Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia Telluride má za sebou oficiální premiéru. Je to hybridní SUV, které kromě jiného dostalo systém sledující zdravotní stav cestujících. Přestože Kia říká, že nejde o utopickou představu, sériová výroba tohoto konceptu zatím v plánu není.

Kia Telluride předčasně odhalena. Jak se vám nové SUV líbí?

Kia Telluride předčasně odhalena. Jak se vám nové SUV líbí?

Nový koncept technicky vychází z modelu Sorento. Oproti němu je ale o 11 cm vyšší, o 12 cm širší a o 24 cm delší. To znamená, že je tento vůz dlouhý přes pět metrů. Současně s délkou narostl také rozvor. Ten byl protažen o třicet centimetrů. Telluride stojí na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Hankook o rozměru 275/45 R22.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Telluride údajně není pouze utopická představa, v dohledné době se ale do výroby takové SUV nedostane 

Pohon má na starost hybridní systém, který kombinuje šestiválcový benzinový motor 3.5 GDI s elektromotorem. Spalovací jednotka má výkon 198 kW (270 k), elektromotor přidá dalších 95 kW (130 k). Poháněna jsou všechna čtyři kola, v průměru by se měl tento koncept dostat na spotřebu pod 9,4 l/100 km.

Koncept Kia pro Detroit se jmenuje Telluride. Má mít palubní wellness funkce

Koncept Kia pro Detroit se jmenuje Telluride. Má mít palubní wellness funkce

Kia dopředu slibovala wellness funkce, o co tedy jde? Cestující, na které čekají luxusně vypadající sedadla, mohou sledovat vlastní zdravotní stav díky tomu, že jsou v sedadlech zabudované chytré senzory. Výsledky se pak zobrazí na displejích umístěných ve dveřích. Telluride se navíc bude snažit vylepšit vaší kondici tím, že začne promítat z LED panelu umístěného na stropě „terapeutické obrazce“ a to vám údajně sníží únavu.

Na konceptu Telluride jsou prezentovány také další systémy. Třeba technologie 3D tisku, kterou Kia použila vůbec poprvé. Zadní cestující mohou rovněž ovládat multimédia máváním rukou a tím například posouvat nahrávky. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků