Kia Magentis 2011: první pohled do interiéru

V segmentu velkých aut za malé peníze začíná být poněkud těsno, ale již řadu let se zde neobejdeme bez jihokorejských vozů. A ty se rapidně zlepšují jak po stránce technické, tak vzhledové.

Vposlední době se představily třeba modely Hyundai Genesis nebo Kia Cadenza, ale bedlivě sledovanou novinkou bude nová generace typu Magentis, známého na většině zámořských trhů pod tradičním jménem Optima. Jeho premiéra by měla proběhnout na dubnovém autosalonu v New Yorku a automobilka Kia již postupně uvolňuje nákresy a první snímky.

Dnes díky tomu můžeme vůbec poprvé nahlédnout do interiéru nového Magentisu, jenž zůstane na špici modelové nabídky značky Kia. Magentis se má začít prodávat letos na podzim a pod jeho kapotou se objeví šestiválce 3,5 l a 3,8 l (druhý jmenovaný pochází z typu Hyundai Genesis), později přibude hybridní verze.

Tip: Prohlédněte si též ukořistěné snímky nemaskovaného Magentisu 2011 z ulic Soulu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011 - oficiálně zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků