Kia Picanto dostala facelift, předvede ho v Ženevě

Nejmenší model v nabídce automobilky Kia se také dočká modernizace, i když nic radikálního čekat nemáme. Na autosalonu v Ženevě tedy nebude malé Picanto patřit k největším lákadlům, novinky se dají očekávat především ve výbavě a rozšířených možnostech konektivity.

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Kia Picanto si ponechá i motor 1.0 MPI, který ale prošel revizí, aby mohl splňovat emisní normu Euro 6. K dispozici prý bude také jakýsi sportovní paket se 14" litými koly a doplňky exteriéru i interiéru. Uvnitř může být třeba nový sedmipalcový displej audio systému a navigace a k dispozici bude i tempomat a omezovač rychlosti.

Zajímavé také je, že Kia nabídne za příplatek lepší brzdy. Přední kotouče mohou mít místo 241 mm průměr 252 mm. Podle automobilky se tím zkrátí brzdná dráha (bez reakční doby) ze 100 km/h o dva metry na 37 m.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků