Kia představila nový Soul. Do Evropy se podívá pouze jako elektrický e-Soul

kuk  |  29. 11. 2018 17:59

Fuj to je vošklivý, takový voteklý a vevnitř ta vixvajlantová palubka. A v motoru jak si hrajou na motor, to už je fakt vrchol trapnosti.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 11. 2018 19:45

no jestli tos nepochopil, tak u elektroauta si nehrají na motor. A uznej, kdybys to měl v garáži(jestli máš) tak bys byl spokojený.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 20:14

No jestlis to ještě nepochopil tak Kia si na motor ještě furt hraje. Asi ses zapoměl podívat na fotky v galerii. Normální elektroauta nepotřebujou dlouhej čumák a ještě tam maj frunk. Kia tam jen poskládala krabičky s kabelama aby to vypadalo až tak zoufale prázdeně a navrch to zaplácla komickým rádoby akčním plastovým krytem co se teď dává na spalováky

Odpovědět  |   | 
Petrm  |  29. 11. 2018 22:32

Tak normální auta na elektriku třeba jako Tesla nebo Chevrolet Volt taky nemají předek protože tam není žádný motor že jo? Nějak jsem si nevšiml ze by u Elektro aut nastupoval trend trambusovych kabin jako třeba u VW I. D. nebo jak se to píše. Dokonce i Vision od Škody má normálně tvarovanou příď i když není potřeba, ale jde o to, že jsme za těch více než 100 let jaksi zvyklí na osobaky s kapotou a deformacni zónou vepředu. A jen tak mimochodem je v tomhle autě pořád ještě, i když ne v Evropě, dostupný skutečný motor, myslím že 200 koní není v autě téhle velikosti a zaměření úplně málo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:45

Musím tě zklamat Chevy Volt tam spalovací motor má,
https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/10/... ...
čistokrevné elektriky Tesla 3, i3, Bolt i Jaguar I-Pace mají zkrácené čumáky na úkor kabiny a kromě Bolta všechny tři maj i frunk. Sedan Tesla S je sice tvarově pořád v oblasti starejch
spalováků, ale zato má v čumáků pěkně velkej frunk místo aby byl vykládanej z krabiček a kabelů.
No mimochodem právě proto protože je to to pořád jen překopáfka spalováku je tam furt ten nesmyslnej prostor po motoru a navíc nevyužitej pro frunk. Prostě se na to zase vys*ali stejně jako Merceds u svý parodie EQC což je zase překopáfka spalovací platformy takže nechybí ani středovej tunel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2018 09:05

Hm, jestli to nebude tím, že jinde se prodává i se spalovacím motorem, co ty na to, eksperte?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:42

Tím to určitě bude. Nevysší čas se spalováků zbavit.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 11. 2018 09:18

To si do detailu opisal sam seba,vsak?Zakomplexovany,skaredy,tucny,trapny buzik co jazdi na starej 20 rocnej popelnici a byva stale v detskej izbe svojich rodicov

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:48

Na tvojí kariéru syna smažky a řidiče maďarskýho hovnocucu fakt nemám.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  29. 11. 2018 22:04

Neni to špatný. Mít to dojezd jako Kona, a kdyby to nemělo absenci tažnýho zařízení. tak bych uvažoval. Takhle skončím asi u jednoho ze dvou možných. Ta lacinější verze, tedy E-tron to asi vyhraje...
Roky teďka tankuju u zásuvky, a každou chvíli koukám, kolik jsem státu neodevzdal na daních z PHM. Je s podivem, s jakou vehemencí nám fosilové vnucujou tu výhodu cpát státu daně. Navíc veřejně, a ani se nestyděj.... Podivné. Mě osobně se ty prachy dobře utrácejí v zimě v tichomoří. Ale samosebou, masochismus fosilů nám zatím nenutí stát zavést daně z elektřiny na kolech, i když k tomu jednou zřejmě dojde. Zatím však plněj kasu spolehlivě....

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  30. 11. 2018 06:40

Fosilové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 11. 2018 08:14

Díky za důkaz, že elektromobilita je skutečně diagnóza. A nejen poruchy logického myšlení, ale i sociálního chování.

Jinak milý vychcánku, pro tvoji informaci, pracovní návrh způsobu zdanění elektromobilů jsem jsem viděl už v srpnu, návrh zněl udělat to navýšením silniční daně platným i pro FO ve výši 11000 Kč ročně, takže počítej že na jaře to půjde do vlády a od 1.1.2020 budeš platit i ty a možná víc, než nějaká mamka s "fosilem" s malým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2018 12:45

Vono se to neumi vyrovnat s vyhrejvanim sedacek a topenim a chtel by tomu navesit valnik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 101 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A