Kia Picanto: hit mezi minivozy (český ceník, výbavy)

23 komentářů

Cosmicboy
11. května • 12:15


Nemůžu si pomoct, ale mě se to líbí. Navíc mít za 295 000 Kč plně vybavené městké přibližovátko je velmi slušné. Je jasné, že člověk, který najede denně přes 100 km si ho asi nekoupí, ale i větší vzdálenosti určitě v klidu zvládne. A protože sám scháním nové úsporné auto, které bude jezdit z 95% po městě, tak budu o Picantu vážně uvažovat...

Petr Broža
11. května • 13:42

A co třeba Fiat Panda? V podstatě stejně vybavené vozítko s motorem 1.2, automatická klima v základu, necelých 300 tisíc.

dall
11. května • 16:08

Pandu Emotion za 3 kila si koupila moje známá a můžu říct že velmi slušné, aut. klima, ABS, posuvné zadní sedadlo, lité kola, velký pal. počítač s hromadou nastavení co umí polsky  samozdřejmě i jinak + hromada dalších věcí motor1242/44 kW s tím cvičí slušně, připlatila 5.000,- za parkovací senzory a dostala od dealera zadarmo skleněnou el. střechu, fakt pěkné vozítko, když stojí před firmou hodně lidí se otočí

Cosmicboy
12. května • 7:24


Tak to je taky zajímavá volba. Z Fiatů mám někde v podvědomí strach ohledně spolehlivosti, ale myslím, že dnes už jsou to auta na velmi slušné úrovni. Budu muset zvážit všechny pro a proti - to Picanto se mi líbí víc, na druhou stranu Fiat už je nějaká firma a její zastoupení a tudíž i servisy na tom budou asi líp. Taky budu muset zvážit udržovací náklady, např. kolik stojí hodina v servisu, sada brzdových destiček... Ale i tak díky za tip, rozhodně o tom budu uvažovat!

Ondra
12. května • 9:20

V souvislosti s Pandou je dobré si jít do něj sednout a pak si jít sednout do Picanta. V Picantu je mnohem víc místa a to dokonce i nad hlavou. Panda má vysoko ukotvená všechna sedadla, takže si tam člověk připadá jak "na bidýlku" - a zejména mi u Pandy vadil mohutný středový panel (omezený prostor pro pravou nohu). Panda je užší než Picanto a je to dost poznat - u řidiče i spolujezdce je o poznání více prostoru. Seděl jsem i vzadu a lépe se sedí také v Picantu. Panda má zase větší zavazadlový prostor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dall
12. května • 11:46

V Kie ? sem neseděl, ale v Pandě je prostoru habaděj, mám 190 cm, a žádný problém nemám, samozřejmě neřeším jaký prostor je za mnou, o tom takové auta nejsou. To že se noha opírá o středový panel se mě taky nelíbilo, ale po 10 km sem změnil názor a naopak to opření nohy bylo velmi příjemné. Seděl sem i vzadu, když řídila žena s cca 168 cm a bylo tam místa na kolena fakt dost. Prostor nad hlavou sem nesledoval, ale vzhledem k tomu že sem se střechy nedotkl, ho považuju za dostatečný. Upozorňuju, že sem jel v autě s prosklenou posuvnou střechou, předpokládám že ta zasahuje do kabiný víc kvůli pojezdům apod.

Mirx
10. května • 18:26

Nechápu jak může někdo porovnávat Picanto s Fabií???? První si do toho sedněte, projeďte a pak něco pište. Junior je proti tomu dělo!! Jinak proti tomu nic nemám určitě si to najde svoje kupce jako Atos, Twingo....

Dix
10. května • 21:03

Hmm,delo,to si se asi nevezl v Junioru 1.0 37 KW .To nejelo,skoro vubec,to byl tak na pojizdeni,ne na jizdu.Motor 1.2 40 KW jakžtak jede,ale taky to neni žadná sláva 

miki
11. května • 10:42

No porovnavat vykony motoru auta co se uz nedela s autem co se teprv bude delat
Kazdej ma priority, nekdo radeji vetsi bezpecnost a nezalomit si v tom pri vystupovani nohu, nekdo zase hezky barvy a klimatizaci.

tibor
10. května • 19:55

hele nevim co mas,ale junior skutecne nejede,ma sice mensi vahu nez bezna fabka,ale porad je tekopadna a je to takova louda pro duchodcepicanto je mensi to je pravda,ale ma vybavu,ktera se dava az do drazsich fabekvem si treba c2,ta je dost draha a malo vybavena,ikdyz z malych aut vypada nejlepe,ale to tu ted neresime,ne?!

Zbyněk A.
10. května • 17:31

Který pitomec vymyslel, že otáčkoměr bude jen v nejdražší výbavě? To už mě vyjde levněji Fabia Triumf, která se nedá s tímhle prckem vůbec srovnat. Kdy výrobci pochopí, že každé auto by mělo mít v základní výbavě tónované skla, otáčkoměr, přípravu na rádio a možnost si přikoupit centrál a el. okna? Nechápu. Původně jsem o něm uvažoval, ale teď rozhodně ne.

Milan
10. května • 12:24

V plne vybave jde o uplne dobrou cenu. Fabie vubec nema na klimu, central, ABS, airbag spolujezdce. 289980 Kc je fakt dobra cena, a mozna pujde jeste nic, protoze tenhleten mrnous se bude vyrabet na Slovensku uz o 2 roky !!! A budou tady taky nahradni dily a servis v lepsi cene. Vyhodou asiatu je, ze v zakladni vybave, resp. v levnejsi cene maji toho vic, nez evropska auta. Je to takove malinke auto pro zeny, nebo pro mlade rodiny. A s mnohem lepsim disajnem, nez Fabie...

pitr
10. května • 15:25

No radeji bez klimy, ale do fabie se aspon clovek (i kdyz s obtizemi) vleze.
Za chvili se nejspis budou delat miniauta se vsim vcetne GPS navigace, ale pro 1 osobu a nastupovat se do toho bude zadnim kufrem.

tibor
10. května • 15:41

Tak zase prehanisPicanto je urcite prostorny min.prumerne ke sve tridejel jsi nekdy twingem,cliem,matizem,nebo agilou?ja jo a vnitrni prostor mi prijde adekvatni k nabizene cene ci naopak,fabie pusobi robustne a solidne a mozna ima prostornejsi interier,ale design je diskutabilni,usedly a nudny,malo sportovni,a ta vybava junioru smesna,nechapu kdo si takovy ,,auto" poridi,samozrejme lepe vybavena fabka asi konkurovat mini vozum nebude.

back
10. května • 6:44

215 v základu, to je hodně (13" kola, bez posilovače, bez otáčkoměru, bez výškově nastavitelného volantu). Kia už přestává být také levnou značkou. Nejlepší je asi připlatit si na Getze a máte auto pro 4 osoby.

Leonardo Cupranek
10. května • 7:35

Presne tak. Lepsi a vetsi Getz ci Fabia nejsou o tolik drazsi...

Petr
10. května • 7:57

Myslím, že 289 tisíc za plně vybavený Picanto s 1.1 motorem je dost dobrý. Getz to nemá ani náhodou, Fabia je v této verzi s základu s motorem 1.2 47 kW. Mně se hodně Picanto líbí, pro manželku akorát.

svb
10. května • 10:08

Getz i Fabia jsou o tridu vys a proto jsou logicky drazsi. Konkurence pro tohle je treba Hyundai Atos Prime, ktery je i levnejsi (coz nechapu, protoze Kia byvala vzdy levnejsi a mene kvalitni verze Hyundaie).

Leonardo Cupranek
10. května • 10:32

No jo, ale pokud vim, tak Fabia zacina nekde na 225000Kc, ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tibor
10. května • 15:34

Podivej se na vybavu fabky a pocitej s min.50,000 navysenim,ta fabka je uplne bez vybavya s hroznym motormJinak solidneji a hodnotneji na me pusobi prave fabka.

Petr
10. května • 11:51

Jenže za tuto cenu koupíš Fabii v podstatě bez motoru  Picanto je lehčí, pojede s tím litrem leep.

Toomas
10. května • 11:46

V tomto článku http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=3302 se můžete dočíst, že Fabia Junior právě snížila cenu na "lidových" 254 900 Kč. Čili Picanto na tom asi nebude cenově tak špatně.

Petr
10. května • 10:12

Mě se třeba Picanto z těch minivozů líbí nejvíc. Na Atosu mi vadí, že 1.1 motor má jen 43 kW, oproti Picantu je to rozdíl 12 procent a to bude někde znát. Ono je to otázka, jestli přidat pár kaček (cca 50 tisíc) na Getze...

Doporučujeme

Články odjinud