Kia Magentis 2011: první pohled do interiéru

V segmentu velkých aut za malé peníze začíná být poněkud těsno, ale již řadu let se zde neobejdeme bez jihokorejských vozů. A ty se rapidně zlepšují jak po stránce technické, tak vzhledové.

Vposlední době se představily třeba modely Hyundai Genesis nebo Kia Cadenza, ale bedlivě sledovanou novinkou bude nová generace typu Magentis, známého na většině zámořských trhů pod tradičním jménem Optima. Jeho premiéra by měla proběhnout na dubnovém autosalonu v New Yorku a automobilka Kia již postupně uvolňuje nákresy a první snímky.

Dnes díky tomu můžeme vůbec poprvé nahlédnout do interiéru nového Magentisu, jenž zůstane na špici modelové nabídky značky Kia. Magentis se má začít prodávat letos na podzim a pod jeho kapotou se objeví šestiválce 3,5 l a 3,8 l (druhý jmenovaný pochází z typu Hyundai Genesis), později přibude hybridní verze.

Tip: Prohlédněte si též ukořistěné snímky nemaskovaného Magentisu 2011 z ulic Soulu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011 - oficiálně zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků