Kia Picanto konečně s naftovým motorem

4 komentáře

Marek71
17. října • 14:03

Ja viem, že zákazníci to žiadajú, ale... má u takýchto malých áut a objemov vobec nafťák zmysel ? O koľko nižšiu spotrebu má voči benzínu 1.1 ? Možem sa mýliť, ale nepredpokladám, že takéto auto nabehá ročné nejakých 40-50 tisíc km, aby sa nafta zaplatila. Nehovoriac o prevažne krátkych cestách...

PS: Nie som proti nafte, sám mám "traktora", ale u takýchto mestských miniáut mi to príde vcelku zbytočné.

jirka
27. listopadu • 23:52

 Je to jenom o ceně nového vozu a servisních nákladech. Pokud nebudou výrazněji vyšší, pak proti vzmětovému motoru ani u mrňousů nic nemám. Už aby tady byl! Ostatně, alternativní paliva (jako kupř. GTL = gas to liquid, viz fa. Shell) jsou jen pro diesely. Posuzujeme-li tedy perspektivně...

Pavel Vaníček
17. října • 7:53

Tak to je teda kauf. Kdo by kupoval benzínovou verzi 1.1. za 284 000 Kč, když může mít totéž s motorem 1.0 už za 190 000 Kč? A potom je ten rozdíl mezi nafťákem a benzínem alespoň 100 000 Kč.

Pete
17. října • 8:07

Ale otázkou je, jestli za těch 300 000 bude mít taky stejnou výbavu jako 1.1. Ta má airbagy, dálkáč, ABS, klimu, elektrický okna atd.

Doporučujeme

Články odjinud