Kia Picanto dostala sportovní vzhled. Rychlý motor ale chybí

 Kia Picanto dostala sportovní vzhled. Rychlý motor ale chybí

Kia představuje novou verzi svého nejmenšího modelu v nabídce. Picanto si nově můžete pořídit ve sportovní edici, která zařídí atraktivnější vzhled vašeho exempláře. Kromě toho přichází také některé prvky komfortní výbavy a Kia taktéž zmenšila u Picanta například poloměr otáčení.

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Příplatkový sportovní paket stojí pět tisíc korun. Na Picanto přidá sportovní nárazníky a dvojitou koncovku výfuku. Kdo čeká nějaký zajímavější motor, ten se nedočká. K dispozici je stále litrový agregát nebo čtyřválec 1.25 CVVT. Nejrychlejší Picanto tak stále disponuje výkonem 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Kromě sportovních nárazníků si zájemci mohou dopřát také třeba navigaci, parkovací kameru, vyhřívaný volant nebo bezklíčkový přístup do auta. Picanto rovněž používá elektrický posilovač řízení. Mezi krajními polohami je nově 2,9 otáček (dříve 4,3) a celkový poloměr otáčení se zmenšil na 4,8 metru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků