Kia představila nový Soul. Do Evropy se podívá pouze jako elektrický e-Soul

Fuj to je vošklivý, takový voteklý a vevnitř ta vixvajlantová palubka. A v motoru jak si hrajou na motor, to už je fakt vrchol trapnosti.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

no jestli tos nepochopil, tak u elektroauta si nehrají na motor. A uznej, kdybys to měl v garáži(jestli máš) tak bys byl spokojený.

Odpovědět  |   | 

No jestlis to ještě nepochopil tak Kia si na motor ještě furt hraje. Asi ses zapoměl podívat na fotky v galerii. Normální elektroauta nepotřebujou dlouhej čumák a ještě tam maj frunk. Kia tam jen poskládala krabičky s kabelama aby to vypadalo až tak zoufale prázdeně a navrch to zaplácla komickým rádoby akčním plastovým krytem co se teď dává na spalováky

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Petrm  |  29. 11. 2018 22:32

Tak normální auta na elektriku třeba jako Tesla nebo Chevrolet Volt taky nemají předek protože tam není žádný motor že jo? Nějak jsem si nevšiml ze by u Elektro aut nastupoval trend trambusovych kabin jako třeba u VW I. D. nebo jak se to píše. Dokonce i Vision od Škody má normálně tvarovanou příď i když není potřeba, ale jde o to, že jsme za těch více než 100 let jaksi zvyklí na osobaky s kapotou a deformacni zónou vepředu. A jen tak mimochodem je v tomhle autě pořád ještě, i když ne v Evropě, dostupný skutečný motor, myslím že 200 koní není v autě téhle velikosti a zaměření úplně málo.

Odpovědět  |   | 

Musím tě zklamat Chevy Volt tam spalovací motor má,
https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/10/... ...
čistokrevné elektriky Tesla 3, i3, Bolt i Jaguar I-Pace mají zkrácené čumáky na úkor kabiny a kromě Bolta všechny tři maj i frunk. Sedan Tesla S je sice tvarově pořád v oblasti starejch
spalováků, ale zato má v čumáků pěkně velkej frunk místo aby byl vykládanej z krabiček a kabelů.
No mimochodem právě proto protože je to to pořád jen překopáfka spalováku je tam furt ten nesmyslnej prostor po motoru a navíc nevyužitej pro frunk. Prostě se na to zase vys*ali stejně jako Merceds u svý parodie EQC což je zase překopáfka spalovací platformy takže nechybí ani středovej tunel.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2018 09:05

Hm, jestli to nebude tím, že jinde se prodává i se spalovacím motorem, co ty na to, eksperte?

Odpovědět  |   | 

Tím to určitě bude. Nevysší čas se spalováků zbavit.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 11. 2018 09:18

To si do detailu opisal sam seba,vsak?Zakomplexovany,skaredy,tucny,trapny buzik co jazdi na starej 20 rocnej popelnici a byva stale v detskej izbe svojich rodicov

Odpovědět  |   | 

Na tvojí kariéru syna smažky a řidiče maďarskýho hovnocucu fakt nemám.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Fic  |  29. 11. 2018 22:04

Neni to špatný. Mít to dojezd jako Kona, a kdyby to nemělo absenci tažnýho zařízení. tak bych uvažoval. Takhle skončím asi u jednoho ze dvou možných. Ta lacinější verze, tedy E-tron to asi vyhraje...
Roky teďka tankuju u zásuvky, a každou chvíli koukám, kolik jsem státu neodevzdal na daních z PHM. Je s podivem, s jakou vehemencí nám fosilové vnucujou tu výhodu cpát státu daně. Navíc veřejně, a ani se nestyděj.... Podivné. Mě osobně se ty prachy dobře utrácejí v zimě v tichomoří. Ale samosebou, masochismus fosilů nám zatím nenutí stát zavést daně z elektřiny na kolech, i když k tomu jednou zřejmě dojde. Zatím však plněj kasu spolehlivě....

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  30. 11. 2018 06:40

Fosilové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 11. 2018 08:14

Díky za důkaz, že elektromobilita je skutečně diagnóza. A nejen poruchy logického myšlení, ale i sociálního chování.

Jinak milý vychcánku, pro tvoji informaci, pracovní návrh způsobu zdanění elektromobilů jsem jsem viděl už v srpnu, návrh zněl udělat to navýšením silniční daně platným i pro FO ve výši 11000 Kč ročně, takže počítej že na jaře to půjde do vlády a od 1.1.2020 budeš platit i ty a možná víc, než nějaká mamka s "fosilem" s malým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2018 12:45

Vono se to neumi vyrovnat s vyhrejvanim sedacek a topenim a chtel by tomu navesit valnik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné