Kia odhaluje svou novou identitu. Začne luxusním sedanem, který není pro nás

veritas  |  17. 02. 2021 19:15


Hnus
Zpatlano vsechno ,co videli, dohromady.
Odporne .
By me zajimalo,komu to chteji prodavat.
Ubozaci kopiraci

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  17. 02. 2021 19:38

https://images.app.goo.gl/No6vcrRgJmuS9YFV7
Předešlá generace jako dárce designu Škodě Octavia 4

Odpovědět  |   | 
Hyunfan  |  17. 02. 2021 19:49

Hyundai jede! Na to, že je tohle auto jen Kia, která patří pod Hyundai, tak je vcelku moc pěkný. Až na tu ošklivou masku podobného ošklivého tvaru jako u škodovky. No, na Kia i škodovce je vidět, že to jsou jen podřadné klony originálů H a VW.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  17. 02. 2021 19:53

A ty jsi podřadný klon člověka

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  17. 02. 2021 20:05

Co se ti na tom faktu nezdá. Tak jako Škodu vlastní Volks Wagen, tak Kii Hyundai. Jak Hyundai, tak i VW určují svým podřadným automobilkám co a v jaké kvalitě budou vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  17. 02. 2021 20:10

Bo to je demagogie.
VW Škodu vlastní.
Hyundai má v Kia většinový podíl - tudíž ji pouze ovládá,ale nevlastní.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  17. 02. 2021 20:15

Korejský konglomerát zastřešuje značky Hyundai, Kia a luxusní Genesis a jeho vlastnická struktura je zamotaná. Jeho společnosti se vlastní navzájem: Hyundai Motors má 33,8 procenta akcií Kie, sám je z 21 procent vlastněn dodavatelem autodílů Hyundai Mobis, který (aby byl kruh dokončen) z 16,9 procenta patří Kie.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  17. 02. 2021 22:48

Staré informace okopírované z nějakého pofidérního článku.
HYUNDAI Motor Group je ve vlastnické struktuře nejvýš. Pěkně je to popsáno zde:
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...
Takže Hyundai Kiu vlastní.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  18. 02. 2021 05:08

Jistě.
Žij si v tom klamu ty ubožáku.
Ani najít relevantním info neumíte vy debilové .
A ještě se budeš hádat.
Kretén.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  18. 02. 2021 05:13

The group was formed through the purchase of 51% of South Korea's second largest car company, Kia Motors, by Hyundai Motor Company in 1998. As of December 31, 2013, Hyundai owns 33.88%[3] of Kia Motors. The Hyundai Kia Automotive Group also refers to the group of affiliated companies interconnected by complex shareholding arrangements, with Hyundai Motor Company regarded as the de facto representative of the group. It is the second largest South Korean chaebol or conglomerate.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  18. 02. 2021 20:33

Magůrku, umíš vůbec číst nebo pracovat s Internetem? Asi ne. Tvé vygůglené informace z Wiki jsou staré sedm let.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  18. 02. 2021 08:49

Kia sice patří pod Hyundai, ale v hierarchii kvality a prémiovosti v koncernu je postavena výše než Hyundai a ne jak Škoda, která má úplně jinou pozici oproti VW

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  18. 02. 2021 21:39

Hmmm, pěkný postřeh, ale úplně mimo. Hyundai má globálně nepoměrně lepší prodeje než KIA, proč asi. Je to totiž originál, je ve všem lepší a zákazníci to vidí. Navíc hodnota značky Hyundai je vyšší než značky KIA a pod Hyundai patří i luxusní značka Genesis. KIA žádnou luxusní značku nevlastní. KIA je pro Hyundai taková podřadná značka, která mu jen rozšiřuje paletu modelů na základě jiného designu, aby společnosti Hyundai vydělala víc peněz.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 02. 2021 14:10

Jardo, já pro Hyundai pracuji a opravdu to tak je, KIA má modely o chlup dražší než Hyundai, nabízí i modely, které Hyundai nemá Stinger, Proceed. Je postavena výše, ale to je asi vše

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 02. 2021 11:12

A obě mají design zajímavější, než mateřská společnost. Superb je prostě zajímavější auto než kdy bude Passat a i když je Škoda obecně fádní a nudná, tak vedle VW je to hotová fabrika na emoce. A Kia je evropskému oku o světelné roky blíže, než kdy bude Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  18. 02. 2021 21:17

Evropský design mě nezajímá. Evropské oko je ve světě nepodstatné, protože je v porovnání s globálním okem v menšině. Ne každému evropskému oku lahodí nezajímavý, fádní, industriální, německý design od návrhářů převážně z VW. Osobně se mi o světelné roky víc líbí osobitější design Hyundai než Kia. I když už se i design Hyundaie čím dál víc přibližuje evropskému a to mě na něm pěkně štve. Jestli to takhle půjde dál, tak se budu muset poohlédnout po dalším autě někde jinde, a v Evropě to samozřejmě nebude.
Auto od Hyundaie jsem si v roce 2015 koupil právě kvůli zajímavému, kvalitnímu a propracovanému designu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  19. 02. 2021 16:23

Tak zajímavý a propracovaný design má aktuálně Peugeot, případně Alfa Romeo. To je v Evropě asi tak vše. Mazda se do kreslení opřela s velkou vervou a Honda si aktuálně buduje novou image. Pokud Vám jde o asijsou expresivnost, tak v tomhle dominuje Toyota, případně nejasijštějí neasijská značka - Ford. Hyundai před pěti lety nepřinesl nic, co by v otázce designu stálo za povšimnutí. Respektive nic autentického, co by jej nějak zásadně vydefinovalo proti konkurenci. Současný Genesis mě baví, ten se umí definovat poměrně dobře a za mě mu to jde.

Odpovědět  |   | 
veritas  |  17. 02. 2021 20:14

A komu to chteji prodavat
Z USA uz je vypraskali - prodeje v zapornych cislech
A Korea je sotva dost velky trh ,aby se zaplatily naklady.
Takze Evropa ma byt zachranou asi.
Pujde do kytek cele Hujdai Kija brzo.

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  17. 02. 2021 20:18

Hustej Mička. Jedeš z kopce přímo do žumpy a nemáš brzdy ani řízení neovládáš.

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  17. 02. 2021 22:01

pošahaný pan Armagedon o konci Kia/Hyundai opět promluvil...

Odpovědět  |   | 
Rapik  |  18. 02. 2021 08:51

Změna nicku Vás bohužel nezachrání, problém je jinde!!!

Odpovědět  |   | 
Fukcof  |  18. 02. 2021 08:54

Debile,copak tě sere?
Nízký plat?
Staré auto?
Tvoje blbost.!!!
Jsi nula a proto máš hovno.!!!
Jen kecy, kreténe,to máš.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz  |  18. 02. 2021 09:48

Co to jsou prodeje v záporných číslech? To jako že místo výroby auta vykupují? Nebo něco jako zpětný leasing?

Odpovědět  |   | 
Erich  |  18. 02. 2021 10:07

V jeho případě je pokles prodejů konec automobilky. Neprodali 7,5 milionů aut, ale jen 7 milionů aut, a to je podle něj konečná. A i když fakta jsou taková, názvem tě opakem něčeho. On sám kopíruje články z netu, své poznatky žádné, a od začátku prosince tu mele svou.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz  |  18. 02. 2021 09:58

Vypráskali? Zkus si přečíst i něco jiného než Blesk a Květy.

Odpovědět  |   | 
Cool  |  17. 02. 2021 20:35

Vypadá cool. Velké, pohledné, komforní. Kdybych se rozhodoval v této cenové relaci tak proč ne....

Odpovědět  |   | 
anonon  |  17. 02. 2021 20:45

Nádhera.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 02. 2021 09:11

Interier celkem konzervativní. Ale s exterierem teda řádně hýbli, všechna čest. Auto je šik a celkově daleko víc proporčně vyvážené než předchozí model. Prakticky o třídu lepší design.
A ten pohled na předek, to už není jen maska a jen světla, nýbrž z toho úplně vyzařuje - dívej se na mě jako na celek.

Odpovědět  |   | 
luthor  |  18. 02. 2021 14:39

Interier je puvodní K7, tak pozor spíš bude blíž k novým Genesisum jako je GV80

Odpovědět  |   | 
Erich  |  18. 02. 2021 09:25

Krásné auto, je paráda sledovat jak značka Kia roste, ale tohle se asi u nás prodávat nebude, škoda.

Odpovědět  |   | 
joe  |  18. 02. 2021 16:17

Nádhera...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia