Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

Automobilka Kia se chce v blízké budoucnosti zaměřit na zvýšení vlastní image. Vedení hodlá zlepšit jízdní dojmy i řízení a posunout tak Kiu na vrchol automobilového průmyslu.
Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

Michael Cole, provozní ředitel automobilky Kia pro evropský segment, se nedávno nechal slyšet, že společnost se krom dynamiky chce soustředit také na to, aby se jejich vozy staly vrcholem automobilového průmyslu.

„Dynamika je pro nás nyní hlavním cílem, jednotlivé týmy na tom pracují napříč celým světem,“ uvedl Cole. „Vytvořili jsme si solidní reputaci díky našemu designu, kvalitě a spolehlivosti. Teď se zaměřujeme na řízení a jízdní dojmy. I v tomto ohledu bychom se rádi stali absolutní špičkou.“

Kia Rio GT: Jak by se vám líbil ostrý městský hatchback?

Kia Rio GT: Jak by se vám líbil ostrý městský hatchback?

Že to jihokorejská automobilka myslí opravdu vážně dokazují i nedávné personální změny. Pomoci má zejména Albert Biermann, který se dříve nemalou měrou podílel na vývoji automobilu BMW divize M - celé divizi šéfoval. Vedle ostrých vozů Kia má na starosti také oddělení N značky Hyundai.

Aktuálně mezi nejvýkonnější vozy společnosti Kia patří Cee'd GT (150 kW) a Optima GT (180 kW), brzy se však dočkáme i dalších modelů, včetně čtyřdveřového kupé, které bude inspirováno GT konceptem z roku 2011.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků