Můžeme se těšit na designový jazyk á la větší EV5 nebo EV9, dopředu vysunuté čelní sklo i zajímavě klesající linii takzvané plovoucí střechy. Zdroj: Kia

Můžeme se těšit na designový jazyk á la větší EV5 nebo EV9, dopředu vysunuté čelní sklo i zajímavě klesající linii takzvané plovoucí střechy. | Zdroj: Kia

Dá se čekat, že i tato novinka využije ryze elektrickou platformu e-GMP, nicméně již nyní není tajemstvím, že v jednodušší verzi, než mají například EV6 a  EV9 . Zdroj: Kia

Dá se čekat, že i tato novinka využije ryze elektrickou platformu e-GMP, nicméně již nyní není tajemstvím, že v jednodušší verzi, než mají například EV6 a EV9. | Zdroj: Kia

Jedním z hlavních rozdílů bude 400V architektura, zatím co větší modely EV mají 800V a podporují  rychlonabíjení až 350 kW . Zdroj: Kia

Jedním z hlavních rozdílů bude 400V architektura, zatím co větší modely EV mají 800V a podporují rychlonabíjení až 350 kW. | Zdroj: Kia

Logicky se pak jeví použití podobných kapacit baterií, jako u vloni představené EV5, čili zhruba 64 kWh a 88 kWh – zda bude v prodeji i dvoumotorová varianta s pohonem všech kol zřejmě jistíme až při premiéře. Zdroj: Kia

Logicky se pak jeví použití podobných kapacit baterií, jako u vloni představené EV5, čili zhruba 64 kWh a 88 kWh – zda bude v prodeji i dvoumotorová varianta s pohonem všech kol zřejmě jistíme až při premiéře. | Zdroj: Kia

Můžeme se také připravit na praktický vnitřek s lepším využitím prostoru, než u  současného Nira , které musí ve své konstrukci kromě bateriového provedení zohlednit také využití hybridního a plug-in hybridního pohonu. Zdroj: Kia

Můžeme se také připravit na praktický vnitřek s lepším využitím prostoru, než u současného Nira, které musí ve své konstrukci kromě bateriového provedení zohlednit také využití hybridního a plug-in hybridního pohonu. | Zdroj: Kia

Po modelu EV3 představí Kia také menší EV2 a subkompaktní sedan EV4, rovněž již naznačený formou konceptu.  Zdroj: Kia

Po modelu EV3 představí Kia také menší EV2 a subkompaktní sedan EV4, rovněž již naznačený formou konceptu.  | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Kia EV3 Zdroj: Kia

Kia EV3 | Zdroj: Kia

Dá se čekat, že i tato novinka využije ryze elektrickou platformu e-GMP, nicméně již nyní není tajemstvím, že v jednodušší verzi, než mají například EV6 a  EV9 . Zdroj: Kia
Jedním z hlavních rozdílů bude 400V architektura, zatím co větší modely EV mají 800V a podporují  rychlonabíjení až 350 kW . Zdroj: Kia
Logicky se pak jeví použití podobných kapacit baterií, jako u vloni představené EV5, čili zhruba 64 kWh a 88 kWh – zda bude v prodeji i dvoumotorová varianta s pohonem všech kol zřejmě jistíme až při premiéře. Zdroj: Kia
Můžeme se také připravit na praktický vnitřek s lepším využitím prostoru, než u  současného Nira , které musí ve své konstrukci kromě bateriového provedení zohlednit také využití hybridního a plug-in hybridního pohonu. Zdroj: Kia
14
Fotogalerie

Kia nás láká na kompaktní crossover EV3. Premiéra proběhne koncem měsíce

Korejská automobilka již brzy uvede sériové provedení dalšího „čísla“ mezi svými elektromobily.

Koncept chystaného modelu EV3 nám Kia ukázala již vloni v říjnu, nyní nám prezentuje střípky designu produkční verze, která se představí 25. května letošního roku. Dle zákulisních informací se zdá, že rozdílů oproti studii bude jen velmi málo.

Jistě se můžeme těšit na designový jazyk á la větší EV5 nebo EV9, dopředu vysunuté čelní sklo i zajímavě klesající linii takzvané plovoucí střechy. Dá se čekat, že i tato novinka využije ryze elektrickou platformu e-GMP, nicméně již nyní není tajemstvím, že v jednodušší verzi, než mají například EV6 a EV9.

Jedním z hlavních rozdílů bude 400V architektura, zatímco větší modely EV mají 800V a podporují rychlonabíjení až 350 kW. Logicky se pak jeví použití podobných kapacit baterií, jako u vloni představené EV5, čili zhruba 64 kWh a 88 kWh – zda bude v prodeji i dvoumotorová varianta s pohonem všech kol zřejmě jistíme až při premiéře.

Můžeme se připravit na praktický vnitřek s lepším využitím prostoru než u současného Nira, které musí ve své konstrukci kromě bateriového provedení zohlednit také využití hybridního a plug-in hybridního pohonu. Po modelu EV3 představí Kia také menší EV2 a subkompaktní sedan EV4, rovněž již naznačený formou konceptu. 

Kia

Nejstarší korejská automobilka Kia byla založena v roce 1944, automobily začala ale vyrábět až v roce 1974. Do společnosti po jejím bankrotu vstoupil v roce 1998 Hyundai.

Automobilka své vozy vyrábí i v továrnách v Česku a na Slovensku, mimo jiné i Kia Ceed.

Kia Picanto • Kia Rio •​ Kia Ceed •​ Kia Sportage •​ Kia Sorento •​ Kia Stonic •​ Kia e-Soul •​ Kia Niro

Doporučujeme

Články odjinud