Kia Pro_cee'd facelift: unikly oficiální snímky omlazené verze

Kia Pro_cee

Přiznejme si, že Cee'd je pro auto poněkud zvláštní jméno a když se před něj přidají ještě znaky  „Pro_”, je zaděláno na pořádný galimatyáš. Možností psaní celého jména je nespočet a při snaze dohledat o tomto voze více článků v našich dřívějších vydáních jsem se pěkně zapotil, pokaždé jsme témuž autu říkali trochu jinak. Pro tentokrát se podržíme nejčastěji používaného označení Pro_cee'd a to ve velmi zajímavé souvislosti - automobilce totiž uniklo hned několik snímků faceliftované verze vozu, kterou chce přivézt až na březnový autosalon v Ženevě. Do něj zbývá ještě pěkná řádka měsíců a vypadá to, že žádné napínavé představení nás s odhalováním faceliftovaného Pro_cee'du již opravdu nečeká.

Všemožných úniků je v poslední době snad až přespříliš, ale v době, kdy se informace šíří snadno a rychle (jakkoli mnohdy jistě ne náhodou...), si na něco podobného zkrátka musíme zvyknout. Příchod faceliftovaného Pro_cee'du jsme ostatně již očekávali - současné provedení se poprvé představilo již před více než třemi léty a Cee'd ve verzi hatchback a kombi prošel omlazením již loni. Třídvířko tedy bylo nutně na řadě.

Krom přiložených snímků zatím nemáme k dispozici téměř žádné informace, i z fotografií je ale patrné, co se na voze především změní - všimnout si můžeme jiného předního nárazníku s větším otvory pro přívod vzduchu, nových předních světel, masky chladiče a výraznějšího znaku automobilky. Záď se zdá být téměř netknutá, ale pořádně si ji zatím prohlédnout nemůžeme. Éterem se také šíří zvěsti o motoru 1,6 CRDi s výkonem 130 koní, který si v Pro_cee'du najde místo, zatím ale není jasné, zda nabídku rozšíří, nebo nahradí některý ze stávajících agregátů.

Do březnového odhalení vozu nicméně zbývá ještě spousta času a není pochyb o tom, že vše podstatné se v mezičase dozvíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Pro_Cee'd 2011: vzhled faceliftované verze nás již nepřekvapí
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků