S Kiou EV6 Earth (168 kW) až na Vrchol světa. Trpět nemusíte, když nechcete. Pozor ale na ceny nabíjení!

58 komentářů

Pecival89
5. listopadu • 7:14

Korejcema jsem vždy spíše pohrdal, ale KIA a Hyundai si pomalu začínají získávat můj respekt. Je to sice pořád dost drahý, ale už to začíná být dost použitelný. VW má co dělat, aby je někdy dohnal jak cenou, tak hlavně technikou.

emkejx
25. září • 13:03

na jednej strane sa mi to zacina pozdavat, ale stale mi vadi ten dojazd a moznosti nabijania ked jazdi clovek "hladovou" dolinou... ZIADNE. no a potom je fakt ktory si musime priznat, elektrika pojde o 3 mesiace hore. stale bude to nabijanie tak vyhodne a lacne?osobne ak EV tak az Toyota predvedie svoje SSB. A ak to bude naozaj taka revolucia, tak porozmyslam.

Ladislav
24. září • 13:46

Už na něj šetřím. Úžasné auto. Nejen designem, jízdou, prostorem i technikou.

mmichalll
25. září • 5:46

Zbytocne splachnute peniaze do zachoda.
Radsej ich daj na charitu ako na toto.Alebo Kia Stinger. 1000x lepsie auto

Ladislav
25. září • 7:28

Vy slováci. Vaše moudrost ta je už legendární. Hlavně v diskusích na internetu.

emkejx
25. září • 13:00

neboj, su diskusie kde aj cesi perlia na slovenskych weboch, ked uz si chces honit pindura. nemam nic proti cechom, sam pracujem zo svk pre cesku spolocnost a mam teda kolegov len cechov, ale takych honibrkov naser3me za kybel nie len v nasej ale i v tej vasej republike! i tak by som si pozrel ako EV6 vyjde s jednym nabitim na strechu sveta, ale realne!

bobko69
25. září • 9:05

vy Česi ste tiež legendárny s vašimi "zlatými českými ručičkami". Prečo Tu hneď niektorí vyťahujú národnosť? Napíšem že má debilný názor a nie ťahať do toho akou rečou hovorí

David
25. září • 21:38

Vyčítáš a sám si bereš do huby čechy. 😄👍 Ty seš kus vocasa.
No tak pokud se podívám do historie i současnosti automobilismu a výroby automobilů, motocyklů, letadel, autobusů, jízdních kol, nákladních automobilů, vlaků, traktorů asi na těch zlatých ručičkách chlape něco bude.
Což se o vaší legendární licenční výrobě ve vysoké kvalitě vozidla TAZ 1203 a Škoda Rapid. To bylo asi tak všechno co jste světu dali.
Narážel jsem na slováky v komentářích, že rozumí všemu, ale sami neumíte vyrobit ani šlapací kolo. 😄😄😄

LOL
25. září • 9:47

To neřeš. Blbové nemají hranice a ani jazykové omezení.

=
24. září • 8:13

Pořád si říkám co s tímhle autem tak za 5 let. Bude prodejné? Kdo by to chtěl vůbec odkoupit? Bude na odpis? ...

David
25. září • 7:23

David
Koupil jsem si BMW I3 181 K, 33Ah
Při koupi stáří vozidla 4 roky stav km 60 tis KAPACITA BATERIE 100 %Nyní má vozidlo stáří 6 let
Stav tachometru 78 tis
KAPACITA BATERIE 98 %Cena vozu se drží na vyšší úrovni než když jsme ho před 2 roky zakoupil. Tedy pokud bych se rozhodl vůz prodat obratem vydělám minimálně 50 tis Kč
Za 2 roky provozu mě vozidlo za servis či opravy závad stálo 0 Kč ( mimo přezutí)
Mimochodem stále ještě je baterie v záruce výrobce 8 let na poruchu či degradaci baterie.
Dálnice 0 Kč
45 Kč /100 km Ještě máš nějaký debilní a dehonestující dotaz k elektrickým autům?

LOL
26. září • 7:26

Při známém faktu, že kapacita akumulátoru klesá nelineárně a že existuje něco jako overprovisioning, tak hodnota 98% kapacity po 80 tisících km je vyloženě alarmující.A to jsi s tím šlapohybem ujel směšných 18 tisíc km za dva roky. Za další dva roky bude kapacita na cca 70% a auto neprodejné.Ten debil se na tebe kouká ráno ze zrcadla...

=
25. září • 22:42

Debilní dotaz? Prostě to svoje čupr supr auto dáš se štěstím max. na protiúčet. Podle reakce jsi si toho i vědom.

David
25. září • 7:30

Oprava: 33 kWh (94Ah)

abc
23. září • 14:37

"Dojezd při zastávce u nabíječky činil 19 km. Zatím jde ale všechno bez stresu."aky je vlastne realny dojazd elektroaut? neviem si predstavit, ze by som s dojazdom menej ako 100km (na dlhsej ceste) uz nehladal nabijanie. to je dajme domu 15-20kWh (20% baterky). Nabit sa to da (na ceste z rychlonabijaciek) za realny cas aj tak od 20% a max do 80-85%. Pri baterke 80kWh mi zostava teda na uzivanie okolo 50kWh, co je max 300km (realne tak 220-240)... A to by este mali byt rychlonabijacky, a aj volne. Super alternativa na dlhe cesty.

OnlyTruth
23. září • 15:03

to aj mna zaujima :D ked prejdeme 300km raz za mesiac za rodinou tak ci by to vyslo celu cestu na dialnici 140

petr r. (petrumr)
23. září • 21:30

kde se dá na dálníci jet celou dobu 140? Jestli nepojedeš na sídlisko LUNIK, tak se vrátíš v pohodě, ta KIA/H mají lepší techniku než e-tron za poloviční cenu a redaktor měl nesmyslně velkou spotřebu.

Jan Taraba
25. září • 12:53

Kia/H mají "lepší techniku" než e-tron? Hahahahahahahahahaha.
***
Tak pro srovnání: Kia 4x2, 168kW, l=469cm, zavazadla 517l, baterie 77kWh, spotřeba na dálničním limitu 24kWh, zapnutí klimatizace = -100km dojezdu, max výkon rekuperace 105kW
***
e-tron 4x4, 300kW, l=491cm, zavazadla 605l, baterie 95kWh, spotřeba na dálničním limitu 25kWh, zapnutí klimatizace = -15km dojezdu, max . výkon rekuperace 220kW

petr r. (petrumr)
25. září • 13:40

jo to jsem zapomněl, na zavazadla, to je asi pro paštikáře vhodný a ten výkon rekuperace se asi hodí na Pikes Peak nebo kde v česku máš kopeček, že bys to použil? Podívej se na techniku a cenu, Audi už to má profláknutý dieselgate, tak moc koncernu nikdo nevěří. A zapomněls napsat cenu a ještě, že zapnutá klima u audiny odečítá dojezd o -15 při 5stupnách.... Kia to má měřený při +40...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
25. září • 16:29

Ty jsi nejak zasedly na nemeckou premii. Jezdis hnusem od Toyoty co ma hybrid a je to naprosto sterilni vozidlo s plasty uvnitr jak z Pet lahvi a asi te stve, ze si to nemuzes dovolit.
A pak je tu Kia, ktera za polovicni cenu opravdu nema produkt, ktery by mel lepsi techniku, nez Audi.
Audi je uplne jinde.
A ted nemluvim jen o tom interieru s lacinimy plasty (na druhou stranu budou asi drobnym posunem proti tve Toyote), ale celkovym zpracovanim, spotrebou a technikou.

petr r. (petrumr)
26. září • 18:03

já porovnávám techniku elektrické K/H s e-tronem, nějak nechápu tu tvoji uchylku s hybridem, copak audi má hybrid, tak co to budu srovnávat s audi, u nás v audinách nejezdí aňi vedoucí kauflandu a lidlu, ta kára je tak pro nepříspusobivé a na diskuzích je to vidět.

Petr
26. září • 20:25

No jo. Tak skladnik z Lidlu poucuje a jeste si mysli, ze nas zajima, cim jezdi nejaky seficek filialky :D

petr r. (petrumr)
27. září • 16:00

přeci nebudou jezdit autama, kterým jezdí u nás nepřáspusobivé živly, prsteny a řetězy na krku a kruhy na masce to je krédo seladonů tady na diskuzi o KIa/H. Oni si myslí, že mají kvalitu, ale mají místo mozku kostku. Začalo to pěkně nadávkama, pohrdáním nějaké profese a skončí to jak?

Petr
28. září • 8:56

Za me to skoncilo. Kia je proste odpovidajici cene. Na Audi se nechyta nicim.

Jedna Bedna
26. září • 19:38

Audi má celou řadu hybridů, od A3 až po A8, včetně Q5, Q7, Q8 ty jelito

petr r. (petrumr)
27. září • 16:27

V čr se prodává jen plug-in a mild hybrid, audi neumí vyrobit full hybrid. A Q8 tyjelito je nějaký nový model?

jogurt
26. září • 19:56

V klidu, ten trotl neví vůbec nic a jen plácá nesmysly, to u něj není nic nového, takhle ho všichni znají. Kam vleze, tam blouzní.

Jan Taraba
25. září • 13:48

Já s tím na rozdíl od tebe, ty osle, denně jezdím. Pravda, že zatím jen něco přes 150 000km, ale abych spolehlivě věděl, kdy to brzdí motory a kdy (= téměř nikdy) brzdami, na to ten nájezd fakt bohatě stačí.

petr r. (petrumr)
26. září • 18:25

Já sem žil v domnění, že na audi e-tron rekuperuje jen jeden motor, který je i generátor ten druhý elektrompotor nejde ani při plachtění. Máš hodinky na jaké ruce?

Petr
26. září • 20:26

Teda ten petr r. je fakt tupej.

Jedna Bedna
26. září • 19:08

Žiješ v bludu

jogurt
26. září • 19:59

JJ, v těžkým bludu. Rekuperují oba (resp. u e-tron S všechny tři) motory a při plachtění naopak nejde ani jeden, což je naprosto logické. Teda všem mimo tohoto osla.

petr r. (petrumr)
27. září • 15:55

máš odkaz na techniku a při tom plachtění se ten motor snad točí, nebo ty si myslíš, že se nějak odpojí?

petr r. (petrumr)
26. září • 18:12

Jo, jezdíš no a co? Diskuze není jen o autech předražených, dotovaných a sprostých řidičů, kteří musí najezdit 150tkm, nevidí rodinu, nemají domácí jídlo, musí na diskuzích nadávat a nedovede nic v klidu duše vysvětlit, protože jezdí každý den, aby měl najeto přes 150tkm.

Jedna Bedna
25. září • 13:55

Hele Johnny, v klidu. On když se podívá na svou ošklivou starou, co se s ní rád veřejně prezentuje fotkama v plavkách nahoře XXS, dolní díl XL, tak pak all the day šíří podobný bláboly. Prostě Petr.Rumr jak ho všichni znají.

mmichalll
24. září • 6:17

Nemal.
To je realna spotreba elektroaut.
Staci aby si sa castejsie rozbiehal na cervenu na semaforoch.
Elektromotor ma najvacsiu spotrebu pro rozbehu pod zatazou.
A si predstav ze musis utocit 2 tony, znova a znova a znovaPapierova spotreba elektroaut je ratana pri uplne prazdnom aute aj bez poviinej vybavy, a uplne vsetko je vypnute, bezi len povinne vonkajsie osvetlenie
A robi sa pri idealnej teplote vzduchu auta aj bateriek
Takze asi tak..

petr r. (petrumr)
24. září • 9:04

jestli se rozbíháš na dálnici na semaforech, tak to musí být v turecku, ale zase jak jsou další semafory, tak rekuperuješ a co jsi narekuperoval, tak použiješ na ten fofr rozjezd. jezdím v hybridu, tak vím, co to je elektromotor. Ná dálky je vlak, tohle má spotřebu 14-16kW/100km, přečti si i druhé testy a né test co vypočítá největší spotřebu s těžkou nohou, nevím proč na dálnici vypínal rekuperaci, to kdybych u hybrdu vypnul rekuperaci, tak za chvilku nejde ani klima.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
=
24. září • 9:18

Neměla by být u hybridu náhodou ochrana baterie udělaná tak, že ji nelze při jakémkoli způsobu nastavení při užívání vybít?? Pokud tedy výrobce případně umožňuje rekuperaci nastavit na off.

petr r. (petrumr)
24. září • 10:16

Ano, třeba u mé C-HR vypneš rekuperaci jen když řadíš N, jinak to nejde a právě se ti vše vypne dříve, než vybije, prostě vypne klimu, elektromotor a automaticky naskočí spalovák, píši, že to je extrém a na testech hyundai ioniq 5 ( stejná technika) jsou spotřeby třeba 15kWh/100km. Autor tohohle testu zkoušel zrychleně se přesunout, vlastně zkusil max spotřebu a konzumní kupec bude mět tych 15kwh.
On vypnul rekuperaci, aby plachtil a zapomněl, že každý dojezd, zpomalení umožnuje menší spotřebu, mně naskočí spalovak, on misto rekuperace zapojí nabíječku, chce to mět cit v noze.

Petr
25. září • 16:30

A to chces :D

=
24. září • 11:03

Vzhledem k nejnovějším poznatkům kolem problematického nabíjení elektromobilů ->https://tn.nova.cz/auto/clanek/471815-elektr... ... -> bych se nedivil, že ani ta udávaná spotřeba nebude sedět (těch 15 už tím tuplem ne). Abychom tu náhodou něměli za pár měsíců či let aférku "elektrogate", až se na to někdo opět pořádně koukne.

LOL
26. září • 7:17

Jaké "nejnovější poznatky?" Tyhle informace ti sdělí kterýkoli trochu schopnější elektrotechnik. :-D

Pikus
23. září • 17:51

Těch cca 140 kmh na dálnici je nejakych 22-25kwh/100km.

ACE
23. září • 13:46

Zatím je to prostě vopruz.

Jan Taraba
25. září • 11:58

Když se to neumí, tak to vopruz skutečně je.
Když se to umí, tak to vopruz není. Tady jde o typický případ neznalého začátečníka, možná posílený ne úplně šťastným SW v autě, který doporučuje krapátko nesmysly.
Zrovna trasu do Sankt Moritz minimálně dvakrát za rok jezdím a je to s lehkou nohou na dvě nabíjení, s těžší na tři, ale i ty se vejdou do celkového času pod jednu hodinu a při mé dálniční spotřebě 24kWh/100km a výchozím nabití 100% přijde faktura na částku 1100 +/- 50Kč.

jozka
26. září • 8:53

Klasika... "ta vec neni spatna, jen ji neumis pouzivat".Bejvaly doby, kdy se veci konstruovaly tak, aby splnovaly potreby zakazniku, ne naopak.

Jednabedna
26. září • 14:13

I kladívko se musí umět používat a to není žádná nová konstrukce.

jozka
26. září • 14:39

A taky ma omezeni typu "moc s tim netluc a maximalne pet hrebiku za hodinu a pak deset minut pauza"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jednabedna
26. září • 15:26

Rozhodně. Platí například hygienické normy na hluk a vibrace. Rozhodně nemůžete mlátit kladivem 8 hodin v kuse bez přestávky.

jozka
27. září • 12:45

A co z toho je problem toho kladivka? Nic, ze?

LOL
27. září • 13:24

Jednabedna je reinkarnovaný klasický ničitel strojů z 19. století, protože ty jeho "fosily" berou EVčkům práci. :-D :-DTyhle pseudoargumenty bateriových tragédů jsou fakt k smíchu.

homer
26. září • 16:06

Kladivo to vydrží a permoníci se můžou střídat. U EV je to obráceně.

Jan Taraba
26. září • 16:56

Fajn, takže abychom zdůvodnili domnělou nesmyslnost EV, budeme za fosilem tahat přívěs s náhradními chauffeury na židličkách. A jen chlapy, protože ženská stejně bude každé dvě hodiny zastavovat, močit a zdrží se tam minimálně čtvrt hodiny. Nojo, ale to jsme v řiti s genderovou vyvážeností.
Já jenže jsme tuhle onehdá jeli takhle na dovolenou na sever, střed a jih Itálie. Ve dvou autech celkem čtyři baby věku od počínající puberty po 40+. A promočily víc času, než e-tron pronabíjel a X5 protankovala.

LOL
27. září • 13:22

tak to budou pěkné pomočnice, nebo pijí moc kafe. ;-)

LOL
26. září • 7:12

Pro mě je čekání 1 hodinu jednoznačně vopruz. Je to pouhých 700km a 1 hodina navíc je celých 12-15% z celé cesty. Většina elektromobilů navíc opravdu nemá kapacitu baterie přes 80kWh, která by umožnila ujet 300 km po dálnici se spotřebou 24kWh.Takže když to shrnu, tvé "umění nabíjet" mě spíše opět naprosto odradilo.

Jednabedna
26. září • 14:12

Pokud jezdíš 700km bez pauzy, tak nemáš za volantem co pohledávat. Jsi nebezpečný pro sebe i pro okolí.

LOL
27. září • 13:16

Neblábol.
Jednak mě neznáš a nevíš kolik kilometrů jsem schopen bez problémů ujet. A taky zapomínáš, že v autě může cestovat více řidičů, třeba manželka.
Další věc je cestovat v evropských pidiautíčkách nebo autech amerického typu, není to totéž.Takže než ti zase prdne žilka, že někdo může a ty ne, nejprve napočítej do desíti, pomůžeš tím nejen sobě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
27. září • 15:50

Má pravdu i ten co jezdí kinder károu by měl dodržovat 4,5hod práci, jestli nechodíš na školení řidičů tak nechápu co tady se frajeříš manželkou, ji vyzvedáváš po cestě někde v hotelu? Jestli jede vedle tebe i spí, tak má stejnou dobu řízení jak ty.

Doporučujeme

Články odjinud