Kia K9: první pohled do interiéru a reklamy pro TV

Značka Kia pokračuje v odhalování největšího a nejluxusnějšího vozu ve své historii.

O této novince jsme vás informovali již několikrát, naposledy v souvislosti se záběry Kia K9 z běžného provozu. K prvním snímkům exteriéru nyní Kia přidává čtveřici televizních reklam a tři detaily, jež nás zavedou do interiéru novinky. Již při pohledu na vůz zvenčí je jasná citelná inspirace stávajícím sedanem BMW 7.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia K9, připravovaná vlajková loď značky Kia

Proto nás snad ani nepřekvapí, že se s prvky podobnými mnichovskému matadoru setkáme také na palubě vozu Kia K9. Na středové konzoli totiž najdeme volič převodovky a sdružený ovladač zábavního systému (ten má využívat rozměrného dotykového displeje s úhlopříčkou 12,3 palce), který až trestuhodně připomíná řešení používaná značkou BMW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První detaily: středová konzole na způsob BMW, střízlivý přístrojový štít, barevný head-up displej a přední svítilny složené z LED

Druhý snímek ukazuje pohled na střízlivý přístrojový štít a barevnou projekci head-up displeje přímo na čelní sklo (žádné polovičaté řešení s destičkami jako třeba u Peugeotu 508!) a ten třetí pak zachycuje detail předního světlometu sestaveného kompletně ze zdrojů LED. Oficiální premiéru modelu Kia K9 očekáváme v horizontu několika týdnů, poté nastoupí do prodejů na domácím, jihokorejském trhu.

Kia K9: luxusní sedan na prvních oficiálních skicách

Kia K9: luxusní sedan na prvních oficiálních skicách

Připomeňme, že nový sedan Kia s lakonickým označením K9 bude mít tříprostorovou čtyřdveřovou karoserii klasického střihu a pohon kol zadní nápravy. Na výběr bude ze dvou zážehových, atmosféricky plněných motorů V6 ve verzích 3,3 l/300 koní (221 kW) a 3,8 l/334 koní (246 kW). 
 

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků