Kia představuje své největší SUV. Telluride pojme až 8 pasažérů, spoléhá na V6

Jaky  |  15. 01. 2019 11:31

Pekne takove americke.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 01. 2019 12:35

myslim si ze skoda ze to neuvidi Europu. Je to velke, ale ako velke?! Dost na to aby to panicky v centrach miest krasne parkovali... vsak priama konkurencia Q7, XC90, GLS, X7 atd... (Bentayga, Cullinan su pre inu planetu )

Odpovědět  |   | 
Alexis Papadakis  |  15. 01. 2019 18:04

Paničky v centru měst zkouší Tesličku. Je to tiché a vejít se s tím taky nikam nejde. Ideální náhrada.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 01. 2019 18:47

Nejlepší bude jim pěkně rozpíchat pneu. To by tak hrálo mít jedno auto na všechno. SUV na dálnici nebo nezpevněnou cestu. Pak jedno auto do obchodu a jeden poradny off-road. A kdyby se náhodou ty zrůdné paničky chtěli cestou na chatu stavit pro mlíko a chleba, tak jedno náhradní mini městské auto musí jet na privesu jako doprovod.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  16. 01. 2019 12:53

Já mám také jedno auto na všechno, jmenuje se Mazda 3.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2019 13:12

q7 neni ako gls alebo x7 .. q7 je ako x5 a gle

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 13:04

Tak tohle je škoda, že se nepodívá na starý kontinent. Zvenčí Cadillac, zevnitř BMW ještě z dob, kdy interiéry BMW nevypadaly jak vietnamská matějská. A pokud to bude mít "korejskou" cenovku, tak by to v Americe mohlo hodně fungovat. Jedna platforma a dva absolutně odlišné přístupy. Zatímco Palisade je bez diskuse nejošklivější Hyundai všech dob, tak tenhle počin je asi nejhezčím projektem značky s logem z myčky na nádobí.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 01. 2019 13:04

Kia robi umyvacky riadu?!

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 15:47

"asi nejhezčím projektem značky s logem z myčky na nádobí."Netvrdím, že dělá myčky na nádobí, ale že má logo, jakoby je dělala. Kia dělá poměrně koukatelná auta - pro evropské oko - na korejskou automobilku (na rozdíl od koncernového velkého bratra). Ale logo mají teda otřesný - jako na "bílou elektroniku". Na pračce, nebo lednici, by mi to nepřišlo nijak divné, ale když to vidíte třeba na Stingeru, tak by si člověk vyškrábal oči.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  17. 01. 2019 17:56

Pozor odborníku! Hyundai není velký bratr Kie. Výrobce a majitel značky Kia je její "otec" Hyundai Motor Company. Kia, aby mohla něco vyrábět, tak od Hyundaie přebírá veškerou techniku, technologie a vývoj. Jsou to vesměs stejná auta, která se liší jen designem a logem. Kia pouze rozšiřuje Hyundai nabídku modelů, aby si vybrali i zákazníci s usedlým a konzervativním vkusem. Zisky jdou stejně do jedné kasy.Jen tak na okraj...Hyundai Palisade je bez diskuse jedno z nejzajímavějších a nejstylovějších velkoprostorových SUV světa. Tahle Kia Telluride je oproti Palisade chudá příbuzná, která je jako každá Kia naprosto přehlédnutelná, fádní a ztracená v davu. Ale když má někdo přízemní vkus, proč ne.

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 01. 2019 11:13

Děkuji odborníku, za narovnání metaforických rodinných vztahů u spotřebního zboží. Já jsem obecně spíše na design, takže dávám přednost Italům, popřípadě Mazdě, a když si chci sám pro sebe víkendově zapřízemnit, tak nekriticky adoruji nějaké Volvo, nebo nějakou smetánku s původně anglickým původem. Ale jsem otevřený i povedeným modelům značek, které z dlouhodobého hlediska nemají s designem nic společného. Jako například Hyundai, nicméně ten bohužel nic takového zatím nepředvedl a ani popichování o přízemnosti na základě diskuse pod Telluride například z Palisade neudělá atraktivní vůz. Tahle Kia je naopak vypočítavě "nadčasová", nebo "přízemní" chceš li - bude vypadat dobře i za pár let, kdežto Palisade s tím má problém už dnes a zítra bude díky svým "nejstylovějším" křivkám působit starším dojmem, než ve skutečnosti bude. Že se Ti líbí ti samozřejmě neodpírám. On i ten Ssang Yong si našel své kupce.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  15. 01. 2019 14:22

Skvělá kára.Jezdit bude jako každé SUV.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 01. 2019 14:41

Takže bídně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 01. 2019 18:48

V první zatáčce končí. Napiš pls “nekončí” ať jsem taky v klubu.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 01. 2019 19:07

Nekončí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 01. 2019 14:37

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2019 16:39

Proč je vždycky Hnujda tak hnusny a KIA vždy vypadá výrazně lépe a designove cisteji? Každopádně moc pekne auto, které bych si stejne neporidil vzhledem k velmi slabé image a poněkud otrockemu kopírování amerických SUV.! Toyota je pro mne číslo jedna.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  17. 01. 2019 14:51

Mně se Kia nelíbí. Její design je fádní a ničím zajímavý, stejně jako u škodovky, která je zoufale nudná. U mě vede jednoznačně design Hyundaie. Taková Kona, Tucson, i30 Fastback, Ioniq, Nexo jsou krásná, stylová a nadčasová moderní auta.

Jen na okraj. Výrobce a majitel značky Kia je její "otec" Hyundai Motor Company. Kia, aby mohla vyrábět, od Hyundaie přebírá veškerou techniku, technologie a vývoj. Jsou to vesměs stejná auta, která se liší jen designem a místem výroby. Kia pouze rozšiřuje Hyundai nabídku modelů, aby si vybrali i zákazníci s usedlým a konzervativním vkusem. Zisky jdou stejně do jedné kasy.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  15. 01. 2019 16:53

Konečně pěkné auto a ne jako ty německý škodovky.

Odpovědět  |   | 
Dodge  |  15. 01. 2019 16:58

Mám druhý rok Dodge Durango V8 za rok mně bude 50sát mám řidičák a auta od 18nácti posledních 10 let jsem vystřídal pár SUV ale Dodge Durango je prostě pořádný kus železa. Ne ty plechovky s motorem z vysavače co nám cpe slovutná EU a Evropští výrobci. Právě teď vím co si za dva roky pořídím a opět z USA tohle korejské SUV Telluride. Měl jsem před Dodge z USA Kiu Sorento a to je Pánové jinačí jízda než co nám nabízí místní zastoupení. Kdo nezkusil nepochopí.....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2019 17:52

Durango? Muzes napsat neco vice - mas ho nove? Jaka je spolehlivost? Mas srt? Jezdis v zime- kopce hodne snehu? Jak se chova a co rez?

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 01. 2019 18:39

kromě zvuku a hezkýho pohledu pod kapotu nemá dneska v osobáku velký obsah žádný význam - výkon i krouťák dožene (a lépe) turbo nebo kompresor s daleko menší spotřebou a životnost v době nadprodukce je úplně bezpředmětná

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 01. 2019 12:12

tak mě poučte mínusáři na co potřebuje osobák vepředu ten nenažranej ingot z tanku?

Odpovědět  |   | 
Bud  |  16. 01. 2019 17:39

V čem je lepší foukaný R4? Ve spotřebě určitě ne,když žere 11-13 litrů. Osobní zkušenost v sedanu, teď průměr v zimě 10.5l/100km pokud se nepohybuji moc po městě.. A to jsou na tom +- podobně všechny 2.0 turbobenály. Příště jedině V6.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 01. 2019 20:30

Jako ze budes jezdit za min😄😄😄

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2019 13:05

v buducnosti planujem rodinu , a velmi rad by som bral taketo auto , ktore aj zvladne viac km na vylety na hory ale nech to neni len cisty offroad .. ako sam by som bral hned cisty offroad aleo lahke rwd auto ale v ramci rodiny by som zobral nieco co aj zvladne 4ludi a kufre , ziadne 2tonove auticka s motorom 1,0t alebo 1,2t .....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 196 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro