Ja viem, že zákazníci to žiadajú, ale... má u takýchto malých áut a objemov vobec nafťák zmysel ? O koľko nižšiu spotrebu má voči benzínu 1.1 ? Možem sa mýliť, ale nepredpokladám, že takéto auto nabehá ročné nejakých 40-50 tisíc km, aby sa nafta zaplatila. Nehovoriac o prevažne krátkych cestách...PS: Nie som proti nafte, sám mám "traktora", ale u takýchto mestských miniáut mi to príde vcelku zbytočné.
Je to jenom o ceně nového vozu a servisních nákladech. Pokud nebudou výrazněji vyšší, pak proti vzmětovému motoru ani u mrňousů nic nemám. Už aby tady byl! Ostatně, alternativní paliva (jako kupř. GTL = gas to liquid, viz fa. Shell) jsou jen pro diesely. Posuzujeme-li tedy perspektivně...
Tak to je teda kauf. Kdo by kupoval benzínovou verzi 1.1. za 284 000 Kč, když může mít totéž s motorem 1.0 už za 190 000 Kč? A potom je ten rozdíl mezi nafťákem a benzínem alespoň 100 000 Kč.
Ale otázkou je, jestli za těch 300 000 bude mít taky stejnou výbavu jako 1.1. Ta má airbagy, dálkáč, ABS, klimu, elektrický okna atd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.