Kia K7/Cadenza nově pro Evropu, pro ostatní ještě větší K900

Značka Kia si věří. V Evropě nabídne v omezené sérii své vozy řady K7 (Cadenza), na zámořských trzích pak i zcela novou řadu K900.
Kia K7/Cadenza nově pro Evropu, pro ostatní ještě větší K900

V současnosti je v Evropě vlajkovou lodí značky Kia model Optima, který jsme jako první u nás zkoušeli již na jaře loňského roku. To by se ale mohlo brzy změnit. Vedení automobilky totiž chce evropskému publiku poskytnout omezenou sérii větších a dražších vozů řady Kia K7, na některých trzích prodávaných jako Kia Cadenza. „Chceme (do Evropy) přivézt 1 000 vozů, abychom získali odezvu od zákazníků,“ prohlásil totiž nyní Soon-Nan Lee, viceprezident společnosti pro zámořské trhy.

Kia Optima: první český test

Kia Optima: první český test

Zcela nová generace řady K7/Cadenza má nastoupit v roce 2016 a počítá se s ní i pro Evropu, ale také pro další trhy včetně pravostranných verzí pro Austrálii, Velkou Británii a JAR. Pokud se stávající Cadenza do Evropy skutečně dostane, lze předpokládat, že převezme ty nejlepší technologie, jimiž koncern Hyundai/Kia disponuje, včetně head-up displeje, bezpečnostních asistentů, digitálního přístrojového štítu a všestranně seřiditelných, vyhřívaných a chlazených zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázek
Kia K900 se představí již za několik týdnů v Los Angeles

Tím ale expanze automobilky Kia do vyšších sfér nekončí. Už v Los Angeles by se v listopadu měla představit zcela nová řada Kia K900, jež musela přerušit logickou řadu značení modelů po sporu s automobilkou Quoros. Bude ještě větší než Cadenza a počítá se u ní opět s podélně usazenou pohonnou jednotkou a pohonem výhradně zadních kol. Pod přední kapotou se objeví šestiválcové (3,8 l) a osmiválcové (5,0 l Tau) motory s výkonem odhadovaným na 294 a 426 koní (216, resp. 313 kW).
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků