PR článek dobrý, ale vzhledem k nadpisu si kladu otázku, na kterou mi v PR článku nebylo zodpovězeno. O kolik účinnější je než v minulé generaci a kolik tedy vlastně žere?
mohli by udělat srovnání jaký tepelný čerpadlo má jaký výrobce. třeba u bmw je lepší za příplatek.
připlať si za mozek :-D
áá pán nemá doma tepelná čerpadla, peněžní negramotnost?
Proč? Ono to vychází podobne. Akorát u elektrokotle máš nízkou investici a vyšší účet a u tepelného čerpadla obráceně.
tepelný čerpadlo v létě chladí a v zimě topí.
Kia právě objevila Ameriku. Tuhle fíčuru má e-tron už rok a půl. Pumpování tepla mezi kabinou, elektronikou, baterkami a venkem tam a zpět dle potřeby. Když zadám jako cíl nabíjecí stanici, pumpa upraví teplotu baterek na optimum pro nabíjení, když vezmu za kliku auta, odemkne se a zároveň naskočí topení nebo chlazení, pokud jsem to neaktivoval už dřív mobilem. Rozdíl v dojezdu mezi vypnutým topením a zapnutým topením v zimě je 10-15km, v létě s klimatizací rozdíl 5-10km......takže na 300-400km dle podmínek trasy nulanulanic.A pokud vím, Mercedes to má podobně.
kolik ten e-tron stojí? To by nebylo špatný koupit po dvou kusech,když je to za stejnou cenu jak soul.
Jak říká reverzní inženýr Munro. E-tron, vypadá to, jako kdyby se kluci z Audi sešli doma v garáži a zblastlili tam dohromady co našli na poličkách. