Kia Picanto dostala sportovní vzhled. Rychlý motor ale chybí

 Kia Picanto dostala sportovní vzhled. Rychlý motor ale chybí

Kia představuje novou verzi svého nejmenšího modelu v nabídce. Picanto si nově můžete pořídit ve sportovní edici, která zařídí atraktivnější vzhled vašeho exempláře. Kromě toho přichází také některé prvky komfortní výbavy a Kia taktéž zmenšila u Picanta například poloměr otáčení.

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Příplatkový sportovní paket stojí pět tisíc korun. Na Picanto přidá sportovní nárazníky a dvojitou koncovku výfuku. Kdo čeká nějaký zajímavější motor, ten se nedočká. K dispozici je stále litrový agregát nebo čtyřválec 1.25 CVVT. Nejrychlejší Picanto tak stále disponuje výkonem 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Kromě sportovních nárazníků si zájemci mohou dopřát také třeba navigaci, parkovací kameru, vyhřívaný volant nebo bezklíčkový přístup do auta. Picanto rovněž používá elektrický posilovač řízení. Mezi krajními polohami je nově 2,9 otáček (dříve 4,3) a celkový poloměr otáčení se zmenšil na 4,8 metru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků