to zrychleni je 11,8.
Uniká mi zmysel takéhoto nafťáku v tak malom aute. Takéto auto sa kupuje do mesta a okolia a tipujem, že priemerne najazdí tak 10-20 tisíc ročne. Rozdiel v spotrebe je 0,6 resp. 0,7 l/100km, dynamika je zrovnateľná so slabším benzínom... tak načo diesel ? Aký bude rozdiel v cene a za koľko sa takýto diesel vyplatí ? Nehľadiac na to, že pre diesel asi nie sú moc vhodné párkilometrové mestské trasy.
No já se taky unáhlil a koupil diesel 1,9D. Jezdím 95% jízd do práce a zpět, při čemž se ani nestačí motor prohřát na provozní teplotu a samozřejmě v zimě málo topí. O povinném ručení ani nemluvím, se spotřebou se pod 7 l/100 km nedostanu. Tak jsem měl raději koupit malé přibližovadlo s litrovým motůrkem, svůj účel by splnilo. Příště budu chytřejší. (snad)
Cena je 235 000 Kč, (se současnou "akcí"), to je docela bezkonkurenční cena. A jesli se to někomu vyplatí, tak to bych už nechal na zákazníkovi.
Otázkou je, proč ten nafťák není ve výbavě EX, která má ABS či klimu...
Picanto 1,1 CRDI ve výbavě EX+ je u nás na trhu - jeho cena při KIA leasingu je 295 tKč. Oproti benzínu EX nemá kožený volant a navíc má zas hliníkové pedályNávratnost při ve srovnání s benzínem asi nebude žádná, servisní intervaly a jejich cena asi srovnatelná +- s benzínem (+ palivový filtr, větší aku).O tomto motoru se zatím asi moc neví, ale má ho dostat i Gotz a v roce 2007 i nový Atos.Není to jenom o nákladech - kdo si zvykl na naftu - uvítá ji i v malém autě.
Celkovo... 3 motory, 3 stupne výbav a dokopy iba 5 možností.1.0 - všetky 3 výbavy1.1 - iba najvyššia výbava1.1d - iba stredná výbava
Ale jasné, nech si každý kúpi čo chce, kľudne aj diesel v mestskom pidiaute, to je jeho vec. Len som sa zamyslel nad tým, či to má význam.Tá cena platí na leasing, ale to je jedno... Rozdiel v cene je oproti rovnako vybavenému benzínu 1.0 40.000 KČ. Takže pri tom rozdiele spotreby 0,6-1 l/100km a cene nafty a benzínu tak 28 KČ/liter sa to zaplatí za nejakých 150-240 tisíc km. A to sa vyplatí Okrem toho, neviem, či ten motor 1.1 nie je už vo vyššej sadzbe pov. ručenia. Ale to je drobnosť.
Taky mi to vyslo 240 000 km. to uz se vyplati...
nezapomeň při počítání návratnosti ještě na to, že diesel bude mít citelně dražší servis, takže aby se nestalo že diesel bude celkově dražší a nevrátí se prakticky nikdy
Tak to by som ani netvrdil, podľa mňa to vyjde tak na rovnako.
No neviem prečo by mal mať diesel citeľne drahší servis oproti modernému benzínovému motoru.Z akého dôvodu??? Nie je na to sebemenšia príčina.
Veľký zmysel to nemá, ale keď to ľudia chcú... A na takú verziu je dosť zákazníkov, ktorí vidia hlavne to, že majú diesel
Ano, ekonomický zmysel to nemá, ale niektorí ľudia sú diesel fetišisti, takže predávať sa to aj napriek tomu bude
Jooo, kdyby se venovalo takovy usili benzinakum jako naftakum, tak ma dneska kazdej 300k z 1.2...
Copak usili, to by se i venovalo, ale system emisnich norem to neumoznuje...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.