Kia Opirus: šikmooký Američan (kompaktní test)

roman  |  25. 03. 2004 08:20

2 predne beriem - su multistage ? 4 bocne beriem, ale 6 okennych ???!

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  08. 10. 2005 12:29

to není 6 okenních, ale jenom dva, jeden a jeden, oni jsou rozděleny na 3 části, ale jsou z jednoho kusu !!

Odpovědět  |   | 
Filip  |  25. 03. 2004 09:06

nevím, připadá mně to jak starej mercedes - v Praze jsem zatím potkal 1 toto auto, asi si těžko budou firmy kupovat pro své manažery KIU.....

Odpovědět  |   | 
aquila  |  25. 03. 2004 11:15

presne podoba sa to velmi ale velmi na stare E class ..

Odpovědět  |   | 
Filip  |  25. 03. 2004 11:27

jojo světla a prolisy a blatniky jako by ze staré e-klass korejci ofotili :) a ta maska přední je něco mezi hodne hodne starym céčkem a éčkem ze 60-70 let

Odpovědět  |   | 
LK  |  25. 03. 2004 12:12

Klasicky bych upozornil, že korektor měl zase svůj den, což je škoda, protože to kazí dojem z článku.

Jinak na mně toto auto působí (přestože jde o třídu, kterou miluji), jako že se Kia snaží dělat něco, na co nemá. Zmiňovná absence palubního počítače, rádia, ovládání rádia na volantu, velice slabý výkon (v roce 2004 udělat z 3,5 litru něco málo přes 200 koní je opravdu ostuda), na druhou stranu má příjemné komforní prvky (el. štelovatelný volant, paměti na sedadla, klimačka i pro zadní pasažéry apod.). Ten dřevěný interiér vypadá (aspoň z fotek) hrozně lacině (jako nalakovaný plast za dva tisíce od vietnamců). Takový nevyvážený pokus o luxusní limuzínu může zaujmout jedině cenou, což si myslím, že by se podařit mohlo. Obdobně vybavená Audi A6 by přišla na více než milion a půl a to je o polovinu více než za tu Kiu (a ještě by řada komfortních prvků chyběla).
Ale na druhou stranu - který manažer by si koupil za milion Kiu, když může mít sice méně komfortní, ale mnohem renomovanější západní či japonskou značku? Zatím jsem Opirus naživo ještě nepotkal.

Odpovědět  |   | 
lufik  |  29. 03. 2004 14:44

Toto auto som mal tu cest si vyskusat, bohuzial som sa s nim nezviezol. Interier rozhodne nevyzera lacno a po pravde, posobil na mna lepsim dojmom, ako MB E. Drevo vyzera, ze je skutocne (aspon na omak a poklep), koza je fajnovej kvality a interier je neuveritelne priestranny a pohodlny (v MB E take mnozstvo priestoru nie je, a do S klasse cloveka ani sadnut nepustia). Ten konkretny kus mal palubku ako je na fotkach, teda ziadne nevkusne radio AIWA BTW co mate proti motoru? 200PS je bohate, ze nepojde 250km/h na obmedzovaci mne ani vela daslim rozumnym ludom nevadi.

Odpovědět  |   | 
max  |  25. 03. 2004 15:19

Tak jestli tohle auto neni okate okopirovany MB tak uz nevim. predni svetla, parkovaci brzda, ovladani posunu sedadel...
Docela by me zajimalo jak je to s tim "drevem" zdali je to jen priserne vypadajici plast stejne jako v jinych znackach (vazne nevim proc se k tomu vyrobci uchyluji) nebo opravdove drevo. Spise bych to videl na plast, protoze jediny hezky zpracovany dreveny interier jsem videl v jaguaru ale tam se jednalo o voskem napustene a nasledne lestene drevo (zadny lak ktery po case opryska). Ma to asi byt luxusni, problem je ten, ze to jen vypada "jako ze" luxusne.

Odpovědět  |   | 
marko  |  25. 03. 2004 16:00

Ubohost, ostuda, totální neschopnost.

Pak lituju toho, kdo si to koupí, protože tak výrazná ztráta hodnoty při dalším prodeji není snad u žádnýho auta. Dojem na mne udělá spíš člověk, který si za 1.050.000 koupí skromnější Mercedes C než tenhle střep. Tohle si stejně koupí člověk, aby měl pocit,že vlastní obdobu Mercedsu a ušetřil. Ale to je omyl...

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  26. 03. 2004 09:01

Pro: marko

Auto si kupuju proto, že s ním budu jezdit já a já si ho chci taky užít ! Tím chci říci, že je třeba pro mě naprosto nepodstatné, kolik bude stát při dalším prodeji. Já přeci nebudu kupovat auto proto, abych ho prodával ojeté někomu jinému v konfiguraci podle JEHO představ, ale přece podle MOJICH představ. Přece si nekoupím chcíplé auto bez výbavy jen proto, že to má na kapotě značku Mercedes za pár korun ?! To bych měl jako třeba 3 roky jezdit v autě, v kterém se nebudu dobře cítit, protože pojede pomalu, nebude mít třeba ani klimu, atd. , ale hlavně že to bude značka !!?? Nechápu lidi, kteří tak uvažují a je pro ně důležitější dávat ostatním na obdiv, že mají "značku", ale při tom se uvnitř třeba potí jako prasata....), protože je auto v základu bez klimy apod.  Když bych si měl kupovat značku, tak alespoň ve střední výbavě, ale to pak přijde na jiné peníze...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 03. 2004 10:31

Podívej se do ceníku,výbav a parametrů.Mimochodem"céčko"za cenu Kie klimu má.

Je pravda,že je každého věc,v čem jezdí.Nicméně,když přijedu na jednání Kií nebo sice o třídu nižším Mercedesem...nemusím snad nic dodávat.Za 5 let se"céčko"prodá za reálných 450tis. kdežto Kia za hodně optimistických 300tis.Takže ono to není jenom o dělání dojmu na  okolí.Levná věc,drahá věc

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  26. 03. 2004 12:46

Pro: Tom

Já jsem nemyslel konkrétně Mercedes C, ale značku jako takovou. Tuším že snad Audi nemá v základu klimu, resp. automatickou klimu. Když přijedeš někde na jednání, je důležité co projednáš a ne čím přijedeš. Můžeš si jezdit třeba Mercedesem S v provedení AMG, ale když budeš blbej, tak nic na jednání pozitivního nevyřídíš... Na druhou stranu když si posadíš partnera do oholeného Céčka, tak se asi bude negativně podivovat  do čeho si to sedl,  ať už z hlediska výbavy nebo malého prostoru, slabého motoru atd... Ale v Kii Opirius bude mít pohodlí, plnou výbavu, prostor, výkonný a tichý motor, atd... Tvůj pohled je poněkud zcestný, hledíš jen na image, to je však z praktického a i cenového hlediska na dvě věci..., poněkud falešná zástěrka na které profituje výrobce který si nechá za značku od TEBE zaplatit, takže vydělá on a né ty... Ale když ty radši preferuješ vyhazovat peníze za slabé auto bez výbavy, s drahou pojistkou atd. , tak se nedá nic dělat, to je jen tvoje věc.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 03. 2004 13:51

Styl jednání do toho nemotej.Pak za 1,05 mil. není oholené céčko,to je za 850tis. - už by ses mohl konečně podívat na nějaká fakta,než tady začneš "argumentovat".Porovnání"slabého motoru"180 Kompressor ( cena 926tis. Kč ) - 9,7s zrychlení, 223km/h, u tý tvý slavný Kie je 9,5s a 214km/h.Praktická stránka věci je dost relativní pojem.Opakuju ti,že než začneš žvatlat o slabém autě bez výbavy (MB"C",který sežere o 3-4litry míň,o ekologický stránce nemluvě a jako ojetinu za něj dostanu o min. 150tis. víc...) tak si prostuduj materiály.

Už mě nebaví dohadovat se s člověkem,kterej se obhajuje nesmyslama,viz.technické údaje,klimatizace atd... 

Vivat KIA!!

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  26. 03. 2004 16:14

Ten styl jednání do toho motáš ty tím " když přijedu na jednání....atd."  Já OPAKUJI pro nechápavé a ty co neumí číst, že se bavím obecně o značkových autech v základu a né konkrétně o Mercedesu C. Ano, praktická stránka věci může být relativní pojem, ale tady je v neprospěch toho tvojeho Céčka. To že žere o3 litry méně, je každému jasné, vždyť Kia má 3.5 l šestiválec, narozdíl od Céčka. Když si koupíš Céčko s šetiválcem 320, tak tě přijde na 1,299 tis., takže je dražší a přitom o třídu menší. A o tom to je. Kdo chce hodně muziky za málo peněz, tak vezme Kiu. Kdo má hodně peněz a spokojí se s menším, tak vezme třeba to Céčko.

A hlavně už nevzpomínej , že to jako ojetinu dráže prodáš. (To fakt nepochopím, že na to někdo může brát takové ohledy.) To samozřejmě ano, vždyť je to značka a za tu se platí nadhodnota i u ojetého auta, tak jako ji zaplatíš u nového. Nic tím ale nezískáš, protože to dráže koupíš a zase dráže prodáš než třeba Kiu. Ta nadhodnota jde s tím autem stále, a ty ji v prvopočátku platíš prodejci, sice ji zase dostaneš nazpět při opětovném prodeji, ale vlastně tak jenom máš bezúročně umrtvené na určitou dobu peníze. Naopak, třeba dražším pojištěním se ti ta nadhodnota vlastně relativně zmenšuje, i když skrytě.

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  27. 03. 2004 01:37

Už A4 má dvouzónovou aut. klimu v základu BMW3 určitě taky. Faktem je, ž epřijet na jednání s touhle Kiou, tak si partner řekne honí machry s "velkým, luxusním" autem a nemá na to, tak si koupil takovou šunku a taky tak ke mě bude přistupovat. Přijeď na jednání s A4,BMW3 nebo MB C-klasse a budeš normální celkem úspěšný podnikatel.

Je to jedno. Stejně si tuhle Kiu koupí jen pár lidí.

Odpovědět  |   | 
4. Kiu  |  28. 03. 2004 16:05



Se mi fakt libi, jak si vy cizci mzslite, ze v Audi ziskate image "celkem uspesneho podnikatele". Ne nadarmo se Audi rika "ukrajinsky Mercedes"

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  28. 03. 2004 18:21

Faktem je, ž epřijet na jednání s touhle Kiou, tak si partner řekne honí machry s "velkým, luxusním" autem a nemá na to, tak si koupil takovou šunku a taky tak ke mě bude přistupovat.

To by mě tedy fakt zajímalo, jak by ke mě přistupoval....., asi s tím máš zkušenosti !   Dost dobře by šlo stejně říci: .... že přijet na jednání s touhle oholenou značkou, tak si partner řekne honí machry s "značkovým" autem a nemá na to aby si ho vybavil, tak si koupil takovou šunku a taky tak ke mě bude přistupovat.  Osobně si myslím, že je u jednání důležitější co máš v hlavě a né s čím jezdíš...., znám lidi, kteří jezdí s Mercedesem E a nemají pomalu ani na benzín....

Přijeď na jednání s A4,BMW3 nebo MB C-klasse a budeš normální celkem úspěšný podnikatel.
Když přijedeš takovým autem, budu vědět, že ti slovo šetření nic neříká, že asi máš dost peněz a že tě tím pádem můžu při jednání pěkně pumpnout nebo natáhnout.....

Spočítej si, kolik by stála stejně vybavená A6 s takovým motorem...., schválně...

Odpovědět  |   | 
Knirps  |  28. 03. 2004 19:01

Že Vy jste Jaroslave prodejce aut Kia ?!

Pokud ano, tak je mi upřímně sympatické, když se někdo takto vášnivě umí zastat "svého" výrobku.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  28. 03. 2004 19:51

Ne nejsem prodejcem Kia ani jiného. Ze sortimentu Kia je mi sympatické akorát Sorento a Opirius, to znamená vždy konkrétní auto, nepreferuji značku jako takovou. Je mi jedno jestli je to Kia, Audi, japonec, němec apod, důležité je vždy konkrétní auto, jeho design, výbava, vlastnosti, cena....

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  01. 05. 2004 12:04

V BMW 3 a uspesny podnikatel ??? no castecne mas pravdu. ale zalezi, v jake podnikatelske sfere se pohybujes. S trojkovym bavorem budes uspesny akorat pri jednani o pronajmu nebo koupi noveho podniku BAZAR-ZASTAVARNA-HERNA-NONSTOP. Nejlepsi je kdyz se ohaknes do fialoveho saka a,mokasin z brmbolkou a bilych ponozek, nebo kdyz chces byt vic stylovej, dej si sustakovku adidas a zlate retezy. HAHA

Odpovědět  |   | 
ilna  |  20. 04. 2009 11:00

Plně s vámi souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  01. 05. 2004 11:52

Tohleto jsou presne reakce vecsiny lidi. Kup si radsi mensiho,hur vybaveneho a drazsiho golfa, protoze ho za par let prodas lip, nez vetsiho, levnejsiho a lip vybaveneho napr. hyunaie, nebo Kiu.  Na to ja zvysoka seru, za kolik ho prodam ojezdeneho. Kupuju si auto pro sebe. a chci mit pohodli. a na evropskou predrazenou znacku se muzu vyignorovat. Vzdyt je to trapne, jak pisou "cena ji od..."

ale ta cena je s vybavou skody 120 L. Jinak si vsechno musite priplatit.

Ja osobne bych radsi koupil za milion osmset tisic Kia Oipirus a Kia Magnetis (cili 2 perfektni a vybavene auta), nez Jedno BMW 535.

Odpovědět  |   | 
x  |  23. 05. 2014 09:41

ubohý názor .....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 03. 2004 18:56

Pro člověka, který nechce platit nesmyslné ceny za "značku" a přitom chce auto této třídy to nemusí být špatná možnost. Pohodlné to asi bude, bezpečné taky, tak pokud to není na předvádění... A 5 let v záruka taky není k zahození.

Odpovědět  |   | 
ABE  |  25. 03. 2004 19:48


presne tak, taky si myslim ze za jeden milion je to super kara, me nevadi ze je to kia, ale ma 3,5l sestivalec, plnou vybavu, pohodlny podvozek , zere jenom 91 benzin z nula na sto pod 10 sekund s automatem. Zaruka 5, slovy pet let!!!!!! No to je prece parada. Tak by to melo vypadat a ted myslim u vsech znacek. Proste auto s dobrym motorem za rozumnou cenu v "plne palbe" a ne jak je v evrope skoro u vsech znacek zvykem, nabizet auto naprosto bez vybavy, spatnym motorem.  Kdyz je s plnou vybavou, tak stoji kazde 2x az 3x tolik.  To je o nicem. Ja si myslim ze 90 procent lidi by dalo prednost takovemu autu. Protoze na co mate super vykonne kary s tvrdymi(relativne) podvozky, kdyz jsou cesty derave a muzes jet ve meste max 50 a mimo 90.



Odpovědět  |   | 
Ace2  |  25. 03. 2004 21:51

No mě to taky přijde jako docela dobře udělané auto, má pěkný a velmi pohodlně vyhlížející interiér, kde normálním těžko bude něco scházet. Konečně někdo pochopil, že ne každý chce tvrdý podvozek a dnes najít skutečně komforní auto za normální cenu je už téměř nemožné. K tomu dobrá záruka pokrývající celou dobu leasingu.... já bych se tomu auto nijak nebránil a jestli bych si měl vybrat mezi A4 nebo tímhle....fakt bych asi moc dlouho neváhal. Jedinou výhradu bych měl k tomu cirkusovému rádiu... No jinak k tomu vzhledu spíš než k MB bych to přirovnal s eSkovému Jaguaru, MB má zcela jiný chladič, tohle má chladič tvaru jako Jaguar stejně tak světla, ale to je asi jedno. Už jsme to viděl na silnici v černé barvě a je to určitě nezvyklé auto to jistě, ale že by bylo ošklivé to rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
Tomas Radil  |  28. 03. 2004 00:33

S tim jaguarem ses trefil. Muj temer 5 lety syn dnes rano videl na Prime v Autosalonu test Jaguara a odpoledne jsme potkali tuhletu Kiu na parkovisti pred Carrefourem (mimochodem v cerne kupodivu vypada lepe nez stribrna) a syn hned: "Hele tati Jaguar".

Odpovědět  |   | 
Pája  |  25. 03. 2004 20:47

Na tohle prostě nemůžu nereagovat. V seznamu motorů od konkurence chybí jeden z nejlepších šestiválců této třídy na světě (engine of the year '93), a sice Chryslerův 3,5V6, nyní již druhé generace. Posuďte sami: Objem 3518 ccm, výkon 188 kW (250 koní), krouticí moment 340 Nm (250 ft.lb). Kombinovaná spotřeba 10,5 l/100 km, mimo město devět, ve městě 13,5. Již před 10 (slovy deseti) lety měl tento motor celých 160 kW a 300 Nm (dokonce už při 2800 ot.min-1) a stejnou kombinovanou spotřebu (BTW: já s ním celý loňský rok jezdil za průměr 9,4). Přitom vyžaduje pouze 89-oktanový benzín. Zrychlení 0-100 km/h je ve srovnání s Opirusem o sekundu lepší i s obstarožním 4q automatem, který řadí dvojku skoro v 80 km/h. Kdyby se těchto motorů prodalo deset patnáct kusů, tak bych to ignoroval, ale vzhledem k tomu, že jich po silnicích v ČR jezdí o dost více než třeba Lancií Thesis nebo nových Signumů, tak mně to trošku mrzí...

Ke kvalitám testovaného vozu se nehodlám nijak vyjadřovat, ani negativně, ani pozitivně, ale myslím si, že to může být dobrá alternativa pro ty, kteří kupují auto mozkem a ne pouze paradigmatem ve tvaru obyčejného a dvojitého vé.

Odpovědět  |   | 
XP  |  25. 03. 2004 22:03

Zajímávé. Na vw se narazí v uplně každé diskusi. I přes to, že s tou Kiou nemá mic společnýho.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  01. 05. 2004 12:10

Neco spolecneho by tu bylo. NEJ...

VW je pomerem vykon-cena nejhorsi auto a Kia tim samym nejlepsi. asi tolik.

Odpovědět  |   | 
RomanP  |  25. 03. 2004 22:15

Nevím, proč si se musel otřít zrovna o VW, ale ti alespoň mají nějakou prodejnost spolu s Fordem, Opelem, Peugeotem...

Předpokládám, že je to ten samý kus co jsem viděl na Praze 6, protože o moc víc jich nebude.

Přijde mi to jako tragedie, především pak zepředu a uvnitř. Hold když vezmeš od každého něco a pak to sešiješ, vznikne monstrum.

Odpovědět  |   | 
STANDA  |  29. 03. 2004 20:27

taky pánbůh zaplať



Odpovědět  |   | 
XP  |  25. 03. 2004 22:06

Taky mi to příde jako nabodobenina MB. Není náhodou Kia a Hyundai právě pod Mercedesem?

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  25. 03. 2004 22:28

Vzpomínáte na Daewoo Chairman? To byl okopčený MB S-klasse. Kia zas vzala E-klasse. Sice to má jiný chladič, ale jinak přední maska je podle mého vyráběná na vyřazených strojích, na kterých se vyráběla minulá generace E-klasse

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  25. 03. 2004 22:32

jo, nevím, jak vy, ale na oficiálních fotkách orig. rádio vidím a dokonce má ovládání na volantu Což ovšem neznamaná, že bych si tohle auto koupil...to teda ne.

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  25. 03. 2004 23:55

no okopčená.... to byla nějaká oficiální Joint Venture s Mercedesem pokud se nepletu. Mercedes tam dodával motory 320 benzín a automatické převodovky a buhví co ještě. Takže to zase o kopírování moc nebylo, spíš to byl cílený záměr

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  26. 03. 2004 01:13

Tak joit venture. Záleží jak joint venture vnímáš, jestli jako corporate joint venture, tak asi ne, Daewoo je Daewoo ( i když může být vlastněno MB). Jedině, že by Chairmana vyráběla 3.obch. spol. - JV MB a Daewoo, to vše pod značkou Daewoo. Contractual joit venture (joint undertaking) to být mohl a velmi pravděpodobně byl - je to téměř každý kontrakt. Podstata byla ale nejspíš v licenci. Chairman je v podstatě licenční stará S-klasse. 

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  26. 03. 2004 07:32

ace2: zapoměls napsat, že je to úžasně elegantní auto, stejně jako jsi to tvrdil o Magentisu nebo Hyundayi XG. Buď pro ně děláš nebo jsi estét ze Soulu...

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  26. 03. 2004 18:33

No Magentis a XG jsou skutečně velmi pěkná a vzhledově povedená auta a rozhodně bych neměl osobní problém takové auto vlastnit. Pohodlná auta s pěkný a hlavně důstojným vzhledem, plavné proporce klasické limuzíny s trochou amerického šarmu, komforní V6 spojená s automatem k tomu dobrá výbava a záruka, která pokryje celou dobu leasingu. S tímhle bych skutečně neměl problém, problém bych měl se značkama, které zde jmenovat nebudu, protože by na mě kde jaký záškolák začal reagovat a mě by se zahltila opětpošta xxx emailama... Co se týče tohoto auta, ten předej je řekněme příliš bijící do očí a nějaké zjemnění by mu asi prospělo, nicméně jsme to auto viděl v černé barvě a rozhodně působilo důstojným a vyjímečným dojmem,jistě tady si každý ukáže na značku KIA a má hotovo. Posuzuju auta podle toho co nabízejí a jak to nabízejí. Kia to dělá dobře, má celou modelovou řadu aut a prodává úspěšně i na náročném trhu v USA, kde si zuby vylámal kde jaký evropský výrobce aut. Mě se to auto docela páčí, sice bych udělal něco s tím grilem, ale jinak zád, profil a předek jako takový je velmi slušný no a interiér je bez diskuze takto má vypadat interiér. A ne to co nám nabízejí některé nejmenované evropské značky, které opět jmenovat nebudu. 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  26. 03. 2004 19:10

Když jsme připravovali článek k publikaci, srovnal jsem si jen tak pro orientaci Superb v podobné výbavě (V6 Tiptronic, kůže, navigace, tempomat...) s XG a Opirusem a dostal jsem se na cenu cca o 250 tisíc vyšší.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  28. 03. 2004 16:14

Superby doplaceji na pomerne uchylnou cenovou politiku VW, kdy za jenom trosku jedouci byt zastaraly motor (at uz 2.8 nebo 2.5TDI) platite nehorazne penize. Vysledek je, ze 90+% Superbu co jezdi po Cechach maji nedustojnou motoraci tvorenou maloobjemovymi motory do nakupnich voziku.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 03. 2004 17:12

Do nedustojneho vozu nedustojny motor...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  28. 03. 2004 23:45

Do bych az tak uplne nerekl. Je to sice long verze Passatu, ale neni to nejhure udelane. Ty motory jsou nejvetsi slabinou, ono kdyby tam byl za rozmnou cenu novy Audi 3.0V6, tak by to auto docela davalo smysl. I kdyz pro mne jsou Skodovky na nic, protoze bud je jejich nejvetsi vyhodou velky kufr nebo misto na zadnich sedadlech, ani jedno mne naprosto nezajima.

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  26. 03. 2004 10:36

Daewoo Chairman ma tiez napadol ako prvy pri citani tohoto clanku. Dufam, ze Kiu postihne lepsi osud ako Chairman - videl som ich sice strasne malo, naposledy jeden v Boskovicich, ale to auto vyzera dnes odpusivo a asi je ako ojazdenka totalne nepredajne.

Odpovědět  |   | 
Hasic  |  29. 03. 2004 10:11

Spis by se to melo jmenovat KIA KOPIRUS. Predni svetla, elektricke ovladani sedadel na dverich,....

Ze by Mercedes udelal facelift pro W210...

Odpovědět  |   | 
Dago  |  15. 04. 2004 23:54

Jak to tady vidim moje představa, že renomé Korejců se zvedá na týhle diskuzi je v háji. Mám už třetí rok Hyundai XG, bral jsem ho nový a nemá chybu. Je sice horší ne Mercedes S, v kterym jsem taky najezdil dost kilometrů, ale určitě ne o 2 miliony. Mimochodem, protože jednání mám každou chvíli tak důvodem prodeje Mercedesu S bylo to, že většinou majitel firmy kde jsem chtěl zakázku měl horší vůz a z principu my zakázku nedal. Bezpečně to funguje u zahraničních firem.Protože se rád svezu přešel jsem na Korejce, takže když někam přijedu každej čumí co je to za limuzínu a když si přečte značku mávne rukou a mám klid. Ty co tady mluví o renomé značky při jednání pravděpodobně toho moc nenajednali. PS: Opirus nevypadá zle a výbava versus cena je dost dobrá

Odpovědět  |   | 
kubajz  |  10. 01. 2005 18:05

...jo jo pravda, za tu cenu bych ho bral z fleku...mít mega

Odpovědět  |   | 
meky  |  30. 11. 2007 22:37

hehe, tak to robim ja. ak pride nejaky trapko na dvojmilionovej kare zobrat o zakazku, slusne ho poslem do minusu. Nech si radsej zarobi slusny clovek - nie clovek co sa vozi na frajerskej kare.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  26. 03. 2008 04:39

Souhlasím s tebou.Já sama mám novou verz Sonaty(r.v.2006 myslím,nevím přesně)..Jela jsem se ucházet o práci,vypadalo to slibně,ale jakmile mě šel majitel firmy vyprovodit ven a jakmile viděl auto,tak se tak divně zatvářil(zdálky vypadá jako Audi,hlavně předek),ale šel blíže a kouknul se na značku tak byl mile překvapen a oznámil mi,že mě kontaktuje ještě do večera a večer jsem opravdu obdržela telefonát od něj,že mě přijaly.Takže díky Hyundai Sonata 2.0CRDi(140k)výbava elegance mám dobrou práci,a to sonata je za pouhých 800.000KČ(tolik stála mě),ted stojí nějakého půl milionu,a máte tam klimatizaci,radio s MP3,pohodlná přední i zadní sedadla,elektricky ovládaná boční okénak a zrcátka,tempomat,vyhřívání předního skla i zadního,vyhřívání stěračů,velký zavazadelník-prostě velké pěkné auto s dostačující výbavou za nízkou cenu!Kia Opirus je podobný případ,a je jedno,že je obšlehnutá přes kopírák,má skvělou výbavu a prostor.Neberte to za tu cenu a ještě něco,u Audi a ostatních značek platíte hlavně za tu značku,ne za to auto!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Stano  |  17. 04. 2004 10:24

Nemozem pochopit ludi ktori tu hovoria o renomovanych znackach a pritom by urcite polovica z nich prisla na rokovanie so Superbom a s pocitom ze maju auto zvucnej znacky.Pozrite sa kde bola skoda par rokov dozadu a ake auta vyrabala (Felicia) a teraz sa snazi presadit ako imidzova znacka so Superbeckom. Tak preco vam Kia vadi co sa renomovasti tyka. Ma lepsiu vybavu ako Skoda, je lacnejsia, nevyzera zle.Tak potom co vam vadi....image znacky.Myslite ze ho skoda ma?

Odpovědět  |   | 
palo  |  01. 01. 2005 22:57

jeden opirus vidavam. na prvy pohlad vyzera dost dominantne, ale na druhy je to hnusny dizajn. za mega by som kupil nieco krajsie

Odpovědět  |   | 
Míša  |  26. 03. 2008 04:49

haha,jsi vtipnej,Opirus má svůj osobitý design,za mega si kup co chceš,ale každé auto má něco jako duši,někomu se líbí někomu ne,na mojí sonatu měl tchán taky neměl kladnej názor,ted si koupil mercedesa a to auto je víc v servisu než na silnici,a to to není ojetina

Odpovědět  |   | 
rehyy  |  28. 09. 2009 22:59

v rodině toto auto máme :) a musim říct že na to že KiA je to opravdu luxusní vůz.... Mercedes, Audi má dnes kde kdo :) nikdo se za těmito auty už neotočí ale KiA Operus je auto co jen tka někdo nemá, pro mě to byl skutečně luxusní zážitek ho řídit :)

Odpovědět  |   | 
Papagani  |  27. 06. 2011 19:58

Je to luxusní auto se skvělou výbavou za rozumnou cenu. Jako firemní auto bych to bral raději než nějaký Mercedes kterých je tu už plno. Kia je pohodlná a člověk se vní cítí příjemně. A ohledně jednání se přikláním k tomu že značka auta dobré jméno firmě neudělá. Raději volím firmu s mormálním autem než někoho kdo vyleze z Mercedesu za x mega. To jde pak vidět jak ty firmy hezky profitujou - na nás - když si vozí prdele v takových autech a myslí si, že jsou in kvůli značce auta.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  12. 10. 2009 12:38

Vazeni,
jezdim uz v 2. Opirusu. 1.jsem koupil v Belgii, 2.pred rokem v BRD. Super auto, super luxusne svezeni. Zadne problemy s udrzbou, menim jen olej a ted v 45 000 pneumatiky. Jezdin NL - Pha za 10 h. bez unavy a na LPG ! Souhlasim s nazory, ze kupovat auto s obavou, ze ztraci cenu rychleji v porovnani se znamejsimi znackami je nesmysl, proto je totiz novy Opirus ve srovnani podstatne levnejsi! Jde o nadhodnotu znamejsi znacky. Jinak je vse otazkou vkusu. V NL byl Opirus vyhodnocen jako nejskaredsi auto roku. Mne se libi. Komu se to nelibi, at si ..... polibi. Skoda. ze uz se do Evropy od kvetna prestalo dovazet !!

Odpovědět  |   | 
Honza  |  13. 10. 2009 11:42

Jeste bych dodal, ze vsechny poznamky o levnych pouzitych materialech jsou nesmysly. Drevene ozdobme listy jsou opravdu z usechtileho lesteneho dreva, kliky od dveri jsou opravdu z praveho chromu, kuze je opravdu kuze atd.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat