Kia odhaluje svou novou identitu. Začne luxusním sedanem, který není pro nás

31 komentářů

joe
18. února • 16:17

Nádhera...:-)

Erich
18. února • 9:25

Krásné auto, je paráda sledovat jak značka Kia roste, ale tohle se asi u nás prodávat nebude, škoda.

Jan
18. února • 9:11

Interier celkem konzervativní. Ale s exterierem teda řádně hýbli, všechna čest. Auto je šik a celkově daleko víc proporčně vyvážené než předchozí model. Prakticky o třídu lepší design.
A ten pohled na předek, to už není jen maska a jen světla, nýbrž z toho úplně vyzařuje - dívej se na mě jako na celek.

luthor
18. února • 14:39

Interier je puvodní K7, tak pozor :-) spíš bude blíž k novým Genesisum jako je GV80

anonon
17. února • 20:45

Nádhera.

Cool
17. února • 20:35

Vypadá cool. Velké, pohledné, komforní. Kdybych se rozhodoval v této cenové relaci tak proč ne....

veritas
17. února • 20:14

A komu to chteji prodavat
Z USA uz je vypraskali - prodeje v zapornych cislech
A Korea je sotva dost velky trh ,aby se zaplatily naklady.
Takze Evropa ma byt zachranou asi.
Pujde do kytek cele Hujdai Kija brzo.

Peter(Charouz
18. února • 9:58

Vypráskali? Zkus si přečíst i něco jiného než Blesk a Květy.

Peter(Charouz
18. února • 9:48

Co to jsou prodeje v záporných číslech? To jako že místo výroby auta vykupují? Nebo něco jako zpětný leasing?

Erich
18. února • 10:07

V jeho případě je pokles prodejů konec automobilky. Neprodali 7,5 milionů aut, ale jen 7 milionů aut, a to je podle něj konečná. A i když fakta jsou taková, názvem tě opakem něčeho. On sám kopíruje články z netu, své poznatky žádné, a od začátku prosince tu mele svou.

Rapik
18. února • 8:51

Změna nicku Vás bohužel nezachrání, problém je jinde!!!

Fukcof
18. února • 8:54

Debile,copak tě sere?
Nízký plat?
Staré auto?
Tvoje blbost.!!!
Jsi nula a proto máš hovno.!!!
Jen kecy, kreténe,to máš.

jenkolemjdoucí
17. února • 22:01

pošahaný pan Armagedon o konci Kia/Hyundai opět promluvil...

Fukcof
17. února • 20:18

Hustej Mička. Jedeš z kopce přímo do žumpy a nemáš brzdy ani řízení neovládáš.

Hyunfan
17. února • 19:49

Hyundai jede! Na to, že je tohle auto jen Kia, která patří pod Hyundai, tak je vcelku moc pěkný. Až na tu ošklivou masku podobného ošklivého tvaru jako u škodovky. No, na Kia i škodovce je vidět, že to jsou jen podřadné klony originálů H a VW.

JK
18. února • 11:12

A obě mají design zajímavější, než mateřská společnost. Superb je prostě zajímavější auto než kdy bude Passat a i když je Škoda obecně fádní a nudná, tak vedle VW je to hotová fabrika na emoce. A Kia je evropskému oku o světelné roky blíže, než kdy bude Hyundai.

Jarda
18. února • 21:17

Evropský design mě nezajímá. Evropské oko je ve světě nepodstatné, protože je v porovnání s globálním okem v menšině. Ne každému evropskému oku lahodí nezajímavý, fádní, industriální, německý design od návrhářů převážně z VW. Osobně se mi o světelné roky víc líbí osobitější design Hyundai než Kia. I když už se i design Hyundaie čím dál víc přibližuje evropskému a to mě na něm pěkně štve. Jestli to takhle půjde dál, tak se budu muset poohlédnout po dalším autě někde jinde, a v Evropě to samozřejmě nebude.
Auto od Hyundaie jsem si v roce 2015 koupil právě kvůli zajímavému, kvalitnímu a propracovanému designu.

JK
19. února • 16:23

Tak zajímavý a propracovaný design má aktuálně Peugeot, případně Alfa Romeo. To je v Evropě asi tak vše. Mazda se do kreslení opřela s velkou vervou a Honda si aktuálně buduje novou image. Pokud Vám jde o asijsou expresivnost, tak v tomhle dominuje Toyota, případně nejasijštějí neasijská značka - Ford. Hyundai před pěti lety nepřinesl nic, co by v otázce designu stálo za povšimnutí. Respektive nic autentického, co by jej nějak zásadně vydefinovalo proti konkurenci. Současný Genesis mě baví, ten se umí definovat poměrně dobře a za mě mu to jde.

Pepik
18. února • 8:49

Kia sice patří pod Hyundai, ale v hierarchii kvality a prémiovosti v koncernu je postavena výše než Hyundai a ne jak Škoda, která má úplně jinou pozici oproti VW

Jarda
18. února • 21:39

Hmmm, pěkný postřeh, ale úplně mimo. Hyundai má globálně nepoměrně lepší prodeje než KIA, proč asi. Je to totiž originál, je ve všem lepší a zákazníci to vidí. Navíc hodnota značky Hyundai je vyšší než značky KIA a pod Hyundai patří i luxusní značka Genesis. KIA žádnou luxusní značku nevlastní. KIA je pro Hyundai taková podřadná značka, která mu jen rozšiřuje paletu modelů na základě jiného designu, aby společnosti Hyundai vydělala víc peněz.

Honza
19. února • 14:10

Jardo, já pro Hyundai pracuji a opravdu to tak je, KIA má modely o chlup dražší než Hyundai, nabízí i modely, které Hyundai nemá Stinger, Proceed. Je postavena výše, ale to je asi vše

Fukcof
17. února • 19:53

A ty jsi podřadný klon člověka

Jarda
17. února • 20:05

Co se ti na tom faktu nezdá. Tak jako Škodu vlastní Volks Wagen, tak Kii Hyundai. Jak Hyundai, tak i VW určují svým podřadným automobilkám co a v jaké kvalitě budou vyrábět.

Fukcof
17. února • 20:15

Korejský konglomerát zastřešuje značky Hyundai, Kia a luxusní Genesis a jeho vlastnická struktura je zamotaná. Jeho společnosti se vlastní navzájem: Hyundai Motors má 33,8 procenta akcií Kie, sám je z 21 procent vlastněn dodavatelem autodílů Hyundai Mobis, který (aby byl kruh dokončen) z 16,9 procenta patří Kie.

Jarda
17. února • 22:48

Staré informace okopírované z nějakého pofidérního článku.
HYUNDAI Motor Group je ve vlastnické struktuře nejvýš. Pěkně je to popsáno zde:
http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...
Takže Hyundai Kiu vlastní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fukcof
18. února • 5:13

The group was formed through the purchase of 51% of South Korea's second largest car company, Kia Motors, by Hyundai Motor Company in 1998. As of December 31, 2013, Hyundai owns 33.88%[3] of Kia Motors. The Hyundai Kia Automotive Group also refers to the group of affiliated companies interconnected by complex shareholding arrangements, with Hyundai Motor Company regarded as the de facto representative of the group. It is the second largest South Korean chaebol or conglomerate.

Jarda
18. února • 20:33

Magůrku, umíš vůbec číst nebo pracovat s Internetem? Asi ne. Tvé vygůglené informace z Wiki jsou staré sedm let.

Fukcof
18. února • 5:08

Jistě.
Žij si v tom klamu ty ubožáku.
Ani najít relevantním info neumíte vy debilové .
A ještě se budeš hádat.
Kretén.

Fukcof
17. února • 20:10

Bo to je demagogie.
VW Škodu vlastní.
Hyundai má v Kia většinový podíl - tudíž ji pouze ovládá,ale nevlastní.

Fukcof
17. února • 19:38

https://images.app.goo.gl/No6vcrRgJmuS9YFV7
Předešlá generace jako dárce designu Škodě Octavia 4

veritas
17. února • 19:15


Hnus
Zpatlano vsechno ,co videli, dohromady.
Odporne .
By me zajimalo,komu to chteji prodavat.
Ubozaci kopiraci

Doporučujeme

Články odjinud