Kia míří do seriálu TCR. Na okruhy vyrazí s modelem cee´d

Kia míří do seriálu TCR. Na okruhy vyrazí s modelem cee´d

V seriálu TCR už působí automobilky Honda, Volkswagen, Opel, Seat, Subaru a Alfa Romeo. A v průběhu letošní sezóny k nim přibude další. Kia se na svém facebookovém profilu pochlubila skutečností, že už brzy představí závodní cee´d.

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Zatím ale korejská automobilka nic konkrétního o svém závodním speciálu neprozradila, takže si protentokrát musíme vystačit s dvojicí prvních obrázků. Podle dostupných informací vyrazí Kia cee´d do prvních závodů ještě v průběhu letošní sezóny.

Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Kia sice nezveřejnila žádné technické detaily, opřít se ale můžeme o předpisy seriálu TCR. Ty dovolují maximální výkon motoru 243 kW (330 k) a vrchol točivého momentu 410 Nm. Minimální váha i s řidičem je 1285 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků