Kia Picanto 2011: venku jsou další snímky, známe i podobu interiéru

Máme pro vás dvě nové fotografie další generace minivozu Kia Picanto. První ukazuje vůz v trochu decentnější barvě a poprvé v pohybu, druhá nás nechá nahlédnout i do interiéru. Vůz stoji premiéru oslaví na autosalonu v Ženevě s tří i čtyřválcovým motorem a zprvu jen s pětidveřovou karoserií, přičemž třídveřová doplní nabídku během letošního podzimu. Výkony motorů mají být 69 a 85 koní (51, resp. 63 kW) a emise CO2 budou dosahovat jen 95 a 105 g/km. K mání budou převodovky manuální i automatické, standardem pro všechny verze se stane soustava start/stop.

Těšit se můžeme také na světla z LED a až sedm airbagů. Vnitřní prostor bude vzhledem k prodlouženému rozvoru prostornější, základní objem zavazadelníku naroste o 27 % v porovnání s předchozí generací. Kompletní informace nás čekají ve Švýcarsku, do té doby ale zřejmě ještě o novém Picantu uslyšíme...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dva nové a dva dřívější obrázky další generace Picanta
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků