Kia K9: první pohled do interiéru a reklamy pro TV

Značka Kia pokračuje v odhalování největšího a nejluxusnějšího vozu ve své historii.

O této novince jsme vás informovali již několikrát, naposledy v souvislosti se záběry Kia K9 z běžného provozu. K prvním snímkům exteriéru nyní Kia přidává čtveřici televizních reklam a tři detaily, jež nás zavedou do interiéru novinky. Již při pohledu na vůz zvenčí je jasná citelná inspirace stávajícím sedanem BMW 7.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia K9, připravovaná vlajková loď značky Kia

Proto nás snad ani nepřekvapí, že se s prvky podobnými mnichovskému matadoru setkáme také na palubě vozu Kia K9. Na středové konzoli totiž najdeme volič převodovky a sdružený ovladač zábavního systému (ten má využívat rozměrného dotykového displeje s úhlopříčkou 12,3 palce), který až trestuhodně připomíná řešení používaná značkou BMW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První detaily: středová konzole na způsob BMW, střízlivý přístrojový štít, barevný head-up displej a přední svítilny složené z LED

Druhý snímek ukazuje pohled na střízlivý přístrojový štít a barevnou projekci head-up displeje přímo na čelní sklo (žádné polovičaté řešení s destičkami jako třeba u Peugeotu 508!) a ten třetí pak zachycuje detail předního světlometu sestaveného kompletně ze zdrojů LED. Oficiální premiéru modelu Kia K9 očekáváme v horizontu několika týdnů, poté nastoupí do prodejů na domácím, jihokorejském trhu.

Luxusní auta | Kia | Sedany | Design

Kia K9: luxusní sedan na prvních oficiálních skicách

Připomeňme, že nový sedan Kia s lakonickým označením K9 bude mít tříprostorovou čtyřdveřovou karoserii klasického střihu a pohon kol zadní nápravy. Na výběr bude ze dvou zážehových, atmosféricky plněných motorů V6 ve verzích 3,3 l/300 koní (221 kW) a 3,8 l/334 koní (246 kW). 
 

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků