Kia pro_cee`d: poznáme slovenské ceny

Pred pár dňami sme vám predstavili české ceny trojdverovej Kie pro_cee`d, no teraz sa nám do rúk dostáva aj cenník slovenský.

Aj keď pro_cee´d na prvý pohľad pôsobí dojmom, že zmenená je iba jeho zadná časť, nie je to pravda. Aby sa dosiahol dynamickejší vzhľad, dizajnéri upravili tvarovanie predného nárazníka. Čelné sklo má síce rovnaký sklon ako v prípade päťdverovej verzie, ale je o 10 cm kratšie, takže auto je vysoké iba 1450 mm. Predné reflektory dostali tmavé rámovanie (od verzie EX). Bočné dvere boli predĺžené pre lepšie nastupovanie na zadné sedadlá, zvýšila sa tiež výška spodnej časti dverí po bočné sklo a k tomu nadväzujúca nepresklená časť boku auta.

Zadná časť vozidla je však úplne rozdielna. Zmenené sú tak piate dvere ako aj zadný nárazník a unikátne tvarované zadné koncové svetlá. Vysoko montované tretie brzdové svetlo je integrované do výrazného horného spojleru. Nová je taktiež koncovka výfuku.

Pro_cee´d vo verzii TX je doplnený balíkom Sports Pack, ktorý obsahuje niekoľko doplnkov – od hliníkových pedálov cez strieborné obšitie volantu, sedadiel, lakťovej opierky až po športovú masku chladiča a nízkoprofilové pneumatiky rozmeru 225/45 obuté na 17 palcových diskoch.

Ostatné konštrukčné časti vozidla – podvozok a pohonné ústrojenstvo sú prevzaté z päťdverového modelu cee´d, predné kolesá vedie nezávislé zavesenie so vzperami MacPherson, vzadu je inštalovaná náprava typu “in-wheel” multi-link.

Najlacnejší pro_cee´d v základnej verzii LX a s motorom 1,4 l (77 kW/105 k) stojí 414 700 Sk. Za túto sumu dostanete napríklad aktívne opierky hlavy na predných sedadlách, predné, bočné a hlavové airbagy, kotúčové brzdy na všetkých kolesách, elektrické otváranie bočných okien, palubný počítač či audiosystém s podporou MP3.

Tip: Kompletný cenník Kie pro_cee`d si vo formáte PDF môžete stiahnuť tu.

Motor

Prevodovka

Stupeň výbavy

Typ

Výkon (kW/k)

 

LX

EX

TX

1,4 CVVT

77/105

M5

414 700 Sk

489 700 Sk

-

1,6 CVVT

90/122

M5

442 700 Sk

517 700 Sk

600 700 Sk

2,0 CVVT

105/143

M5

-

-

690 700 Sk

1,6 CRDi

66/90

M5

474 700 Sk

549 700 Sk

-

1,6 CRDi

85/115

M5

494 700 Sk

569 700 Sk

652 700 Sk

2,0 CRDi

103/140

M6

-

-

742 700 Sk

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků