Kia představila nový Soul. Do Evropy se podívá pouze jako elektrický e-Soul

kuk  |  29. 11. 2018 17:59

Fuj to je vošklivý, takový voteklý a vevnitř ta vixvajlantová palubka. A v motoru jak si hrajou na motor, to už je fakt vrchol trapnosti.

Odpovědět  |   | 

no jestli tos nepochopil, tak u elektroauta si nehrají na motor. A uznej, kdybys to měl v garáži(jestli máš) tak bys byl spokojený.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 20:14

No jestlis to ještě nepochopil tak Kia si na motor ještě furt hraje. Asi ses zapoměl podívat na fotky v galerii. Normální elektroauta nepotřebujou dlouhej čumák a ještě tam maj frunk. Kia tam jen poskládala krabičky s kabelama aby to vypadalo až tak zoufale prázdeně a navrch to zaplácla komickým rádoby akčním plastovým krytem co se teď dává na spalováky

Odpovědět  |   | 
Petrm  |  29. 11. 2018 22:32

Tak normální auta na elektriku třeba jako Tesla nebo Chevrolet Volt taky nemají předek protože tam není žádný motor že jo? Nějak jsem si nevšiml ze by u Elektro aut nastupoval trend trambusovych kabin jako třeba u VW I. D. nebo jak se to píše. Dokonce i Vision od Škody má normálně tvarovanou příď i když není potřeba, ale jde o to, že jsme za těch více než 100 let jaksi zvyklí na osobaky s kapotou a deformacni zónou vepředu. A jen tak mimochodem je v tomhle autě pořád ještě, i když ne v Evropě, dostupný skutečný motor, myslím že 200 koní není v autě téhle velikosti a zaměření úplně málo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:45

Musím tě zklamat Chevy Volt tam spalovací motor má,
https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/10/... ...
čistokrevné elektriky Tesla 3, i3, Bolt i Jaguar I-Pace mají zkrácené čumáky na úkor kabiny a kromě Bolta všechny tři maj i frunk. Sedan Tesla S je sice tvarově pořád v oblasti starejch
spalováků, ale zato má v čumáků pěkně velkej frunk místo aby byl vykládanej z krabiček a kabelů.
No mimochodem právě proto protože je to to pořád jen překopáfka spalováku je tam furt ten nesmyslnej prostor po motoru a navíc nevyužitej pro frunk. Prostě se na to zase vys*ali stejně jako Merceds u svý parodie EQC což je zase překopáfka spalovací platformy takže nechybí ani středovej tunel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2018 09:05

Hm, jestli to nebude tím, že jinde se prodává i se spalovacím motorem, co ty na to, eksperte?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:42

Tím to určitě bude. Nevysší čas se spalováků zbavit.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 11. 2018 09:18

To si do detailu opisal sam seba,vsak?Zakomplexovany,skaredy,tucny,trapny buzik co jazdi na starej 20 rocnej popelnici a byva stale v detskej izbe svojich rodicov

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:48

Na tvojí kariéru syna smažky a řidiče maďarskýho hovnocucu fakt nemám.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  29. 11. 2018 22:04

Neni to špatný. Mít to dojezd jako Kona, a kdyby to nemělo absenci tažnýho zařízení. tak bych uvažoval. Takhle skončím asi u jednoho ze dvou možných. Ta lacinější verze, tedy E-tron to asi vyhraje...
Roky teďka tankuju u zásuvky, a každou chvíli koukám, kolik jsem státu neodevzdal na daních z PHM. Je s podivem, s jakou vehemencí nám fosilové vnucujou tu výhodu cpát státu daně. Navíc veřejně, a ani se nestyděj.... Podivné. Mě osobně se ty prachy dobře utrácejí v zimě v tichomoří. Ale samosebou, masochismus fosilů nám zatím nenutí stát zavést daně z elektřiny na kolech, i když k tomu jednou zřejmě dojde. Zatím však plněj kasu spolehlivě....

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  30. 11. 2018 06:40

Fosilové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 11. 2018 08:14

Díky za důkaz, že elektromobilita je skutečně diagnóza. A nejen poruchy logického myšlení, ale i sociálního chování.

Jinak milý vychcánku, pro tvoji informaci, pracovní návrh způsobu zdanění elektromobilů jsem jsem viděl už v srpnu, návrh zněl udělat to navýšením silniční daně platným i pro FO ve výši 11000 Kč ročně, takže počítej že na jaře to půjde do vlády a od 1.1.2020 budeš platit i ty a možná víc, než nějaká mamka s "fosilem" s malým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2018 12:45

Vono se to neumi vyrovnat s vyhrejvanim sedacek a topenim a chtel by tomu navesit valnik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A