Kia Pro_Cee’d v luxusní edici s označením „4“

Kia Pro_Cee’d v luxusní edici s označením „4“

Britský importér automobilů značky Kia připravil pro své příznivce omezenou sérii odvozenou od čerstvě faceliftovaného provedení třídveřového modelu Pro_Cee’d. Od svých sourozenců se liší řadou komfortních prvků ve standardní výbavě, ale také posíleným motorem. Je jím výkonnější verze nového turbodieselu 1,6 CRDi VGT, který ve standardním odladění dává 116 koní (85 kW), ale v provedení určeném pro Pro_Cee’d „4“ dosahuje výkonu 128 koní (94 kW). Díky tomu má zrychlit z klidu na 96 km/h za nějakých 10 s a dosáhnout rychlosti 196 km/h. Na avizovaný naftový „hot hatch" s výkonem až 183 koní (134 kW) si ale zřejmě ještě počkáme. Připomeňme, že teprve nedávno jsme vás informovali o špionážních snímcích zcela nové generace řady Kia Cee’d.

Na první pohled se Kia Pro_Cee’d „4“ vyznačuje sedmnáctipalcovými litými koly a zatmavením světlometů a zadních oken. Uvnitř si všimneme celokoženého černého čalounění s vyhříváním předních sedadel a koženým obšitím volantu. Ve výbavě najdeme také tempomat a v modelové řadě Cee’d zřejmě vůbec poprvé také plně vestavěnou navigační soustavu se sedmipalcovým dotykovým monitorem a projekcí signálu z couvací kamery. Kia Pro_Cee’d „4“ bude prodávána pouze ve Velké Británii, kde byla stanovena cena v přepočtu na 512 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia  Pro_Cee’d „4“, komfortní a posílená edice pro Anglii
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků