Kia představuje své největší SUV. Telluride pojme až 8 pasažérů, spoléhá na V6

Jaky  |  15. 01. 2019 11:31

Pekne takove americke.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 01. 2019 12:35

myslim si ze skoda ze to neuvidi Europu. Je to velke, ale ako velke?! Dost na to aby to panicky v centrach miest krasne parkovali... vsak priama konkurencia Q7, XC90, GLS, X7 atd... (Bentayga, Cullinan su pre inu planetu )

Odpovědět  |   | 
Alexis Papadakis  |  15. 01. 2019 18:04

Paničky v centru měst zkouší Tesličku. Je to tiché a vejít se s tím taky nikam nejde. Ideální náhrada.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 01. 2019 18:47

Nejlepší bude jim pěkně rozpíchat pneu. To by tak hrálo mít jedno auto na všechno. SUV na dálnici nebo nezpevněnou cestu. Pak jedno auto do obchodu a jeden poradny off-road. A kdyby se náhodou ty zrůdné paničky chtěli cestou na chatu stavit pro mlíko a chleba, tak jedno náhradní mini městské auto musí jet na privesu jako doprovod.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  16. 01. 2019 12:53

Já mám také jedno auto na všechno, jmenuje se Mazda 3.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2019 13:12

q7 neni ako gls alebo x7 .. q7 je ako x5 a gle

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 13:04

Tak tohle je škoda, že se nepodívá na starý kontinent. Zvenčí Cadillac, zevnitř BMW ještě z dob, kdy interiéry BMW nevypadaly jak vietnamská matějská. A pokud to bude mít "korejskou" cenovku, tak by to v Americe mohlo hodně fungovat. Jedna platforma a dva absolutně odlišné přístupy. Zatímco Palisade je bez diskuse nejošklivější Hyundai všech dob, tak tenhle počin je asi nejhezčím projektem značky s logem z myčky na nádobí.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 01. 2019 13:04

Kia robi umyvacky riadu?!

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 15:47

"asi nejhezčím projektem značky s logem z myčky na nádobí."Netvrdím, že dělá myčky na nádobí, ale že má logo, jakoby je dělala. Kia dělá poměrně koukatelná auta - pro evropské oko - na korejskou automobilku (na rozdíl od koncernového velkého bratra). Ale logo mají teda otřesný - jako na "bílou elektroniku". Na pračce, nebo lednici, by mi to nepřišlo nijak divné, ale když to vidíte třeba na Stingeru, tak by si člověk vyškrábal oči.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  17. 01. 2019 17:56

Pozor odborníku! Hyundai není velký bratr Kie. Výrobce a majitel značky Kia je její "otec" Hyundai Motor Company. Kia, aby mohla něco vyrábět, tak od Hyundaie přebírá veškerou techniku, technologie a vývoj. Jsou to vesměs stejná auta, která se liší jen designem a logem. Kia pouze rozšiřuje Hyundai nabídku modelů, aby si vybrali i zákazníci s usedlým a konzervativním vkusem. Zisky jdou stejně do jedné kasy.Jen tak na okraj...Hyundai Palisade je bez diskuse jedno z nejzajímavějších a nejstylovějších velkoprostorových SUV světa. Tahle Kia Telluride je oproti Palisade chudá příbuzná, která je jako každá Kia naprosto přehlédnutelná, fádní a ztracená v davu. Ale když má někdo přízemní vkus, proč ne.

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 01. 2019 11:13

Děkuji odborníku, za narovnání metaforických rodinných vztahů u spotřebního zboží. Já jsem obecně spíše na design, takže dávám přednost Italům, popřípadě Mazdě, a když si chci sám pro sebe víkendově zapřízemnit, tak nekriticky adoruji nějaké Volvo, nebo nějakou smetánku s původně anglickým původem. Ale jsem otevřený i povedeným modelům značek, které z dlouhodobého hlediska nemají s designem nic společného. Jako například Hyundai, nicméně ten bohužel nic takového zatím nepředvedl a ani popichování o přízemnosti na základě diskuse pod Telluride například z Palisade neudělá atraktivní vůz. Tahle Kia je naopak vypočítavě "nadčasová", nebo "přízemní" chceš li - bude vypadat dobře i za pár let, kdežto Palisade s tím má problém už dnes a zítra bude díky svým "nejstylovějším" křivkám působit starším dojmem, než ve skutečnosti bude. Že se Ti líbí ti samozřejmě neodpírám. On i ten Ssang Yong si našel své kupce.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  15. 01. 2019 14:22

Skvělá kára.Jezdit bude jako každé SUV.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 01. 2019 14:41

Takže bídně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 01. 2019 18:48

V první zatáčce končí. Napiš pls “nekončí” ať jsem taky v klubu.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 01. 2019 19:07

Nekončí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 01. 2019 14:37

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2019 16:39

Proč je vždycky Hnujda tak hnusny a KIA vždy vypadá výrazně lépe a designove cisteji? Každopádně moc pekne auto, které bych si stejne neporidil vzhledem k velmi slabé image a poněkud otrockemu kopírování amerických SUV.! Toyota je pro mne číslo jedna.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  17. 01. 2019 14:51

Mně se Kia nelíbí. Její design je fádní a ničím zajímavý, stejně jako u škodovky, která je zoufale nudná. U mě vede jednoznačně design Hyundaie. Taková Kona, Tucson, i30 Fastback, Ioniq, Nexo jsou krásná, stylová a nadčasová moderní auta.

Jen na okraj. Výrobce a majitel značky Kia je její "otec" Hyundai Motor Company. Kia, aby mohla vyrábět, od Hyundaie přebírá veškerou techniku, technologie a vývoj. Jsou to vesměs stejná auta, která se liší jen designem a místem výroby. Kia pouze rozšiřuje Hyundai nabídku modelů, aby si vybrali i zákazníci s usedlým a konzervativním vkusem. Zisky jdou stejně do jedné kasy.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  15. 01. 2019 16:53

Konečně pěkné auto a ne jako ty německý škodovky.

Odpovědět  |   | 
Dodge  |  15. 01. 2019 16:58

Mám druhý rok Dodge Durango V8 za rok mně bude 50sát mám řidičák a auta od 18nácti posledních 10 let jsem vystřídal pár SUV ale Dodge Durango je prostě pořádný kus železa. Ne ty plechovky s motorem z vysavače co nám cpe slovutná EU a Evropští výrobci. Právě teď vím co si za dva roky pořídím a opět z USA tohle korejské SUV Telluride. Měl jsem před Dodge z USA Kiu Sorento a to je Pánové jinačí jízda než co nám nabízí místní zastoupení. Kdo nezkusil nepochopí.....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2019 17:52

Durango? Muzes napsat neco vice - mas ho nove? Jaka je spolehlivost? Mas srt? Jezdis v zime- kopce hodne snehu? Jak se chova a co rez?

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 01. 2019 18:39

kromě zvuku a hezkýho pohledu pod kapotu nemá dneska v osobáku velký obsah žádný význam - výkon i krouťák dožene (a lépe) turbo nebo kompresor s daleko menší spotřebou a životnost v době nadprodukce je úplně bezpředmětná

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 01. 2019 12:12

tak mě poučte mínusáři na co potřebuje osobák vepředu ten nenažranej ingot z tanku?

Odpovědět  |   | 
Bud  |  16. 01. 2019 17:39

V čem je lepší foukaný R4? Ve spotřebě určitě ne,když žere 11-13 litrů. Osobní zkušenost v sedanu, teď průměr v zimě 10.5l/100km pokud se nepohybuji moc po městě.. A to jsou na tom +- podobně všechny 2.0 turbobenály. Příště jedině V6.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 01. 2019 20:30

Jako ze budes jezdit za min😄😄😄

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2019 13:05

v buducnosti planujem rodinu , a velmi rad by som bral taketo auto , ktore aj zvladne viac km na vylety na hory ale nech to neni len cisty offroad .. ako sam by som bral hned cisty offroad aleo lahke rwd auto ale v ramci rodiny by som zobral nieco co aj zvladne 4ludi a kufre , ziadne 2tonove auticka s motorom 1,0t alebo 1,2t .....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A