Nahlédněte do interiéru nejluxusnějšího SUV Kia. I s šestiválem se vejde do milionu

Kia u chystaného velkého SUV potvrzuje, že luxus jí není cizí. Této novinky se však v Evropě bohužel nedočkáme.

Na nové velké SUV lákala Kia už během letošního autosalonu v Soulu, kde předvedla respektu hodný koncept Masterpiece. Z něj automobilka během krátké doby potvrdila a již zveřejnila i fotky produkční verze, která ponese známé označení Mohave. Známé tedy spíše korejskému publiku, jelikož do Evropy se novinka nepodívá.

Rovněž na starém kontinentu by však zákazníci bezpochyby ocenili luxusně pojatý interiér s třemi řadami sedadel. Druhá řada může být přitom specifikována pro dvojici pohodlnější sedaček, nebo lavici pro tři osoby. První dvě řady budou také dostupné s funkcí vyhřívání a odvětrávání a druhá řada nebude postrádat ani samostatné ovládání klimatizace. Toto řešení u nás můžete znát třeba z obřího BMW X7.

Nová Kia Xceed má české ceny. Vejde se pod půl milionu, za příplatky se nestydí

Nová Kia Xceed má české ceny. Vejde se pod půl milionu, za příplatky se nestydí

Celá kabina působí komfortně se sedačkami čalouněnými prošívanou kůží, přičemž stejný materiál najdete i na bočnicích dveří a spodní straně palubní desky. Zbytek doplňuje obložení dřevem a detaily z broušeného hliníku.

Před řidičem se poté objevuje digitální přístrojový štít o velikosti 12,3palce, který teď mimochodem Kia poprvé přivádí na evropský trh skrze crossover XCeed. Tomu vedle sekunduje širokoúhlá obrazovka infotainmentu, plynule zakomponovaná do černě lesklého panelu palubní desky, který před spolujezdcem vyplňuje grafika ambientního osvětlení.

Kia i Audi se pouští do koloběžek. Jejich elektrická vozítka ujedou až 20 kilometrů

Kia i Audi se pouští do koloběžek. Jejich elektrická vozítka ujedou až 20 kilometrů

Ve vrcholném SUV se objevuje také možnost bezdrátového dobíjení telefonu a na středové konzoli lze zahlédnout volič pro celkem šest jízdních režimů – Comfort, Eco, Sport, Sand (písek), Mud (bláto) a Snow (sníh). S pohonem všech kol a funkcí redukce převodů má být totiž Mohave schopné také v terénu.     

Jedinou motorizací dostupnou v Jižní Koreji bude naftový třílitrový šestiválec o výkonu 188 kW (256 koní) a točivém momentu 560 N.m, který je spojen s automatickou osmistupňovou převodovkou. Na tamním trhu začne Mohave na částce 47.000.000 wonů, tedy v přepočtu asi 918.000 Kč.

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 11 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků