Moderně střižený znak již brzy najdeme na nových modelech automobilky.
Nad jihokorejským Inčchonem se začátkem ledna vzneslo do vzduchu 303 takzvaných pyrodronů. Jde o bezpilotní letouny, které jsou schopny odpalovat pyrotechnické nálože ohňostroje. Do vzduchu je vyslala automobilka Kia, která jejich prostředníctvím představila své nové logo. Nepřerušovaná křivka symbolu, který značka začíná od nynějška používat, má představovat odhodlání zprostředkovat okamžiky inspirace, symetrické tvary pak mají znamenat důvěryhodnost.
Logo bylo představeno společně s novým globálním sloganem, který zní „Movement that inspires,“ tedy „Pohyb který inspiruje.“ Brzy po tomto kroku budou představeny podrobnosti o nové strategii automobilky, která si klade za cíl rozšíření nabídky elektromobilů a poskytování různých typů služeb, souvisejících s mobilitou.
Kia stejně jako jiné značky rozvíjí své portfolio vozů na baterie, nedávno například představila vylepšené e-Niro a plug-in hybridní Sorento, nezapomíná však ani na konvenční vozy ve formě dostupného modelu Rio nebo sportovně střiženého Stingeru. Při představování loga získala korejská značka díky počtu pyrodronů zápis do Guinnessovy knihy rekordů. Na celou akci se můžete podívat zde: