Kia láká na nový sportovní sedan GT ve videu z okruhu Nürburgring

Korejská automobilka se začíná více zaměřovat i na sportovněji laděné vozy. Teď připravuje premiéru nového sportovního sedanu.
Kia láká na nový sportovní sedan GT ve videu z okruhu Nürburgring

Na svoji připravovanou novinku začíná automobilka Kia lákat budoucí zákazníky prvním video spotem. Zatím toho ale moc z modelu GT neuvidíte. Ve videu vám automobilka pouze předvede, jak sportovní sedan s pohonem zadních kol řeže zatáčky na okruhu Nürburgring. Během videa se pochlubí i dosažením rychlosti 244 km/h. 

Kia chystá sportovní modely. Bude malé Rio GT, ale také kupé a SUV

Kia chystá sportovní modely. Bude malé Rio GT, ale také kupé a SUV

Podle načasování kampaně to vypadá tak, že velkolepou premiéru zažije vůz na lednovém autosalonu v Detroitu. Pod kapotou zřejmě můžeme očekávat čtyřválec z konceptu GT4 Stinger. Evropský trh by se měl dočkat také dieselové verze. 

Velkou neznámou je také cena. V hierarchii korejské automobilky má ale stát nad modelem Optima. Cena se tak může šplhat i nad 900 000 korun. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 170 738 km
Cena: 87 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 811 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 180 021 km
Cena: 180 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 260 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 71 931 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků