Kia Optima Hybrid dorazila spolu s novým Sorentem na český trh

Dnešním dnem oficiálně začíná automobilka Kia prodávat na českém trhu dvě novinky. Tou první a asi vzhledem k prodejním číslům také zajímavější je nové Sorento, které jsme vám nedávno představili v rámci prvních jízdních dojmů. Korejské SUV se sice tváří jako facelift, ale vyměnilo platformu, kterou sdílí s novým Santa Fe a jde tedy prakticky o zcela nový vůz.

Kia Sorento 2013: první jízdní dojmy

Kia Sorento 2013: první jízdní dojmy

Sorento vstupuje na český trh s motorizacemi 2.4 GDI, 2.0 CRDi a 2.2 CRDi. Všechny motory lze kombinovat jak s pohonem předních, tak s pohonem všech kol. K benzinovému a výkonnějšímu naftovému motoru si navíc můžete dokoupit šestistupňovou automatickou převodovku. K dispozici jsou výbavy Active, Comfort, Exclusive a Premium. Základní Sorento Active 2.4 GDI 4x2 vás vyjde na 629 980 Kč, naftová dvoukolka startuje o 60 000 Kč výše. Za pohon 4x4 se připlácí 50 000 Kč. Dva-dvojka CRDi začíná na výbavě Comfort s cenovkou 729 980 Kč.

Druhou novinkou v nabídce automobilky Kia je Optima Hybrid. Také tento model jsme už vyzkoušeli a velmi brzy vám přineseme první jízdní dojmy. Pohonné ústrojí celkově vyprodukuje 190 k, stovku zvládne za 9,4 s a maximálně se rozjede na 192 km/h. Na rozdíl od jiných hybridů je zde použita klasická šestistupňová automatická převodovka. Kia navíc zůstává u své standardní sedmileté záruky, která platí i pro hybrid a to včetně akumulátorů. Nová Optima Hybrid začíná s cenovkou 759 980 Kč. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků