Kia pro_cee'd GT: na snímcích a v detailech

S předstihem před oficiální premiérou na březnovém ženevském autosalonu představuje značka Kia svůj ostře sledovaný hot hatch.

S jídlem roste chuť a vozy Kia se stávají stále odvážnějšími a sebevědomějšími. Zatímco první Kia pro_cee'd byla spíše třídveřovou verzí velkoprodukčního pětidveřového hatchbacku než estetickou ikonou, nyní je všechno jinak. Nový pro_cee'd samozřejmě vychází z aktuální generace modelu Kia Cee'd, ale její odvážnější linky posouvá ještě daleko dále.

Design | Sportovní auta | Kia | Kia Ceed

Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: další skica, oficiální informace

Na první pohled si na špičkovém provedení Kia pro_cee'd GT všimneme hlavně nového předního nárazníku s většími vstupy pro vzduch k chladičům, dvěma čtveřicemi zdrojů LED pro denní svícení a červenými detaily. Maska chladiče nese logo GT, zadní nárazník doznal úprav, prahy dostaly výraznější nástavce a střecha je černě lakovaná.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia pro_cee'd GT na prvních oficiálních snímcích

Standardem budou pro model pro_cee'd GT osmnáctipalcové lité ráfky a podvozek s tužším pérováním a sníženou světlostí. Brzdové kotouče mají rozměry 300x28 mm vpředu a 262x10 mm vzadu a působí na ně rudě lakované brzdiče. V interiéru údajně najdeme hliníkové pedály a další doplňky z tohoto materiálu a sportovní sedadla Recaro.

Testy | Design | Kombi | Srovnávací testy | Premiéry | Palivo | Hyundai | Kia | Hyundai i30 | Kia Ceed

Srovnávací test: Hyundai i30 Kombi vs. Kia Cee'd SW - souboj ČR-SR 2/2

Pod kapotou nic převratného nečekejte. Skrývá se tam zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním GDI a přeplňováním turbodmychadlem, jenž má dosahovat výkonu 200 koní (149 kW) a točivého momentu 265 Nm. Na motor navazuje šestistupňová manuálně řazená převodovka a vůz má v této kombinaci zrychlovat z 0 na 100 km/h za 7,9 s. Prodeje odstartují krátce po březnové premiéře.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků