Kia K9: luxusní sedan na prvních oficiálních skicách

Kia K9: luxusní sedan na prvních oficiálních skicách

Kia zveřejnila první oficiální obrázky své nové vlajkové lodi K9. O automobilu jako takovém se zatím pořád nic konkrétního neví. Jisté je, že bude vycházet z modelu Hyundai Genesis. Spekulace hovoří o použití vidlicového šestiválce 3.8 l s výkonem 333 koní, případně osmiválce 4,6 l (429 k) nebo by dokonce mohl být pod kapotou pětilitrový osmiválec. Vzhledem k tomu, že Kia hodlá zatopit značkám typu BMW nebo Audi, je vyloženě nutností, aby v nabídce nechyběl naftový motor.

Test: Hyundai Genesis Coupe 2.0 TCI – objem nenahradíš?

Test: Hyundai Genesis Coupe 2.0 TCI – objem nenahradíš?

Motor bude pohánět zadní kola přes osmistupňovou převodovku, ovšem vyloučeno není ani použití desetistupňového automatu, o kterém jsme se na našem webu už zmiňovali. První skici naznačují hodně dynamické tvary a minimálně zajímavou přední část. Nelze se ale ubránit dojmu, že z některých úhlů vůz připomíná BMW. 

bazar

Kia Sportage 2
Rok výroby: 2007
Stav: 115 975 km
Cena: 160 000 Kč
Kia Sportage 2
Rok výroby: 2005
Stav: 127 579 km
Cena: 124 000 Kč
Kia Sportage 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 42 600 km
Cena: 380 000 Kč
Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 45 435 km
Cena: 266 000 Kč
Kia Sportage 2
Rok výroby: 2010
Stav: 147 421 km
Cena: 210 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2012
Stav: 83 238 km
Cena: 210 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků