Nahlédněte do interiéru nejluxusnějšího SUV Kia. I s šestiválem se vejde do milionu

Lulda  |  06. 09. 2019 15:12

Škoda, z toho by Kodiaqtici dostali osypky

Odpovědět  |   | 
Bumerang  |  06. 09. 2019 15:16

Tak za ty peníze si myslím slušná palba, samozřejmě na prémii to nemá, ale taky je to 1mil levnější 😀 chceš mít auto kup si bmw x6, audi q7, chceš se jen dostat z bodu a do bodu b kup si kiu, proč ne.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 09. 2019 19:22

bmw x6, když chceš auto tak jo

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 09. 2019 19:57

Tak kdyby napsal BMW 760iL tak jo, ale X6 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  06. 09. 2019 15:20

ake je to velke v porovnani s Telluride v USA? pride mi to rovnako velke auto. Osobne sa mi viac paci prave Telluride

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  06. 09. 2019 15:54

Taky mě hned napadla otázka, jestli se jedná o samostatný model nebo jen exportní verzi Telluride. A vůbec bych se nezlobil, kdyby Kia přivezla Telluride i do Evropy, protože na pohled to je moc hezké auto.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  06. 09. 2019 23:17

Melo by to byt o trochu mensi nez Telluride. A hlavne mit ram, takze trochu off-road schopnosti. Oproti tomu Telluride je spise pohodlne auto se samonosnou karoserii

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 09. 2019 19:21

Kde na ta loga chodí? Tímhle by mohla oficiálně vybavit flotilu TV Nova

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  07. 09. 2019 00:48

Kia se na některých trzích stydí, tak zkouší všelijaká loga aby nebylo evidentní odkud vítr vane Američané jsou popředu, Evropa má ve zvyku mít interér z šedého plastu

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  07. 09. 2019 12:08

Kia se nestydi, nema proc. Stejne to dela v USA Mazda a neprijde mi, ze by se Mazda mela za neco stydet. A tech pretnacenych automobilek je v USA vic nez dost.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 09. 2019 08:32

Dobře ví, že pod logem KIA dražší auto neprodají, takže na to lepí kde co aby zamaskovali, že je to low-cost KIA. Vyzkoušeli si to na Stingeru, pár lidí to koupilo a dnes už prodeje klesají na úroveň kdy stojí před otázkou kdy to trápení ukončí.

Odpovědět  |   | 
Surcef  |  07. 09. 2019 10:11

Ale prd....tohle by se tady podávalo za ty prachy jak housky....jenže - emise, takže to sem nedají , protože by jim to zhoršilo CO u celého portfolia, zku...á EU.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 09. 2019 10:26

Nedají to ani do Japonska, ani do USA, ani nikam jinam než do Koreje. Tam si to koupí pár zfanatizovaných místních šovinistů a tím to hasne. A za ty prachy by se to tady nikdy neprodávalo, když blbé Sorento stojí skoro mega, porovnávat korejské a české ceny aut je mírně řečeno slaboduché.

Odpovědět  |   | 
tragac  |  08. 09. 2019 15:12

Nevim proc by to melo byt slaboduche, porovnavat jde kde co. Spis tvoje reakce mi prijdou slaboduche... vsude jsem byl, vsechno znam...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 09. 2019 07:17

V Cz by cena byla tak od 1.3mega už slušně vybavené.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  07. 09. 2019 07:31

jj, ta EU nam pekne kurvi ceny aut, niekedy mam dojem ze este aj na ceste chcu vybudovat situaciu ako je v ekonomike a to stylu MY a vy ostatni ...

Odpovědět  |   | 
Miko  |  07. 09. 2019 07:32

a zabudol som este dodat, ze prave koli EU sa k nam strasne vela dobrych modelo a aut ani nedostane, hlavne ze tu mame tie predrazene das sracky

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 09. 2019 18:33

Ceny áut nám ku..í zdanenie v našich štátoch, nie EU. Ďalší faktor je, že US modely bývajú často inak vybavené ako EU modely a veľakrát sú technicky jednoduchšie. A keďže aj ceny palív sú u nás inde, ako v US (opäť iné zdanenie), tak také veľké autá tu logicky skoro nikto nechce kupovať, tak sa automobilky ani moc nepokúšajú ich tu ponúkať. Ruku na srdce, koľko mastodontov v neprémiovej triede by sa tu predalo? Automobilky na to už prišli, že sa to tu moc neoplatí. Takže netreba zo všetkého viniť EU, lebo to tak jednoducho nie je.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  08. 09. 2019 00:49

Prosím Vás píšete zdanění v jednotlivých státech, né EU. Pak mi prosím vysvetlete proč EU stanovuje minimální sazby DPH( mimochodem DPH je Evropský nesmysl vymysleny ve Francii), spotřební daně na paliva atd. Navíc původní státy EU mají hromady výjimek, narozdíl od nás. Jedná se například o DPH na nové byty, potraviny atd. Takže já si myslím, že ty ceny tady kurví právě ta EU, protože si jednotlivé státy nemůžou konkurovat v těchto nesmyslných daních, nebo si myslíte že platit 50%dan z pohonných hmot je normální?

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  08. 09. 2019 13:16

Já ho potkal dnes v Bulharsku v Sozopolu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A