Kia EV3 a dost. Jediné elektrické auto do rodiny přijelo do Česka, ujede přes 600 km

18 komentářů (18 nových)

Dini CZ
26. listopadu • 21:10

Kdyby to mělo LFP baterku, která se dá a má nabíjet na 100%, tak prosím...ale jak budete kličkovat mezi potřebou jezdit a nabíjet 20-80 jako denní rutinu, je zimních (6 měsíců v ČR - 140 po dálnici) 180km prostě málo.Jasně na dálkovou jízdu o které víte dopředu je to samozřejmě OK.

JayDeeSq
Včera • 22:19

v ČR je zima 6 měsíců? a těch 180 platí pro malou baterku

tibor danc
26. listopadu • 20:51

rodinne auto takmer za 40 000euro. a bez kúrenia v základnej výbave. tepelne čerpadlo až od Earth. Mám dosť

Alda Alda
26. listopadu • 16:30

Nechci tu působit jako kia agent, ale tohle autíčko na trhu chybělo. Menší auto = menší spotřeba. Má velkou baterku, TČ, ohřev baterie. H/K mají ohledně EV bezchybnou historii. Bezporuchové, fungující software, baterie v pohodě i po 10 letech. Pohodlné podvozky a dobré odhlučnění. Páčky, čudlíky jsou. Eniaq je dobré auto, s touto výbavou je výrazně dražší. Už jim funguje bez problémů software 4.x? Stále si někdo stěžuje, že to nefunguje. Proti v3 asi rapidní zlepšení, ale stejně.

Marek71
29. listopadu • 15:03

Hlavně, Enyaq je větší auto. Tomuto je konkurent Elroq a ten je v základu o 100 tisíc levnější, i když má o něco menší baterku. Zas má ale pohon na zadek.

Rolling roll
27. listopadu • 7:07

Už si u Ionikvu 5 a 6 opravili tu chybu, jak se díky přehřátí zničeho nic odpojí hlavní elektromotor a ani to nevyhodí žádnou hlášku?

petr r. (petrumr)
29. listopadu • 15:35

ááá pán je vědec, u té 6 se to stalo jednomu kusu a to ještě byl řidič pod vlivem a jezdil na uzavřeným okruhu, něco si nastuduj a hlavně jezdi každý den elektrem a uvidíš, že to nepřehřeješ. Dneska jsem tuším nejvíce dal čočku tak 35kW a to sem myslel, že se vše poskládá do zadu.

Hlinda
26. listopadu • 10:45

Není drahý a vypadá dobře.????
Je drahý. Zvenku fajn. Uvnitř sterilní a ošklivý.

Petr Štěpánek (Pífa)
26. listopadu • 9:42

jen vlhkej sen, že se tohle za ty prachy bude prodávat a ještě rodinné auto ........ hmm.

Jan Taraba
26. listopadu • 9:10

Tady začíná challenge kdo za vetší peníze nabídne menší auto.
Pokud dát 1,1m za tohoto prcka, nebo 800k za enyaq, tak tohle koupí jen úplný blázen.

trent
26. listopadu • 14:15

Mohl bych toho enyaqa za 800 vidět? Ceník začíná na 900 tisících v nejnižší verzi. S lepší baterií jste rázem o 225 tisíc výše.

Marek71
26. listopadu • 16:20

Asi myslel Elroq, ten začíná na 800t, což je srovnatelná velikost s EV3 a cena o 100t méně.

Alda Alda
26. listopadu • 16:37

Elroq s větší baterkou, tč, má ohřev baterie? za 1.3, pod 1.2 se nevejdeš.

steny007
27. listopadu • 10:55

Elroq 85 s TČ: 1 062 000, EV3: 1 025 000. Kia je menší, resp. má méně místa na zadních sedadlech a je to oproti Škodě předohrab, což je u EV celkem podstatná nevýhoda. A ano, s o něco menší baterkou nabídne Elroq o podstatných 100 tis. levnější větší auto, nebo za stejnou cenu Enyaq s kromě většího místa na zadních sedadlech, také výrazně větším kufrem. Tedy, nic moc nabídka.

Dini CZ
27. listopadu • 8:08

Nešil...Elroq s příplatkama, tč se dohrabe na 1,1. Neříkám, že je to málo, al enení to 1.3

Honimir
26. listopadu • 9:07

Líbí se mi, že některý automobilky pochopily, že ta cena nemůže být úplně mimo to, za co se prodává Tesla 3/Y.Nabídka nevypadá ok, snad se bude i dobře prodávat.

supec
28. listopadu • 16:13

Jak nemůže? Dá se podle vás srovnat Ev3 s Teslou 3? To mi teda nepřijde...

petr r. (petrumr)
29. listopadu • 15:37

tesla nemá páčky pod volantem a kia nemá frunk.

Doporučujeme

Články odjinud