Kdyby to mělo LFP baterku, která se dá a má nabíjet na 100%, tak prosím...ale jak budete kličkovat mezi potřebou jezdit a nabíjet 20-80 jako denní rutinu, je zimních (6 měsíců v ČR - 140 po dálnici) 180km prostě málo.Jasně na dálkovou jízdu o které víte dopředu je to samozřejmě OK.
v ČR je zima 6 měsíců? a těch 180 platí pro malou baterku
rodinne auto takmer za 40 000euro. a bez kúrenia v základnej výbave. tepelne čerpadlo až od Earth. Mám dosť
Nechci tu působit jako kia agent, ale tohle autíčko na trhu chybělo. Menší auto = menší spotřeba. Má velkou baterku, TČ, ohřev baterie. H/K mají ohledně EV bezchybnou historii. Bezporuchové, fungující software, baterie v pohodě i po 10 letech. Pohodlné podvozky a dobré odhlučnění. Páčky, čudlíky jsou. Eniaq je dobré auto, s touto výbavou je výrazně dražší. Už jim funguje bez problémů software 4.x? Stále si někdo stěžuje, že to nefunguje. Proti v3 asi rapidní zlepšení, ale stejně.
Hlavně, Enyaq je větší auto. Tomuto je konkurent Elroq a ten je v základu o 100 tisíc levnější, i když má o něco menší baterku. Zas má ale pohon na zadek.
Už si u Ionikvu 5 a 6 opravili tu chybu, jak se díky přehřátí zničeho nic odpojí hlavní elektromotor a ani to nevyhodí žádnou hlášku?
ááá pán je vědec, u té 6 se to stalo jednomu kusu a to ještě byl řidič pod vlivem a jezdil na uzavřeným okruhu, něco si nastuduj a hlavně jezdi každý den elektrem a uvidíš, že to nepřehřeješ. Dneska jsem tuším nejvíce dal čočku tak 35kW a to sem myslel, že se vše poskládá do zadu.
Není drahý a vypadá dobře.????Je drahý. Zvenku fajn. Uvnitř sterilní a ošklivý.
jen vlhkej sen, že se tohle za ty prachy bude prodávat a ještě rodinné auto ........ hmm.
Tady začíná challenge kdo za vetší peníze nabídne menší auto.Pokud dát 1,1m za tohoto prcka, nebo 800k za enyaq, tak tohle koupí jen úplný blázen.
Mohl bych toho enyaqa za 800 vidět? Ceník začíná na 900 tisících v nejnižší verzi. S lepší baterií jste rázem o 225 tisíc výše.
Asi myslel Elroq, ten začíná na 800t, což je srovnatelná velikost s EV3 a cena o 100t méně.
Elroq s větší baterkou, tč, má ohřev baterie? za 1.3, pod 1.2 se nevejdeš.
Elroq 85 s TČ: 1 062 000, EV3: 1 025 000. Kia je menší, resp. má méně místa na zadních sedadlech a je to oproti Škodě předohrab, což je u EV celkem podstatná nevýhoda. A ano, s o něco menší baterkou nabídne Elroq o podstatných 100 tis. levnější větší auto, nebo za stejnou cenu Enyaq s kromě většího místa na zadních sedadlech, také výrazně větším kufrem. Tedy, nic moc nabídka.
Nešil...Elroq s příplatkama, tč se dohrabe na 1,1. Neříkám, že je to málo, al enení to 1.3
Líbí se mi, že některý automobilky pochopily, že ta cena nemůže být úplně mimo to, za co se prodává Tesla 3/Y.Nabídka nevypadá ok, snad se bude i dobře prodávat.
Jak nemůže? Dá se podle vás srovnat Ev3 s Teslou 3? To mi teda nepřijde...
tesla nemá páčky pod volantem a kia nemá frunk.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.