Ako je možné, že kórejci nazvali svoj motor s priamym vstrekovaním benzínu GDI, keď takto označené motory má Mitsubishi? Je v tejto oblasti nejaká spolupráca medzi týmito firmami?
Takové detaily korejci neřeší.
To pri tvojej diagnoze nemozes vediet
Auto není žádný šperk! Ale odpad pro jedince co tomu nerozumí. Fuj plastové žabky z větnamské tržnice. Nechápu jak tomu může někdo tleskat. Podvozek dřevěný, technika okopírovíraná, materiály nekvalitní. Přihnout plechy do hezkého tvaru není žádné umění, to umí kdejaký student umělecko-průmyslové školy. ps: a dejte mi mínusů kolik chcete
áno další znalec, je vidět že víte prd a žijete v historii. Dnešní "korejská" auta už mají srovnatelnou kvalitu materiálů jako evropská aut. Co se týče kopírování "techniky", tak koho to zajímá? Pokud to funguje, tak mě to nezajímá.
Kubaj je opravdu velký humorista. Už jsi někdy viděl hyundai a kiu zblízka? A viděl jsi třeba takový ceed po pouhých 100 000km? A ještě se mu netřepily potahy sedadel, neměl prosezený molitan pod zadkem řidiče, neskřípaly plasty v přístrojovce a výplních dveří, fungovalo rádio, nezatékalo do konektorů, neměl vyměněných alespoň 10 různých žárovek, neměl vyměněné aspoň jedno servo na centrálním zamykání, řazení chodilo hladce a přesně a výkon motoru ještě pořád byl lespoň náznakem tam, kde si ho korejská ostře ořezaná tužka na počátku nakreslila? Pokud ano, tak to jsi kamaráde neviděl skutečné auto, ale fata morganu.
Ano zblízka jsem ji viděl, mimochodem mám pro_ceed najeto přes 100k.. žádné větší problémy jsem neměl, nic neskřípe, rádio funguje bez problémů.. je vidět že jsi těžce zaujatý a meleš tu kraviny.. Mimochodem v rodině máme i bmw a oktávku a s objema je více problémů než s kii
Já znám zase cee(')da která má cca 36000 najeto a elektronika mu blbne tak že sem to ještě nikdy neviděl....
neverim ze mas kiu, bo si extremne zaujaty na VWa zadruhe by si ho dvano predal a vymenil za VW co tak extremne vyzdvihujes
Já neřekl že mam kiu, ale že vim o kie:-) vlastní jí muj kamarad:D A momentálně mam octavii :-)
:-DA nebojsi sa na tom jazdit? Predsa len 4 hviezdy ma maloco.
ty hviezda tejto diskusie :-)
Ja by som sa na nebezpecnej skode bal.
Jardo, ta nejnebezpecnejsi jizda se odehrala 9 mesicu pred tvym narozenim. Skoda ze se tvuj otec nebal
to nikdy nevies su aj specilane skumavkove deti ako ty ale tam sa mohol potknut technik vypadlo to na podlahu a ked to bral naspat zobral aj kus teba :-O:-)):-))
Ja by som sa na skode so 4 hviezdami jazdit bal aj po meste
To je při tvé diagnóze zcela běžné.
ja by som sa na skode so 4 hviezdami bal jazdit aj po meste
Bingo, teď to konečně KubaJ rozštípl. Octavia a BMW jsou shity, jediné kvalitní auto Vesmíru je ceed........
Jarda si to trochu upravil :D Znám kiu´, a mám kiu- jsou dva rozdilné pojmy :-)
to je pravda to som prehliadolale: "znam jednu kiu" je obdivuhodny vyraz
Pises tu hluposti. Vo firme mame uz niekolko Ceedov a maju vyse, nez 120000 km a az na taycku stabilizatora a prasknutych ziaroviek vsetko bez problemov.....este aj tie ziarovky vymenili v ramci zaruky! Ukaz mi, kde tak jedna Skoda s 2-rocnou zarukou? Prave na zaklade skusenosti za poslednych 6-7 rokov sa kupili do firmy i dalsi Sportage a Ix35. Ix 35 ma skoro 80000 (problem s parkovacim sensorom, inac super), Sportage je uplne nove, tam sa musi cakat. Nie je ani pamiatky potom, ze by boli sedadla vysedene ako pises....ale ak niekto chce byt voci niecomu zaujaty ako si ty, tak tam nic nepomoze. Ale su ludia, ktori radi pracuju s faktami a nie z nezmyslami.
Ano, proste kia a hyundai delaji kvalitnejsi auta a hlavne levnejsi nez zbytek konkurence. A proc? Protoze proste jsou to korejci a ti mají rádi lidi. Zbytek automobilek chce jen rezjzovat a ošmudlat zákazníka :-Djinak si tyhle řeči neumim vysvetlit
By mě tedy zajímalo, proč je např. audi/bmw ve srovnatelné výbavě jako nová octávka o xxx tisíc dražší? Prostě kupuješ značku!! Výrobní cena je stejná, ale oni si to mohou dovolit napálit a to samé platí o korejcích.
No asi proto, že srovnatelná výbava neříká nic o kvalitě auta.Což ale může srovnávat jen ten, kdo si jízdu v těch autech užívá...Můžu srovnávat: mám v rodině tato auta: BMW 320D Xdrive, Oktávku II 1.6 MPI a Hyiundai i30 1,4. Klimatizace v Hyiundai fugnuje také nějak podivněji - ne špatně - ale prostě jinak, daleko hůř se ovládá (je v něm ta nejlepší možná - elektronicky řízená) - nastavit nějakou rozumnou teplotu je dost šalamounské.Ač Škodovky nemusím, tak tady ta 1.6 šlape jak hodinky a ač má psán výkon nějakých 75 kW a Hyiundai má psán 82 kW, tak tedy Škodovka jezdí mnohem mnohem lépe. Podle mých zkušeností je ta Oktávka lepší, přitom stála jestli se dobře pamatuji přibližně stejně, jako Hyiundai...O porovnání s BMW asi nemá cenu ani psát, to je jiná kategorie a také bohužel jiná cenová relace...
Tomu je úplně zbytečné cokoli vysvětlovat. Už samo nastolení tématu, proč je prémiové auto ve stejné výbavě jako neprémiové (už to samo o sobě je kravina) dražší, svědčí o totální neschopnosti pisatele vnímat rozdíl v levelech. Pro něj je Duster, ix35, Q3, GLK a X1 stejné auto, jen ta poslední tři jsou předražená. Kde chybí šedá kůra mozková a základní rozlišovací schopnost, tam je marné cokoli vysvětlovat.
Ten mamlas mě rozesmál k slzám tvrzením, že výrobní cena A3 je stejná jako výrobní cena ceedu. Panebože, to je ale vůl.
Jogurte je vidět že jak seš blbej tak neumíš ani číst. Srovnával jsem audi/bmw se škodovkou.. tak se prober
Prober se sám. Pokud nerozeznáš rozdíl v materiálech interiéru, kvalitě a provedení sedadel, výplní, stropu, středového panelu, elektronické výbavy, čalounění zavazadlového prostoru a jeho krytování, odhlučnění a asi tak stopadesát dalších na první pohled jasně viditelných rozdílů mezi slušným a špičkovým levelem, které vytváří celkovou atmosféru jízdy, tvůj bezmezný obdiv k totálnímu lowendu není překvapením.
Miluju fanatiky, bez nich by svět byl smutný a šedý. Mimochodem, i v naší slovenské dcerce si místní lokalpatrioti vynutili nákup "domácí" značky..... Už je to na základě drsné reality přešlo, ty nezmysle. Teď sami přišli s tím, že stačilo jednou a nikdy více, diskuse běží o tom, zda obnova bude rapid nebo golf.
A že uhodne, do kterého fanatik klubu patříš ty - pindíku? B-]
S čím drandí silnice jogurt je tu obecně známo, neboť se tím netají a nijak to nevychvaluje. Pokud se nepletu, je to německé, 4x4, má to řadový šestiválec s osmikvaltem a není to SUV. Či se snad mýlím?
Tak jest. O to víc mě baví pitomci, co znají dacii, hnůjdaj, kiu a zbytek světa je šmejd a plamenně za svou pomýlenost bojují.
Co je to za pořádnou lokomotivu?:)
230kW vobluda z Mnichova s twindoor. Never more!
Aspon ma plynovy pedal nie ako Octavia :-))))
Plynovy pedal umiestneny na podlahe ze si na nom noha spokojne hovie a je cit v nohe mensia unava vacsia pozornost atd. To ma proceedOctavia ma najlacnejsi pedal upevneny hore takze pata dere koberec a neni citlivost ani komfort pre nohu. ale lacny je
Pokud sis nevšiml, tak octavia II má pedál umístěn na podlaze:D takže tady nemel hovadiny:D ty lacinej človíčku.
Octavia ma pedal vo vzduchu, videl som.
Dvojka octavia mela pedal dole. Tak jako tak se nenavazej do octavie blbecku
Octaavia ma pedal vo vzduchu, videl som.
tak zajdi k ocnemu
Octvai ma pedal vo vzduchu, videl som.
dobre beriem, uz som to schvalne aj googlil, mas pravdu su aj take http://www.cars-directory.net/gallery/skoda/octavia/200... ...
A to je octavia druhé generace??? Jaké překvapení!!
este niecomu nerozumies jogobella?
pozri sa s cim prisiel jarda - s octaviou nie konkretnou verziou I II ci III
No to je objev na nobelovu cenu. Jen nechápu, proč odborníci v oboru ergonomie tvrdí pravý opak.... asi jsou pomýlení. Od nynějška bude lidstvo vyvíjet svůj hlezenní kloub a lýkové svaly obráceně, než v posledních 1 500 000 letech.
Si robis srandu? Ved ked je pedal na podlahe tak sa on opres a nemusis mat napaty clenok.Pozri si kde ma pedal BMW mrcedes audi.Vo vzduchu to neni.
Autor trapný jako vždy... :-| Hlavní je být neustále "nad věcí" a řešit nepodstatné ptákoviny, že ano ...
Mě se zamlouvá. Třídveřáček s atmo. motorem se solidním výkonem a perspektivou že i něco vydrží, rozumná cena, vypadá dobře..a že má vysokou nakládací hranu?..kdo si koupí třídveř zřejmě neplánuje vozit obden ledničku...a že nejdou otevřít zadní okýnka?..myslím že to je u 3D celkem standart..pokud se nepletu tak i úžasné 5D Citygo je má jen výklopné..
99kW a dokodrcá se to stěží na 195km/h? No to je výkon.... U jiných značek a dokonce u větších aut na to stačí 75-80kW. Zřejmě ti korejští koníci jsou zase - jako ostatně vždy - takoví zakrslí.
Mám i30 s 1.6 GDI. Těch 195 km/h je el. omezeno. I když jsem letěl z kopce, tak při 195 km/h GPS (tacho 200 km/h) je citelně cítit zpomalení. I aktuální spotřeba spadne z nějakých 18 litrů na 10 litrů. Znovu opakuji, že jsem to zkoušel z kopce na dálnici. Při těch 195 km/h točí motor na pátý stupeň přesně 6000 rpm, tedy ideální otáčky, protože při 6300 rpm motor dosahuje maxima výkonu. Takže než tady začneš něco psát o tom, že ten motor nemá 99kW, protože jede jen 195 km/h, tak si něco o tom radši zjisti, než ze sebe příště uděláš blbce.
Souhlasím s jogurtem - jestli je těch 195 kmh elektronicky omezeno a motor má výkonovou rezervu na výrazně vyšší rychlost, pak nechápu proč se v testu píše cituji: "... jsem na maximálku 195 km/h sice dosáhl, ale s lehkým vypětím. Chvíli to trvalo ..."S poctivýma 135 koněma by to mělo na 195 kmh vysvištět ajncvaj.
Myslíš, že to zkoušel, když bylo bezvětří a jel po absolutní rovině? Tyhle dohady nemají cenu. Nejlepší by bylo, kdyby ten ceed vzali na motorovou brzdu a změřili mu výkon.
Mě spíš udivuje hodnota kroutícího momentu.... Protože konská síla taky není vše:D kroutak je na 99kw hodně slabej.... 1.4 TSi která má o pouze 4kw více, má témeř o 100Nm více... to už se rovná hodnotám naftáků.
Revan: řek bych že 164 Nm je na moderní atmosférickou 1,6 zcela odpovídajícíNaopak srovnávání s krouťákem turbomotoru je poněkud mimo mísu
By mě docela zajímalo s čím nesouhlasí nesouhlasiči mého příspěvkuAsi podle nich moderní šestnáctistovka nemá mít kolem 160 Nm, nebo možná nesouhlasí že turbo má větší krouťák než atmostféra...Doufám že mi to někdo vysvětlí :-/
já bych například tu 1.6GDI bral hned (a přiznám se, že přemýšlím o tom pořídit si ještě levné auto vyloženě na blbnutí). A nesouhlasím s tím, že "1600 jedině s turbem".
Jsem si naprosto vědom toho že je to nepřeplnovaný motor. Proč tedy neudělaj normální motor ale přeplnovaný.... Kia...
