Kia Picanto s motorem 1,1 CRDi na trhu

16 komentářů

Alesi
6. dubna • 20:09

to zrychleni je 11,8.

Marek71
6. dubna • 8:48

Uniká mi zmysel takéhoto nafťáku v tak malom aute. Takéto auto sa kupuje do mesta a okolia a tipujem, že priemerne najazdí tak 10-20 tisíc ročne. Rozdiel v spotrebe je 0,6 resp. 0,7 l/100km, dynamika je zrovnateľná so slabším benzínom... tak načo diesel ? Aký bude rozdiel v cene a za koľko sa takýto diesel vyplatí ? Nehľadiac na to, že pre diesel asi nie sú moc vhodné párkilometrové mestské trasy.

guseppe2
6. dubna • 15:18

No já se taky unáhlil a koupil diesel 1,9D. Jezdím 95% jízd do práce a zpět, při čemž se ani nestačí motor prohřát na provozní teplotu a samozřejmě v zimě málo topí. O povinném ručení ani nemluvím, se spotřebou se pod 7 l/100 km nedostanu. Tak jsem měl raději koupit malé přibližovadlo s litrovým motůrkem, svůj účel by splnilo. Příště budu chytřejší. (snad)

ACE.
6. dubna • 9:25

Cena je 235 000 Kč, (se současnou "akcí"), to je docela bezkonkurenční cena. A jesli se to někomu vyplatí, tak to bych už nechal na zákazníkovi.

Petr Broža
6. dubna • 13:34

Otázkou je, proč ten nafťák není ve výbavě EX, která má ABS či klimu...  

Petr
11. dubna • 14:42

Picanto 1,1 CRDI ve výbavě EX+ je u nás na trhu - jeho cena při KIA leasingu je 295 tKč. Oproti benzínu EX nemá kožený volant a navíc má zas hliníkové pedály
Návratnost při ve  srovnání s benzínem asi nebude žádná, servisní intervaly a jejich cena asi srovnatelná +- s benzínem (+ palivový filtr, větší aku).
O tomto motoru se zatím asi moc neví, ale má ho dostat i Gotz a v roce 2007 i nový Atos.
Není to jenom o nákladech - kdo si zvykl na naftu - uvítá ji i v malém autě.
 

Marek71
6. dubna • 17:00

Celkovo... 3 motory, 3 stupne výbav a dokopy iba 5 možností.
1.0 - všetky 3 výbavy
1.1 - iba najvyššia výbava
1.1d - iba stredná výbava

Marek71
6. dubna • 11:20

Ale jasné, nech si každý kúpi čo chce, kľudne aj diesel v mestskom pidiaute, to je jeho vec. Len som sa zamyslel nad tým, či to má význam.

Tá cena platí na leasing, ale to je jedno... Rozdiel v cene je oproti rovnako vybavenému benzínu 1.0 40.000 KČ. Takže pri tom rozdiele spotreby 0,6-1 l/100km a cene nafty a benzínu tak 28 KČ/liter sa to zaplatí za nejakých 150-240 tisíc km. A to sa vyplatí Okrem toho, neviem, či ten motor 1.1 nie je už vo vyššej sadzbe pov. ručenia. Ale to je drobnosť.

Brouk
6. dubna • 17:43

Taky mi to vyslo 240 000 km. to uz se vyplati...

Afterdark
6. dubna • 13:13

nezapomeň při počítání návratnosti ještě na to, že diesel bude mít citelně dražší servis, takže aby se nestalo že diesel bude celkově dražší a nevrátí se prakticky nikdy
 

Marek71
6. dubna • 16:55

Tak to by som ani netvrdil, podľa mňa to vyjde tak na rovnako.

Robo
6. dubna • 13:46

No neviem prečo by mal mať diesel citeľne drahší servis oproti modernému benzínovému motoru.
Z akého dôvodu??? Nie je na to sebemenšia príčina.

andy
6. dubna • 8:53

Veľký zmysel to nemá, ale keď to ľudia chcú... A na takú verziu je dosť zákazníkov, ktorí vidia hlavne to, že majú diesel

Marek71
6. dubna • 11:22

Ano, ekonomický zmysel to nemá, ale niektorí ľudia sú diesel fetišisti, takže predávať sa to aj napriek tomu bude

vedeni
6. dubna • 0:28

Jooo, kdyby se venovalo takovy usili benzinakum jako naftakum, tak ma dneska kazdej 300k z 1.2...

Mirek-607
6. dubna • 1:22

Copak usili, to by se i venovalo, ale system emisnich norem to neumoznuje...

Doporučujeme

Články odjinud