Kia představila nový Soul. Do Evropy se podívá pouze jako elektrický e-Soul

kuk  |  29. 11. 2018 17:59

Fuj to je vošklivý, takový voteklý a vevnitř ta vixvajlantová palubka. A v motoru jak si hrajou na motor, to už je fakt vrchol trapnosti.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 11. 2018 19:45

no jestli tos nepochopil, tak u elektroauta si nehrají na motor. A uznej, kdybys to měl v garáži(jestli máš) tak bys byl spokojený.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 20:14

No jestlis to ještě nepochopil tak Kia si na motor ještě furt hraje. Asi ses zapoměl podívat na fotky v galerii. Normální elektroauta nepotřebujou dlouhej čumák a ještě tam maj frunk. Kia tam jen poskládala krabičky s kabelama aby to vypadalo až tak zoufale prázdeně a navrch to zaplácla komickým rádoby akčním plastovým krytem co se teď dává na spalováky

Odpovědět  |   | 
Petrm  |  29. 11. 2018 22:32

Tak normální auta na elektriku třeba jako Tesla nebo Chevrolet Volt taky nemají předek protože tam není žádný motor že jo? Nějak jsem si nevšiml ze by u Elektro aut nastupoval trend trambusovych kabin jako třeba u VW I. D. nebo jak se to píše. Dokonce i Vision od Škody má normálně tvarovanou příď i když není potřeba, ale jde o to, že jsme za těch více než 100 let jaksi zvyklí na osobaky s kapotou a deformacni zónou vepředu. A jen tak mimochodem je v tomhle autě pořád ještě, i když ne v Evropě, dostupný skutečný motor, myslím že 200 koní není v autě téhle velikosti a zaměření úplně málo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:45

Musím tě zklamat Chevy Volt tam spalovací motor má,
https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/10/... ...
čistokrevné elektriky Tesla 3, i3, Bolt i Jaguar I-Pace mají zkrácené čumáky na úkor kabiny a kromě Bolta všechny tři maj i frunk. Sedan Tesla S je sice tvarově pořád v oblasti starejch
spalováků, ale zato má v čumáků pěkně velkej frunk místo aby byl vykládanej z krabiček a kabelů.
No mimochodem právě proto protože je to to pořád jen překopáfka spalováku je tam furt ten nesmyslnej prostor po motoru a navíc nevyužitej pro frunk. Prostě se na to zase vys*ali stejně jako Merceds u svý parodie EQC což je zase překopáfka spalovací platformy takže nechybí ani středovej tunel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2018 09:05

Hm, jestli to nebude tím, že jinde se prodává i se spalovacím motorem, co ty na to, eksperte?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:42

Tím to určitě bude. Nevysší čas se spalováků zbavit.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 11. 2018 09:18

To si do detailu opisal sam seba,vsak?Zakomplexovany,skaredy,tucny,trapny buzik co jazdi na starej 20 rocnej popelnici a byva stale v detskej izbe svojich rodicov

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:48

Na tvojí kariéru syna smažky a řidiče maďarskýho hovnocucu fakt nemám.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  29. 11. 2018 22:04

Neni to špatný. Mít to dojezd jako Kona, a kdyby to nemělo absenci tažnýho zařízení. tak bych uvažoval. Takhle skončím asi u jednoho ze dvou možných. Ta lacinější verze, tedy E-tron to asi vyhraje...
Roky teďka tankuju u zásuvky, a každou chvíli koukám, kolik jsem státu neodevzdal na daních z PHM. Je s podivem, s jakou vehemencí nám fosilové vnucujou tu výhodu cpát státu daně. Navíc veřejně, a ani se nestyděj.... Podivné. Mě osobně se ty prachy dobře utrácejí v zimě v tichomoří. Ale samosebou, masochismus fosilů nám zatím nenutí stát zavést daně z elektřiny na kolech, i když k tomu jednou zřejmě dojde. Zatím však plněj kasu spolehlivě....

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  30. 11. 2018 06:40

Fosilové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 11. 2018 08:14

Díky za důkaz, že elektromobilita je skutečně diagnóza. A nejen poruchy logického myšlení, ale i sociálního chování.

Jinak milý vychcánku, pro tvoji informaci, pracovní návrh způsobu zdanění elektromobilů jsem jsem viděl už v srpnu, návrh zněl udělat to navýšením silniční daně platným i pro FO ve výši 11000 Kč ročně, takže počítej že na jaře to půjde do vlády a od 1.1.2020 budeš platit i ty a možná víc, než nějaká mamka s "fosilem" s malým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2018 12:45

Vono se to neumi vyrovnat s vyhrejvanim sedacek a topenim a chtel by tomu navesit valnik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A