To nevím, já bych šestnáctistovku bez přeplňování taky určitě nechtěl
Srovnáváš atmosferický motor s přeplňovaným. To se nedá. Rozdíl 100 Nm je způsoben tím, že ta 1.4 TSI dosahuje maximální výkon už při 5000 rpm, ale 1.6 GDI dosahuje maximálního výkonu až od 6300rpm. Pokud vezmeš starý atmosferický motor s podobným výkonem při podobných otáčkách, krouťák bude také podobný.
Jsem si vědom toho že je to amosferický oproti přeplnovanému.... I tak je ten rozdíl opravdu velký. Muj stařičkej renault 1.6 66kw kterého jsem ještě donedávna měl, měl 130nm....
Tak podle jednoho fanatika dá 230, podle druhého je omezovač na 195 a třetí jásá nad zrychlením ztepilé šestnáctky. A ještě k tomu se dočteme, že na pětku to v téměř 200km/h papá pouhopouhých 10 litrů. Tři pohádky najednou, to je prostě radost. Jen mi chybí čtvrtý princ, co bude tvrdit, že to z CO2 a kravských pšouků z okolních pastvin vyrábí během jízdy vysokooktanový benzín. Ten dostane suverénně nejvíc plusových bodíků. B-]
Přečti si to znova. Píšu, že jsem to zkoušel z kopce, kdy při zrychlování to žralo nějakých 18 litrů a když auto přestalo zrychlovat, tak to spadlo v tu ránu na 10 litrů. Já také píšu o Hyundai i30, možná ceed omezovač nemá, ale to se mi zdá nepravděpodobné.
A kde jsi vzal, že i30 omezovač má? Že to ani s údajnými 99kW víc nejede? No to bude určitě omezovačem, ničím jiným to prostě být nemůže a basta....:-P
Vlastnoručně jsem to zkouše, což o tobě se říct nedá.
Tak, plky zarytého koncernisty jsme si už přečetli, obrázek o realitě ať si udělá každý sám.http://www.youtube.com/watch...
Na 99kw to ma opravdu slabe parametry.Na youtubu to ale akceleruje pekne. Jenze to nejak premeruje. Ve 180tacho je to 165gps? To jsem jeste nevidel. A omezovac na 200 tacho? Sis proc?
Video na youtube jsem dával i já. Pokud koukáš na video od autoforum, tak těm ty auta zrychlují vždy nějak lépe. Tacho u i30 ukazuje vždy o 5 km/h více. Ať jedeš 50, 100, nebo 200 km/h. Také jsem to zkoušel při 200 km/h tacho a GPS ukazovala přesně 194-195 km/h.A čím by to asi bylo, že i30 1.6 GDI nejede víc, než 195 km/h, i když jedeš z kopce a pocítíš, že přestala zrychlovat. Samozřejmě jsem zkoušel přeřadit i na šestku, ale tím se samozřejmě nic neřešilo. Prostě se smiř s tím, že minimálně i30 1.6 GDI má omezovač maximální rychlosti nastaven jen na 195 km/h. Zda to tak má i ceed s motorem 1.6 GDI netuším, ale podle maximální rychlosti 195 km/h zřejmě ano.
Dnes jsem svyho Ceeda protahnul po nemecky dalnici cestou ze Stuttgartu do Salzburgu. Na sestku toci 5.000 ot/min a tachometr ukazuje 200 km/h. Dal uz nejde. Az pojedu na prvni servisku, tak se poptam, jestli by ten omezovac nesel vypnout. Pokud ano, tak tam je jeste rezerva nejakych +-1.500 otacekhttp://imageshack.us/photo/my-images/202/qi0g.jpg...
Asi by se auto při vyšší rychlosti než 195 rozpadlo, tak tam dali omezovačB-]
spíše si nechtějí kanibalizovat ostřejší verze.
Jogurt je nějakej chytrej ne ?? Už ses v tom alespoň svezl, že tak meleš?
Ma ine prevody. 99 kW samozrejme da aj 230.Tu toto zrejme lepsie zrychli zo 40 na 120 ako tie co vytiahnu az 230.Co je lepsie?
Jak jsem chtěl chválit fotky exteriéru, tak mě dostali fotky interiéru..fotografovi na cestě na focení umřelo TSI?
Za tu cenu nie je mozne ocakavat nejaky rydzo sportovy prejav, ze.. Toto by si mohol autor uvedomit, neviem co cakal, sportovy zazitok ako z aut s minimalne trojnasobnou cenou?:-D Toto je imidzova lestenka do mesta pre solventnejsich studentov B-]
Pre studentov tazko. Ani v USA nie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.