Kia představila nový Soul. Do Evropy se podívá pouze jako elektrický e-Soul

kuk  |  29. 11. 2018 17:59

Fuj to je vošklivý, takový voteklý a vevnitř ta vixvajlantová palubka. A v motoru jak si hrajou na motor, to už je fakt vrchol trapnosti.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 11. 2018 19:45

no jestli tos nepochopil, tak u elektroauta si nehrají na motor. A uznej, kdybys to měl v garáži(jestli máš) tak bys byl spokojený.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 20:14

No jestlis to ještě nepochopil tak Kia si na motor ještě furt hraje. Asi ses zapoměl podívat na fotky v galerii. Normální elektroauta nepotřebujou dlouhej čumák a ještě tam maj frunk. Kia tam jen poskládala krabičky s kabelama aby to vypadalo až tak zoufale prázdeně a navrch to zaplácla komickým rádoby akčním plastovým krytem co se teď dává na spalováky

Odpovědět  |   | 
Petrm  |  29. 11. 2018 22:32

Tak normální auta na elektriku třeba jako Tesla nebo Chevrolet Volt taky nemají předek protože tam není žádný motor že jo? Nějak jsem si nevšiml ze by u Elektro aut nastupoval trend trambusovych kabin jako třeba u VW I. D. nebo jak se to píše. Dokonce i Vision od Škody má normálně tvarovanou příď i když není potřeba, ale jde o to, že jsme za těch více než 100 let jaksi zvyklí na osobaky s kapotou a deformacni zónou vepředu. A jen tak mimochodem je v tomhle autě pořád ještě, i když ne v Evropě, dostupný skutečný motor, myslím že 200 koní není v autě téhle velikosti a zaměření úplně málo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 23:45

Musím tě zklamat Chevy Volt tam spalovací motor má,
https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2016/10/... ...
čistokrevné elektriky Tesla 3, i3, Bolt i Jaguar I-Pace mají zkrácené čumáky na úkor kabiny a kromě Bolta všechny tři maj i frunk. Sedan Tesla S je sice tvarově pořád v oblasti starejch
spalováků, ale zato má v čumáků pěkně velkej frunk místo aby byl vykládanej z krabiček a kabelů.
No mimochodem právě proto protože je to to pořád jen překopáfka spalováku je tam furt ten nesmyslnej prostor po motoru a navíc nevyužitej pro frunk. Prostě se na to zase vys*ali stejně jako Merceds u svý parodie EQC což je zase překopáfka spalovací platformy takže nechybí ani středovej tunel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 11. 2018 09:05

Hm, jestli to nebude tím, že jinde se prodává i se spalovacím motorem, co ty na to, eksperte?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:42

Tím to určitě bude. Nevysší čas se spalováků zbavit.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 11. 2018 09:18

To si do detailu opisal sam seba,vsak?Zakomplexovany,skaredy,tucny,trapny buzik co jazdi na starej 20 rocnej popelnici a byva stale v detskej izbe svojich rodicov

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 12. 2018 12:48

Na tvojí kariéru syna smažky a řidiče maďarskýho hovnocucu fakt nemám.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  29. 11. 2018 22:04

Neni to špatný. Mít to dojezd jako Kona, a kdyby to nemělo absenci tažnýho zařízení. tak bych uvažoval. Takhle skončím asi u jednoho ze dvou možných. Ta lacinější verze, tedy E-tron to asi vyhraje...
Roky teďka tankuju u zásuvky, a každou chvíli koukám, kolik jsem státu neodevzdal na daních z PHM. Je s podivem, s jakou vehemencí nám fosilové vnucujou tu výhodu cpát státu daně. Navíc veřejně, a ani se nestyděj.... Podivné. Mě osobně se ty prachy dobře utrácejí v zimě v tichomoří. Ale samosebou, masochismus fosilů nám zatím nenutí stát zavést daně z elektřiny na kolech, i když k tomu jednou zřejmě dojde. Zatím však plněj kasu spolehlivě....

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  30. 11. 2018 06:40

Fosilové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  30. 11. 2018 08:14

Díky za důkaz, že elektromobilita je skutečně diagnóza. A nejen poruchy logického myšlení, ale i sociálního chování.

Jinak milý vychcánku, pro tvoji informaci, pracovní návrh způsobu zdanění elektromobilů jsem jsem viděl už v srpnu, návrh zněl udělat to navýšením silniční daně platným i pro FO ve výši 11000 Kč ročně, takže počítej že na jaře to půjde do vlády a od 1.1.2020 budeš platit i ty a možná víc, než nějaká mamka s "fosilem" s malým nájezdem.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2018 12:45

Vono se to neumi vyrovnat s vyhrejvanim sedacek a topenim a chtel by tomu navesit valnik

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A