Kia pro_cee'd GT: na snímcích a v detailech

S předstihem před oficiální premiérou na březnovém ženevském autosalonu představuje značka Kia svůj ostře sledovaný hot hatch.

S jídlem roste chuť a vozy Kia se stávají stále odvážnějšími a sebevědomějšími. Zatímco první Kia pro_cee'd byla spíše třídveřovou verzí velkoprodukčního pětidveřového hatchbacku než estetickou ikonou, nyní je všechno jinak. Nový pro_cee'd samozřejmě vychází z aktuální generace modelu Kia Cee'd, ale její odvážnější linky posouvá ještě daleko dále.

Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: další skica, oficiální informace

Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: další skica, oficiální informace

Na první pohled si na špičkovém provedení Kia pro_cee'd GT všimneme hlavně nového předního nárazníku s většími vstupy pro vzduch k chladičům, dvěma čtveřicemi zdrojů LED pro denní svícení a červenými detaily. Maska chladiče nese logo GT, zadní nárazník doznal úprav, prahy dostaly výraznější nástavce a střecha je černě lakovaná.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia pro_cee'd GT na prvních oficiálních snímcích

Standardem budou pro model pro_cee'd GT osmnáctipalcové lité ráfky a podvozek s tužším pérováním a sníženou světlostí. Brzdové kotouče mají rozměry 300x28 mm vpředu a 262x10 mm vzadu a působí na ně rudě lakované brzdiče. V interiéru údajně najdeme hliníkové pedály a další doplňky z tohoto materiálu a sportovní sedadla Recaro.

Srovnávací test: Hyundai i30 Kombi vs. Kia Cee

Srovnávací test: Hyundai i30 Kombi vs. Kia Cee'd SW - souboj ČR-SR 2/2

Pod kapotou nic převratného nečekejte. Skrývá se tam zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním GDI a přeplňováním turbodmychadlem, jenž má dosahovat výkonu 200 koní (149 kW) a točivého momentu 265 Nm. Na motor navazuje šestistupňová manuálně řazená převodovka a vůz má v této kombinaci zrychlovat z 0 na 100 km/h za 7,9 s. Prodeje odstartují krátce po březnové premiéře.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků