Kia Pro_cee'd facelift: unikly oficiální snímky omlazené verze

Přiznejme si, že Cee'd je pro auto poněkud zvláštní jméno a když se před něj přidají ještě znaky  „Pro_”, je zaděláno na pořádný galimatyáš. Možností psaní celého jména je nespočet a při snaze dohledat o tomto voze více článků v našich dřívějších vydáních jsem se pěkně zapotil, pokaždé jsme témuž autu říkali trochu jinak. Pro tentokrát se podržíme nejčastěji používaného označení Pro_cee'd a to ve velmi zajímavé souvislosti - automobilce totiž uniklo hned několik snímků faceliftované verze vozu, kterou chce přivézt až na březnový autosalon v Ženevě. Do něj zbývá ještě pěkná řádka měsíců a vypadá to, že žádné napínavé představení nás s odhalováním faceliftovaného Pro_cee'du již opravdu nečeká.

Všemožných úniků je v poslední době snad až přespříliš, ale v době, kdy se informace šíří snadno a rychle (jakkoli mnohdy jistě ne náhodou...), si na něco podobného zkrátka musíme zvyknout. Příchod faceliftovaného Pro_cee'du jsme ostatně již očekávali - současné provedení se poprvé představilo již před více než třemi léty a Cee'd ve verzi hatchback a kombi prošel omlazením již loni. Třídvířko tedy bylo nutně na řadě.

Krom přiložených snímků zatím nemáme k dispozici téměř žádné informace, i z fotografií je ale patrné, co se na voze především změní - všimnout si můžeme jiného předního nárazníku s větším otvory pro přívod vzduchu, nových předních světel, masky chladiče a výraznějšího znaku automobilky. Záď se zdá být téměř netknutá, ale pořádně si ji zatím prohlédnout nemůžeme. Éterem se také šíří zvěsti o motoru 1,6 CRDi s výkonem 130 koní, který si v Pro_cee'du najde místo, zatím ale není jasné, zda nabídku rozšíří, nebo nahradí některý ze stávajících agregátů.

Do březnového odhalení vozu nicméně zbývá ještě spousta času a není pochyb o tom, že vše podstatné se v mezičase dozvíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Pro_Cee'd 2011: vzhled faceliftované verze nás již nepřekvapí
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků