Kia oficiálně představila koncept Telluride, který umí sledovat vaše zdraví

Kia oficiálně představila svůj koncept velkého SUV

Kia Telluride má za sebou oficiální premiéru. Je to hybridní SUV, které kromě jiného dostalo systém sledující zdravotní stav cestujících. Přestože Kia říká, že nejde o utopickou představu, sériová výroba tohoto konceptu zatím v plánu není.

SUV | Autosalony | Kia | Design

Kia Telluride předčasně odhalena. Jak se vám nové SUV líbí?

Nový koncept technicky vychází z modelu Sorento. Oproti němu je ale o 11 cm vyšší, o 12 cm širší a o 24 cm delší. To znamená, že je tento vůz dlouhý přes pět metrů. Současně s délkou narostl také rozvor. Ten byl protažen o třicet centimetrů. Telluride stojí na discích o velikosti 22" obutých do pneumatik Hankook o rozměru 275/45 R22.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Telluride údajně není pouze utopická představa, v dohledné době se ale do výroby takové SUV nedostane 

Pohon má na starost hybridní systém, který kombinuje šestiválcový benzinový motor 3.5 GDI s elektromotorem. Spalovací jednotka má výkon 198 kW (270 k), elektromotor přidá dalších 95 kW (130 k). Poháněna jsou všechna čtyři kola, v průměru by se měl tento koncept dostat na spotřebu pod 9,4 l/100 km.

SUV | Autosalony | Kia | Design

Koncept Kia pro Detroit se jmenuje Telluride. Má mít palubní wellness funkce

Kia dopředu slibovala wellness funkce, o co tedy jde? Cestující, na které čekají luxusně vypadající sedadla, mohou sledovat vlastní zdravotní stav díky tomu, že jsou v sedadlech zabudované chytré senzory. Výsledky se pak zobrazí na displejích umístěných ve dveřích. Telluride se navíc bude snažit vylepšit vaší kondici tím, že začne promítat z LED panelu umístěného na stropě „terapeutické obrazce“ a to vám údajně sníží únavu.

Na konceptu Telluride jsou prezentovány také další systémy. Třeba technologie 3D tisku, kterou Kia použila vůbec poprvé. Zadní cestující mohou rovněž ovládat multimédia máváním rukou a tím například posouvat nahrávky. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků