Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

Automobilka Kia se chce v blízké budoucnosti zaměřit na zvýšení vlastní image. Vedení hodlá zlepšit jízdní dojmy i řízení a posunout tak Kiu na vrchol automobilového průmyslu.
Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

Michael Cole, provozní ředitel automobilky Kia pro evropský segment, se nedávno nechal slyšet, že společnost se krom dynamiky chce soustředit také na to, aby se jejich vozy staly vrcholem automobilového průmyslu.

„Dynamika je pro nás nyní hlavním cílem, jednotlivé týmy na tom pracují napříč celým světem,“ uvedl Cole. „Vytvořili jsme si solidní reputaci díky našemu designu, kvalitě a spolehlivosti. Teď se zaměřujeme na řízení a jízdní dojmy. I v tomto ohledu bychom se rádi stali absolutní špičkou.“

Kia Rio GT: Jak by se vám líbil ostrý městský hatchback?

Kia Rio GT: Jak by se vám líbil ostrý městský hatchback?

Že to jihokorejská automobilka myslí opravdu vážně dokazují i nedávné personální změny. Pomoci má zejména Albert Biermann, který se dříve nemalou měrou podílel na vývoji automobilu BMW divize M - celé divizi šéfoval. Vedle ostrých vozů Kia má na starosti také oddělení N značky Hyundai.

Aktuálně mezi nejvýkonnější vozy společnosti Kia patří Cee'd GT (150 kW) a Optima GT (180 kW), brzy se však dočkáme i dalších modelů, včetně čtyřdveřového kupé, které bude inspirováno GT konceptem z roku 2011.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků