Astra je kazdopadne auto s rodokmenem, Korejcim nechybi nadseni ovsem onen X faktor a jeho absence je a bude jeste nejakou dobu na miste. Kia je konfekcni znacka co neurazi, ale znackou motoricstickeho fandy rozhodne neni a dlouho jeste nebude. Sporilci vsak jasaji, maji co chteli vmpomerne vkusnem designovem obalu. Hyundai snad netreba komentovat nova i30 vypada jak od indoneskeho designera, ktery jezdil tyden v golfu po chvili presedl do stare mazdy 323 a po te nakreslil vuz. Design oproti Kie je znacne pomateny se snahou zacilit na vse co se hybe, ale dari se a to je dilezite. Zajimave je to, ze feel mam lepsi z Kie nez zmtezkopadnejsiho Hyundaie, ktery spistil marketingovou lavinu.
Ze zadu je to Alfa Romeo jak kdyz vysije.
Zadu přece není žádné slovo. Tedy zezadu, zepředu, píše se to dohromady ;-)
Aby ne!Nový Cee´d je jeden z posledních počinů, za kterým stál (pravděpodobně také) Ital Massimo Frascella (skoro 7 let pracoval v Kia Motors Amarica jako Design Manager - jak moc se podílel i na vývoji evropských modelů není oficiálně sděleno, ale s Peterem Schreyerem tvořili úspěšný tandem). Frascella Začínal u Bertoneho, teď je půl roku u Jaguar Land Rover jako šéf designu.Skica i spodpisem: http://www.simkom.com/sketchsite/image.php...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.