Kia má poprvé výkonný manažerský vůz. Stinger pojede až 269 km/hod

lkhjev7*7623  |  09. 01. 2017 13:11  |  [149.238.52.xxx]

"Základní pohonnou jednotkou (...) se stane zážehový přeplňovaný čtyřválec o zdvihovém objemu válců."
Neuveritelne!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 01. 2017 14:14  |  [95.173.78.xxx]

A to ještě buď rád, že tam nenapsali o zdvihovém objemu válců 1998 kg.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 01. 2017 13:41  |  [95.103.200.xxx]

po hyundai coupe som sa druhy krat potesil ,ze spravili koreici normalne auto, pekne, a ked bude aj take kvalitne ako MB BMW Audi tak preco nie, len tuto nasi obmedzeny odbornici aut budu hovorit, ze mas len kiu, aj ked nebudu vediet aka technika sa tam skryva... :D

Odpovědět  |   | 
KIgh(^&-/23e7  |  09. 01. 2017 14:21  |  [149.238.52.xxx]

Tuna obmedzeny odbornik patri, sak korejsky motor ma tu ten motor, nie?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 01. 2017 14:27  |  [95.103.200.xxx]

asi tak, to ze je to RWD alebo AWD .. ci ma samozvor nikoho nezaujima alebo V6, a ze auto bolo pod vyvojarom byvaleho M Sport :D

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 01. 2017 14:00  |  [109.224.92.xxx]

až na ten tablet, zapíchnutý do palubovky, co to je je za móda???

Odpovědět  |   | 
alien.cz  |  09. 01. 2017 17:23  |  [89.103.38.xxx]

Takhle se kopírují medvědi Už je proto ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Ihywf63E2386dfh  |  10. 01. 2017 14:12  |  [149.238.52.xxx]

Co Vam, probuh, vadi? Dyt staci jedno energictejsi prislapnuti brzdy (bez upoutani trupu bezpecnostnimi pasy) a muzete mit ten tablet zaseknuty v hlave.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  09. 01. 2017 14:27  |  [79.141.243.xxx]

Jak jsem psal dříve.Bude to skvělé auto.Bohužel, lulíni v Čechách slyší KIA a vybaví si maximálně sííííd. Tohle je vstupenka do prémie. Bravo KIA.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  09. 01. 2017 16:31  |  [79.141.245.xxx]

Bohužel pro KIU. budou převládat teoretičtí zákazníci. KIA by potřebovala někoho, kdo za to auto taky zaplatí.

Odpovědět  |   | 
alien.cz  |  09. 01. 2017 17:27  |  [89.103.38.xxx]

Ne, nebude. Bude to jako každá jiná KIA.

Většina "manažerů", kteří ještě neměli tu "čest" se poučit s KIA Optima, se toho do půlroku budou chtít pro bezprecedentní rozhrkanost zbavit a budou litovat, že se na to zase nechali nachytat.

Mám k dispozici hned celý seznam takových zkušeností.

Odpovědět  |   | 
mirel  |  09. 01. 2017 19:25  |  [90.179.123.xxx]

Tak se pochlub, ty "eksperte" na optimu. Já mám narozdíl od tebe optimu doma v garáži a jezdím s ní už 4 roky. A jsem maximálně spokojený.
Ale asi nejsem ten manažeeeer, jako ty, co se hromadně optimy zbavuje

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  10. 01. 2017 05:31  |  [176.97.9.xxx]

To alien.Tak nam ten seznam napis.Jako manazer se necham poucit.Budu to brat jako skoleni.

Odpovědět  |   | 
Khc78236  |  10. 01. 2017 14:08  |  [149.238.52.xxx]

A co managerujes, podlahove krytiny?

Odpovědět  |   | 
DAS  |  10. 01. 2017 09:34  |  [176.67.229.xxx]

Kdo řídil CEED a i jiná auta, může srovnávat. Zaměstnavatel nakoupil nové OIII a musím říci, že se vždy těším na návrat do svého ceeda a cestu domů. Ano, motoricky je OIII více příjemná na jízdu, ale vše ostatní, interiér a zejména odhlučnění či sedačky - tam ji ceed válcuje za nižší cenu.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  10. 01. 2017 16:59  |  [213.151.92.xxx]

No, my to zase máme obráceně a korejce bereme jako auta za trest. I přes víceprvek vzadu to není moc komfortní a ani agilní (jde to vůbec naladit tak, že je to špatné snad ve všem? :D) a motory mi přijdou línější, než by podle kW měly jet.

Odpovědět  |   | 
brundibar  |  09. 01. 2017 15:34  |  [90.176.207.xxx]

k čemu přes 250/km v hodině když smí se jen 130/km/hod podle mně stačí na kilometrový výkon tak 150/km a bylo by méně mrtvých

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 01. 2017 15:40  |  [95.103.200.xxx]

ja ti vysvetlim naco to je, ked sa ta bezny ludia spytaju , kolko to ma koni , ako rychlo to ide tak mozes povedat velke cisla a budes frajer

Odpovědět  |   | 

a kolik mrtvých má na svědomí překročení povolené rychlosti?

Odpovědět  |   | 
OhniTrud  |  09. 01. 2017 16:58  |  [149.238.52.xxx]

Chapu, ze SlovaKIA. Kdyz ja ale radsi noKIA.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 01. 2017 17:39  |  [90.180.245.xxx]

Nemohu si pomoci, ale pořád se mi vrací myšlenka: Audi A7 Sportback zezadu, uvnitř Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 01. 2017 21:17  |  [94.113.114.xxx]

Pokud tohle auto bude tak dobré, jak vypadá, tak nelze říct než - bravo KIA!!! A lze fandit a těšit se, že bude při kupování z čeho vybírat. Musí se uznat, že u značky KIA udělali za poslední roky velký kus práce. Kdo by to byl před takovými 10 lety řekl, že? Já ale nevěřím jen na obrázky, počkám si, jak to bude vypadat s tímto moc zajímavým a hezkým autem v reálu. Pokud se bude ale KIA vyvíjet dál současným tempem, tak za 10 let by se KIA mohla dotáhnout i na absolutní špičku...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 01. 2017 22:00  |  [95.173.78.xxx]

No jo Josefe, bude se to tady vůbec prodávat? Případně bude mít Evropa tu výsadu oproti světu a dostane to s motůrkem do sekačky na trávu?

Odpovědět  |   | 
JC  |  09. 01. 2017 23:17  |  [178.255.168.xxx]

Jistě všichni víme, že tohle není problém Kia (a dalších automobilek) ale čistě problém Evropy, hloupé Evropy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2017 14:32  |  [95.173.78.xxx]

No právě, jestli KIA raději nebude tohle auto tady prodávat, než by řešila pár kusů s pidimotůrkem.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 01. 2017 15:38  |  [62.197.237.xxx]

Europa bude mat tu vysadu, ze si vyziada nejaky ten diesel smrad

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 17:53  |  [94.113.114.xxx]

Počkáme a uvidíme Mirku . Necháme se překvapit. Podle toho, kam to KIA za poslední roky dotáhla, je možné úplně všechno. Nemám ale obavy, že by do tohoto auta KIA dala nějaký nesmyslný malý motor. Zejména, když to nenapadlo ani Škodu a do Superbu koncernový litrový přeplňovaný 3válec nenabízí. Na druhou stranu pořádný motor v tomto autě uvedeném na náš trh by snad přehodnotili u VW své "strategické" rozhodnutí a možná by povolili Škodě v případě Superbu návrat alespoň 6 válce.

Odpovědět  |   | 
P.K.O.  |  10. 01. 2017 06:22  |  [207.244.89.xxx]

Já bych to řekl, protože Korejci nepěstují multi kulti a jejich děti ve školách tvrdě dřou, tedy žádná inkluze a zívání z okna. Do Kore je to z Afgánistánu stejně daleko jako do Němec, ale přesto Korejci do dávek pro migranty dávají 0 wonů, protože tu sběř prostě neberou.. Vše jde do výzkumu

Odpovědět  |   | 
Kghq63  |  10. 01. 2017 14:00  |  [149.238.52.xxx]

Do vyzkumu? Jakeho prosim? Marketingoveho, verejneho mineni a pod.? Nebo snad povazujete snahu nahradit dva srouby jednim nytem za vyzkum, at uz aplikacni, ci zakladni.

Jake ustavy pro zakladni vyzkum v oblasti mediciny, chemie, fyziky ma Jizni Korea? A jake objevy tam ucinili? Ma Jizni Korea neco jako akademii ved?

Odpovědět  |   | 
j  |  11. 01. 2017 09:06  |  [213.151.92.xxx]

Asiati umí postupně vylepšovat a v tom jsou slušně dobří, ale skutečný vynález z Asie byl naposledy asi střelný prach. Jinak vše přejali od nás, evropanů, resp. přeneseně od amíků.

Odpovědět  |   | 
andy  |  11. 01. 2017 13:22  |  [84.47.47.xxx]

bol si v Južnej Korei? videl si, ako fungujú, ako vzdelávajú deti a kam to dotiahli za 10 rokov oproti hociktorému štátu na svete? nechcem ich chváliť, radšej by som bol, aby CZ+SK spravili aspoň polovičný pokrok, ale bohužiaľ sa oni môžu smiať z nás a nie my z nich. a je to aj vďaka vývoju.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 01. 2017 10:10  |  [194.228.134.xxx]

Jizni Korea je uz davno strojirensky a technologicky lidr. V automotive ale lide hodne podlehaji emocim, reklamni masirce, mytum atp. Po pretahnuti zkusenych a renomovanych 'zapadnich' profiku od fochu se ale uspech da(l) predpokladat a pro koncoveho zakaznika je to jen dobre.

Odpovědět  |   | 
Khc78236  |  10. 01. 2017 14:06  |  [149.238.52.xxx]

Jasne. Jenze strojirenstvi uz davno neni obor s velkou pridanou hodnotou.

A korejske technologie? Jake mate na mysli? Pokud myslite mobilni telefony, tak ty se navzdory ocekavani a navzdory jejich HW schopnostem nedostaly dale nez na uroven hracek. Chytre televize jsou na tom dost podobne. Oblasti, ve kterych jsou Korejci skutecne leaderi a ne jen masovi producenti s agresivni cenovou politikou, je skutecne jen hodne malo.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  10. 01. 2017 15:49  |  [79.141.243.xxx]

Chytrák lopata.Ti jsou nejlepší....https://www.tacr.cz/index.php/cz/novinky/868-... ...

Odpovědět  |   | 
Jx j Hs7 &86  |  11. 01. 2017 00:28  |  [77.47.35.xxx]

Kecy z Technologicke agentury si strc za klobouk, protoze z rendez-vous korejskych a ceskych uredniku si skutecne na zadek nikdo nesedne. Tak se veda a ani technologie nedelaji.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 01. 2017 12:07  |  [194.228.134.xxx]

Mrkni na zebricky patentu podle firem a zemi a Korea bude hodne vysoko. Chytre televize jsou vesmes hloupe bez ohledu na vyrobce a o mobilech plati vicemene totez (jediny Apple se opravdu snazi). Korea samozrejme neni Cina, USA, Japonsko, ale ke spicce rozhodne patri.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  11. 01. 2017 11:18  |  [79.141.243.xxx]

Už to pochopte! KIA nemá v EU s podobnými vozy velké plány. V USA a v Asii jich prodá mraky. Tam totiž lidé netrpní takovou omezeností jako v Evropě. Stinger je na podvozku G80, tedy úplně jiná liga než platformy pro FWD. Spíš jsem zvědav na to, zda KIA bude mít koule dát to sem s V6.

Odpovědět  |   | 
andy  |  11. 01. 2017 13:27  |  [84.47.47.xxx]

autosalón v Ženeve dá odpoveď na všetko o variantách pre EÚ pre Stinger. ak by sa aj nepredával so ziskom, ale imidžovo to vytiahne Kiu o +5%, tak z ročného svetového predaja 3mil. áut +5% sú pekné euríčka/korunky

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A