo co? ... :-)

jogurt
12. dubna • 16:18

Ehmm, no ony ty parametry made by Kia jsou tak trochu papírové vždy. Sériová verze se 116HP mi od počátku připadala "trochu" líná a neodpovídající koním na papíře do smutného okamžiku, než jsme jeli za sebou s kolegou, který řídil Golf Variant 1,6TDI s papírovými 105k. Ujel mi kdykoli, kdekoli, zejména v kopcích na dálnici z Rosenheimu na Mnichov jsem neměl ani náznak šancí se ho držet alespoň v dohledu. A to moje auto mělo najeto 78tis. km, tedy zaběhlý motor, on měl nejakých 6000km, což je spíše syrový než rozběhaný kus.

Petr
12. dubna • 22:36

Takhle dobrovolne se tady priznat, ze neumis ridit...

Toper
13. dubna • 9:37

Spíš nemusí lhát.
Vím, že ty bys předjížděl všechny i do kopce se svojí Kiou se základním motůrkem. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
13. dubna • 10:25

Vedle, Topere, opet vedle.

Toper
13. dubna • 10:32

Není se čím chlubit, co? ;-)

Petr
13. dubna • 13:42

Honit si triko autema nepotrebuju. 1) neveril bys, 2) zavidel bys;-)

Toper
13. dubna • 14:30

Ano, to honění předvádíš pod každým článkem o korejském autě - chápu, na tvojí modlu ti nesmí nikdo sahat.
No a jinak, závidět ti korejské auto? Opravdu ne. Spíš tě lituji, žes neměl na něco lepšího. ;-)PS: Služební auto nepočítej. B-]

Petr
13. dubna • 16:59

Malo mne ctecs, pridej. Reaguji na nesmysly. A je jedno, jestli je to pod renaultem, korejcem, japoncem ci rolls roycem. Sluzebni auto nepocitam.

Toper
13. dubna • 19:48

Péťo, já prostě vím, co sis koupil za auto. Je to červený korejec se základním motorem.
Klidně se tu stavěj na zadní, ale dokud ho budeš mít, tak to na tom faktu nic nezmění. A teď ještě vidím, že se za něj stydíš. Ale s tím se u tebe počítá, protože se tu snažíš profilovat jeko velký kápo a tam tohle vozítko moc nezapadá.Už jsem si zvykl, že tady na anonymních webových diskuzích má každý minimálně jedno Ferrari, ale tyto vlhké sny já prostě nepočítám. ;-)

x12345678
13. dubna • 11:10

Pánové, nekočkujte se. Proč 1,6TDI 77kW ujede 1,6CRDi 85kW vám velmi jednoduše zodpoví každý provozovatel zkušebny výkonu motorů, který tam tyto vozy někdy měřil. Odpověď je velmi prostá: 1,6TDI nemá 77kW. VW z důvodů dosti záhadných už léta uvádí značně nižší výkony motorů, než je realitou. Zda tak činí z pohnutek taktických či alibistických, není známo. O podhodnocování reality ale ví každý servis s válcovou zkušebnou své. Rekordmanem zatím byly motory 1,9 PD/ 74kW, realita 88-91kW dle kusu.

Toper
13. dubna • 11:25

Mě osobně tento stav znám je, ale nevím, jak je na tom s výkonem právě 1.6 TDI.
Faktem ovšem také je, že pokud by auto nedosahovalo deklarovaného výkonu v TP, je to důvodem k reklamaci. Jestli se tímto chce VW chránit, to netuším. Možná ale i manipuluje s podprahovým vnímaním řidičů a tvoří si tak lepší jméno a dojem z jeho aut.

x12345678
13. dubna • 11:32

Já byl u měření 4ks 1,6TDI, jeden v octavii, dva v golfech a jeden v touranu. Nebyl mezi nimi podstatný rozdíl a u všech to bylo 90-93kW. Paradoxně - Passat 2,0TDI Bluemotion na tom zas až tak dobře nebyl, místo deklarovaných 103kW se naměřilo 104,2 a to ještě s dost nerovnoměrným průběhem Nm/ot.

legnaw
12. dubna • 9:37

tento fejslift ubral proceedu aj tie minimalne crty sportovosti... :-/:-/
uz aby bol na trhu Veloster...idem si ho konecne zajtra pozriet na autosalon...

tomcat
12. dubna • 9:58

Genesis ti nestačí??? B-]

chybi
12. dubna • 7:32

uvnitr si vsimneme ? chybi fotky interieru....hezky den

Doporučujeme

Články odjinud