Kia EV6 zachránila Jaromíru Jágrovi život při drsně vypadající nehodě. Chvíli poté jsme se dozvěděli, proč se tak stalo

13 komentářů

viac ako boh
18. června • 17:28

je jagr zebrak, ze musi robit taketo trapne reklamy?

Jan
27. května • 23:13

Jarda se chtěl otočit na světelných semaforech na přikázaném směru jízdy rovné. Že tramvaj jela podlé něho rychle, tak jaksi tramvaják netušil, že se na světlech a této křižovatce bude chtít s ním nějaký trouba přetlačovat.
A rychlost tramvaje je hloupost a je subjektivní. Můj mají záznam rychlosti.
Jak mohl vědět, že jede rychlé, když o ní nevěděl? Jen si připravuje půdu, aby to hodil na někoho jiného jako to parkování na invalidech na Václavském náměstí.

viac ako boh
18. června • 17:29

poskodenie auta je mierne, tram musela v momente narazu ist uz velmi pomaly(10km/h?)

praktik
30. května • 11:15

Jestli si té tramvaje všiml, až když byla půl metru od něj, tak ten poslední půlmetr před nárazem ujela z jeho pohledu celkem rychle. ;-)

úvaha
27. května • 10:46

Tohle vyjádření J. J. je nějaké divné: " ... v tom jsem nestihl zareagovat na tramvaj, která jela velkou rychlostí ve stejném směru jako já. Všiml jsem si ji půl metru přede mnou, na poslední chvíli ...".
Tak ta tramvaj byla v době nárazu už nejméně půl metru před ním, takže nenarazila do něj, ale KIA do tramvaje? Pokud tramvaj a KIA jela ve stejném směru, to nemá ta KIA žádnou signalizaci jiného vozidla v mrtvém úhlu zrcátka, anebo nějaká ta el. signalizace nefungovala správně?

josephko
28. května • 7:18

Ona to možná byla tramvaj KIA... :-)

Net
30. května • 6:12

Byla to Sparta;)

praktik
27. května • 16:00

Tak podle toho, že KIA bylo nabouraná zboku do dveří u řidiče, tak by to možná chtělo nějak přeformulovat i ty věty před tím: "Na Plzeňské jsem se snažil přejet z jednoho směru do druhého. Kontroloval jsem si tu druhou stranu a ve vhodnou chvíli jsem do ní najel. Byl ale velký provoz, ...".
Jestli zamýšlel přejet z jednoho směru do druhého, tak se asi chtěl otočit přes koleje do protisměru. Možná tedy najel kolmo na koleje, ale provoz v protisměru nebyl zas tak ideální pro tu vhodnou chvíli. Když si pak všiml tramvaje, která přijížděla ve stejném směru, tak už byla asi tak půl metru od těch předních dveří, do kterých ho trefila. To by asi bylo srozumitelnější vysvětlení toho, co se tam asi tak mohlo stát?

Net
27. května • 5:12

Jarda měl i kliku na typ tramvaje, co ho naboural.

Krtek
28. května • 13:16

on měl hlavně kliku že ho vzala bokem, kdyby to do něj napálila předem - spřáhlem, tak by to patrně nerozchodil

Net
30. května • 6:11

právě, že moderní tramvaj co ho vzala, spřáhlo vepředu nemá.

JAC
27. května • 11:30

1. Podle mě se srazily dvě tramvaje :-)
2. ten titulek to je PR pro KIA motors
3. Z takto pomuchlaných dveří při současném bezpečnostním vybavení airbagy mohlo Jardovi maximálně zalehnout v uchu.

homer
27. května • 17:33

Boční náraz je v autě velmi nebezpečný kvůli krční páteři. Často je i lehký cvaknuti fatální.

Doporučujeme

Články odjinud