Kia Pro_cee'd facelift: unikly oficiální snímky omlazené verze

Přiznejme si, že Cee'd je pro auto poněkud zvláštní jméno a když se před něj přidají ještě znaky  „Pro_”, je zaděláno na pořádný galimatyáš. Možností psaní celého jména je nespočet a při snaze dohledat o tomto voze více článků v našich dřívějších vydáních jsem se pěkně zapotil, pokaždé jsme témuž autu říkali trochu jinak. Pro tentokrát se podržíme nejčastěji používaného označení Pro_cee'd a to ve velmi zajímavé souvislosti - automobilce totiž uniklo hned několik snímků faceliftované verze vozu, kterou chce přivézt až na březnový autosalon v Ženevě. Do něj zbývá ještě pěkná řádka měsíců a vypadá to, že žádné napínavé představení nás s odhalováním faceliftovaného Pro_cee'du již opravdu nečeká.

Všemožných úniků je v poslední době snad až přespříliš, ale v době, kdy se informace šíří snadno a rychle (jakkoli mnohdy jistě ne náhodou...), si na něco podobného zkrátka musíme zvyknout. Příchod faceliftovaného Pro_cee'du jsme ostatně již očekávali - současné provedení se poprvé představilo již před více než třemi léty a Cee'd ve verzi hatchback a kombi prošel omlazením již loni. Třídvířko tedy bylo nutně na řadě.

Krom přiložených snímků zatím nemáme k dispozici téměř žádné informace, i z fotografií je ale patrné, co se na voze především změní - všimnout si můžeme jiného předního nárazníku s větším otvory pro přívod vzduchu, nových předních světel, masky chladiče a výraznějšího znaku automobilky. Záď se zdá být téměř netknutá, ale pořádně si ji zatím prohlédnout nemůžeme. Éterem se také šíří zvěsti o motoru 1,6 CRDi s výkonem 130 koní, který si v Pro_cee'du najde místo, zatím ale není jasné, zda nabídku rozšíří, nebo nahradí některý ze stávajících agregátů.

Do březnového odhalení vozu nicméně zbývá ještě spousta času a není pochyb o tom, že vše podstatné se v mezičase dozvíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Pro_Cee'd 2011: vzhled faceliftované verze nás již nepřekvapí
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků