Kia EV5 se konečně chystá na další trhy. Může zatopit Tesle, v Evropě si ale ještě počkáme

9 komentářů (9 nových)

Pagepos
9. dubna • 18:10

Vyzera to hnusne, aforemne, ale urcite si aj to kupcov najde.
V interieri je to uz snad aj jedno, tam skusaji vsetci vsetko, nejak preskladat, ale stale na tu istu notu.

Roman Trnka
7. dubna • 21:25

Jste si jistí? Viděl jsme nějaká videa z představení EV5 v Austrálii a tam tvrdili, že má pohon na předek a 400V architekturu.

hombreux
7. dubna • 13:42

Víc jedno mi to snad ani být nemůže. Autorevue.cz, zkuste napsat něco o autech a ne hračkách pro hipstery. Co třeba se zeptat zástupců automobilek, kdy zas uvedou na trh něco, co má minimálně čtyři válce, 200 koní a manuální převodovku? Protože TOHLE jsou auta, ne nějaké třítunové powerbanky s kolama. Si připadám jak v Pompu.

petr r. (petrumr)
7. dubna • 18:21

ježíši klučino, lidi už nechcou manualní převodovku a nějaký automobilky ji přestávají vyrábět, čím probůh jezdíš, dostaneš se za volant aspoň 5x týdně elektru?

hombreux
7. dubna • 20:36

1. kdo je u tebe klučina, blbečku?
2. já jsem lidi a chci manuál, protože rád řídím. Tobě po tom nic není, ale ber to prostě jako fakt a šoupej nohama, protože nic víc s tím fakt nenaděláš.

petr r. (petrumr)
8. dubna • 18:56

klučino nerozčiluj se a přečti si co jsem napsal, když kupující nechcou manuál, tak nebudou čekat až tam přijde nějaký klučina co bude chtět manuál, ale možnost je, toyota bude pro klučiny vyrábět co ty kvalty budou dělat iííííááá přeřadíš a zase iááá.. V diskuzi o elektromobilitě chtět manuál....klučino probud se, na co by tam byl, a když vstoupíš do diskuze, přečti si něco o autě hlavně technicky.

Hamarel
7. dubna • 12:47

Tesla nepotřebuje zatopit, ta už má zatopeno, 2023 pokles ziskové marže ze 17% na 9%, pokles prodejů v 1Q 2024, propad ceny akcií z někdejší ceny přes 400 usd na současných 165 usd, odpískaný levný model a Číňané v laufu. A aby toho nebylo málo, zelení aktivisté začínají brojit proti Tesle (a nejen slovně, ale třeba "zatápěním" pod sloupy el. vedení do její továrny). Víc zatopit není třeba, žába se uvaří sama.

Petr Seliger
9. dubna • 12:33

Já bych ještě přidal že ten Cybertruck (jen pro USA) jim ty prodeje nezvedne a to že lidem seberou nejen páčky pod volantem ale i ten volant jim ty powerpointy na 20M kusů fakt nevytáhne.
Nedovedu si představit, že by s tím robotaxi zároveň došlo na vyřešení všech těch problémů s autopilotem tak aby robotaxi mohla být masovka. Třeba ale otevřou TESLA TAXI a budou to nabízet sami jako službu, ti akcionáři jim to rádi profinancují (víra v Muska je neotřesitelná) a tím pádem vytíží výrobu do doby než jim to pár zákazníků zabije....

petr r. (petrumr)
7. dubna • 18:24

tesla to pohnojila s tím volantem a páčkama, proto lidi po FL to nechcou.

Doporučujeme

Články odjinud