Kia e-Soul umí recyklovat teplo ještě účinněji. V zimě se prý o dojezd bát nemusíte

10 komentářů

Majkl
13. června • 19:30

PR článek dobrý, ale vzhledem k nadpisu si kladu otázku, na kterou mi v PR článku nebylo zodpovězeno. O kolik účinnější je než v minulé generaci a kolik tedy vlastně žere?

petr r. (petrumr)
10. června • 16:47

mohli by udělat srovnání jaký tepelný čerpadlo má jaký výrobce. třeba u bmw je lepší za příplatek.

petr r. je blb
10. června • 20:16

připlať si za mozek :-D

petr r. (petrumr)
10. června • 21:04

áá pán nemá doma tepelná čerpadla, peněžní negramotnost?

Tom
11. června • 14:10

Proč? Ono to vychází podobne. Akorát u elektrokotle máš nízkou investici a vyšší účet a u tepelného čerpadla obráceně.

petr r. (petrumr)
11. června • 18:31

tepelný čerpadlo v létě chladí a v zimě topí.

Jan Taraba
10. června • 22:33

Kia právě objevila Ameriku. Tuhle fíčuru má e-tron už rok a půl. Pumpování tepla mezi kabinou, elektronikou, baterkami a venkem tam a zpět dle potřeby. Když zadám jako cíl nabíjecí stanici, pumpa upraví teplotu baterek na optimum pro nabíjení, když vezmu za kliku auta, odemkne se a zároveň naskočí topení nebo chlazení, pokud jsem to neaktivoval už dřív mobilem. Rozdíl v dojezdu mezi vypnutým topením a zapnutým topením v zimě je 10-15km, v létě s klimatizací rozdíl 5-10km......takže na 300-400km dle podmínek trasy nulanulanic.
A pokud vím, Mercedes to má podobně.

petr r. (petrumr)
11. června • 18:28

kolik ten e-tron stojí? To by nebylo špatný koupit po dvou kusech,když je to za stejnou cenu jak soul.

Pepan
11. června • 15:45

Jak říká reverzní inženýr Munro. E-tron, vypadá to, jako kdyby se kluci z Audi sešli doma v garáži a zblastlili tam dohromady co našli na poličkách. Tu vrtačka, tu staré rádio, tu staré elektrické topení atd. atd. a pak to celé namontovali do fosilní audi a voilà je z toho e-tron.

Pepan
11. června • 15:42

Myslíte ten e-tron, který je propálený jako nejnejužranější elektromobil na planetě (výkon mizerný, spotřeba drakonická)? Jediný elektromobil na světě je na tom hůř než e-tron a to taycan :-DZřejmě soudruzi v Audi ty fičury tak trochu nezvládli :-))

Doporučujeme

Články odjinud