Kia Picanto 2011: nová generace odhalena

35 komentářů

Václav
20. února • 0:39

Ech - Vy odbornici....nekdo Vas nuti si to koupit,ze tu tak lamentujete ?

Spacer
6. ledna • 10:05

Dizajnovo vydarené. Zrejme zamestnali konečne niekoho, kto tvorí pre Hyundai.
Netuším o čom tu poniektorí blúznia. Ak sa niekomu páči Tigra tak potom už tuším - chýba vkus. B-]

Petr
6. ledna • 21:42

Dela pro Peter Schreyer - navrhoval novu Sportage a Optimu.

nenno
7. ledna • 4:13

:-D je to levnej na rychlo splacanej kontainer na odpadky.. motor slabej že už to sna d ani nejde ... ale jako rolbu před barák dobrý .. ze zadu vypada jeste hůř fujjj Někdo s korejcu si asi myslel že když maj vyžehlenej obliček musej vyžehlit i zadek auta ... o opelu tigrě se ani nedá mluvit to už je legenda z tohohle nikdy legenda nebude a skončí tam kam hyundai patří NA SKLADCE To už utracet za male supermini tak moje volba R-Twingo-NEW, Mini copper,fiat 500, např tohle hehehe tohle koupí jenom loser

nenno
7. ledna • 4:16

:-D:-D promiňte KIA jako hyundai je to sami ... podle mě a kdo myslí opak respektuju jeho názor

Rover623
5. ledna • 23:09

Nevím,ale přijde mi to jako pokus udělat to auto větší než je,tenhle vzhled by se hodil na autech jako O2 (podobná velikost),ale dát něco takového na malé auto nevypadá hezky.Sportovní malá auta mají vypadat jako Ford Puma nebo Opel Tigra a ne tak,že vezmu malé auto a nalepím na to ozdoby z auta které je dvakrát větší.Co se črtu týče,tak je to celkem čisté,to spíš předchozí generace Nissanu Micra vypadá,že si návrhář potřeboval vypsat tužku,tohle bych spíš přirovnal k pokusu připevnit si na traktor spoiler a křídlo,nemusí to být nutně ošklivé,ale blbě to bude vypadat vždycky

mařas
5. ledna • 17:26

Pro mladé lidi a důchodce to bude ideální (na nákup a cestu do školy),ale proti staršímu modelu starší lidi možná trochu trochu odradí tenhle "moderní" vzhled...
Určitě to nejde srovnávat s koncernem,ale své zákazníky si jistě najde už jen díky ceně-ono máte si koupit půlku Fabie,Golfa a nebo celou malinkatou Kiu....;-).
Znám tři důchodkyně a všechny si starej model Picanta pochvalujou....
Rozhodně dál fandím koncernu,ale neodsuzuji levná auta-nejlevnější v dnešní době mnohdy znamená nejprodávanější.....

luke
5. ledna • 10:19

Je to hnus, stejně jako nový Yaris, bože kde nechali designéra? :-O

Shimi
5. ledna • 11:11

Čím jsem starší, tím víc začínám chápat lidi, kterým se líbí design koncernu. Minimum linek a čistá elegance. To je recept už po x let a perfektně to funguje. To, co předvedl Peter na Picantu je neharmonická změť linek a tvarů dovršená přední radlicí na odhoz sněhové pokrývky. Jak mám korejce rád, tak designově se mi čím dál tím víc vzdalují. Podobně na tom začíná být i Ford, páč nový Focus je paryba největšího kalibru, hlavně ST verze.

Toper
5. ledna • 14:53

Já už nového Focuse viděl před vánoci na cestě(!). Z dálky mě zaujaly diody a neznámý výraz, pořád jsem nevěděl co to je za auto, až projelo kolem mě, poznal jsem nového Focuse. V reálu vypadá podstatně lépe, jak na fotografiích.Co mě ale zarazilo, že hned jak jsem přišel domů, kouknul jsem na stránky fordu, kolik za něj chtějí a oni ho v tu dobu ještě vůbec nenabízeli! Prostě jako bych viděl ducha. Ale auto je to opravdu docela povedené, na fotkách se mi nelíbil a v reálu je k světu.

Radek.
5. ledna • 13:14

Jinými slovy, pro tohle auto nejsi cílová kategorie - když to nedokážeš pochopit, zalez do své fádní konzernové plečky a čekej na důchod...

kari.laz
5. ledna • 14:35

Takže když se to někomu nelíbí, protože to vypadá jak prorážedlo na demonstranty, tak má automaticky doma plečku?

Skyline
5. ledna • 14:43

"Plecka" a "fadni konzernova plecka" neni totez, karilazy;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
5. ledna • 16:08

To je pravda, u zadneho jineho vyrazu se nesebehne tolik fanatiku, aby si zanotovali, jak je to vw hrozny;-)

Skyline
5. ledna • 16:19

To jo, fanaticti skodifkari a dalsi klauni se sbihaji porad na neco;-)

Tom
5. ledna • 18:23

To je pravda, tech klaunu, co si potrebujou plivnout na koncern je tady fakt hodne:-D

kari.laz
6. ledna • 14:33

To je zdejší sport.

Petr
6. ledna • 21:40

No jo koncernovi masturbatori Tom, Toper a kari.laz si tady notujou.

Toper
6. ledna • 22:08

Se podívej na sebe a pak něco piš.

Toper
5. ledna • 14:54

Ano, přídavné jméno "koncernová" zaručuje aspoň jistotu, že to nebude lowend. B-]

Skyline
5. ledna • 16:18

To je fakt, Skoda, VW a Seat nejsou ani ten lowend, na to ma koncern Audi;-)

Toper
5. ledna • 16:40

Copak si měl dneska na oběd? Nebo byla kouřová? :-D

Shimi
5. ledna • 13:36

to Radek.: Z čeho usuzuješ, že pro toto auto nejsem cílová kategorie? Z toho, že se mi nelíbí po designové stránce? Co ostatní kritéria, ty jsou pasé?P.S.: Fádní = plečka? Ty máš docela zajímavý myšlenkový pochody. Mimochodem, já mám Opela a před ním jsem měl Forda. ;-)

Radek.
5. ledna • 22:15

PS: A jestli chceš psát o neharmonické spleti linek a tvarů, možná při pohledu na "konzernový" Schade Monster přijdeš na chuť i téhle korejské Fiestě...

Radek.
5. ledna • 22:10

Opel Kadett, Ford typ T? Sorry, ale normální člověk si kupuje věci které se mu líbí - je tedy pro výrobce daného výrobku cílová skupina.
Nelíbí, nevyhovuje, není to pro mě = nekupuju = nejsem cílová skupina. Když se ti ten kakáč nelíbí (mě třeba taky nerajcuje - ale oproti starému Picantu už aspoň není tak prvoplánově šerednej!), tak to prostě napiš a nelamentuj tady jako kdyby v tom od zítřka všichni museli jezdit i bydlet...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
6. ledna • 9:55

to Radek.: Nebudu se s tebou zbytečně dohadovat i když vím, že nemáš pravdu. Né vždy si kupuješ nějakou věc na základě jednoho kritéria. Sám se zamysli nad tím, jestli sis koupil vždy něco, co se ti na 100% líbilo. Já třeba ne. Jednoduše jsem se smířil s tím, že i když se mi to zase až tak nelíbilo, tak mi to vykompenzovalo něco jiného, v tomto případě třeba motor. Když to doženu do absurdna, tak kdyby do Picanta dali třeba 1.4T, tak bych si ho koupil a bylo by mi jedno, že je hnusný jak prdel. K čemu mi je, že mi konkurence nabídne krásný design, ale to hlavní, motor, stojí za starou bačkoru. Už chápeme?

Radek.
7. ledna • 18:11

Nechápu, asi proto že nejsem psychiatr. Aut je na trhu s prominutím "jak sraček" - a spekulovat o koupi něčeho co mi z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje ani jako nové (a je jedno jestli je to bídný a nebo nenažraný motor, vzhled se kterým se neztotožňuju a nebo blbě rozmístěné čudlíky na palubovce) už dnes není nic jiného než omezenost a nebo masochismus...

_Xeon_
5. ledna • 13:06

Firmy navrhujú vonkajší tvar a aj dizajn automobilu s ohľadom na podstatne širšiu klientelu ako sú zákazníci v Čehách alebo na Slovensku. "Vytríbený"vkus malého počtu ľudí pre nich nie je zaujímavý. Navrhujú to pre tých, ktorí to aj kúpia...

kari.laz
5. ledna • 14:33

Jenže jenom v Čechách a na Slovensku se dokáží probojovat někam výše v prodejích. V Evropě se zatím do nějakých TOP míst v pořadí nedostali

Petr
6. ledna • 21:38

Podivej se do USA, v evrope je to jenom otazka casu - v krizi jako jedni z mala rostli.

Shimi
5. ledna • 13:30

to _Xeon_: Jak si můžeš být tak jistý, že ten vytříbený vkus má, respektive bude mít, jen " malý " počet lidí? Uvidíme časem, prodeje nám to osvětlí.

páč
5. ledna • 11:58

...páč si vodborník na lynki, kup sy koncernovej bezlykáč,páč na to máš B-]

kari.laz
5. ledna • 14:31

Ty jsi dobrá "lynka" :-D

homer
5. ledna • 10:01

zejména výrobci malých aut z Francie začínají mít špatné spaní:-)

legnaw
5. ledna • 9:36

:-P:-P
ine zdroje uvadzaju LEN patdverak a motory trojvalce.....

Doporučujeme

Články odjinud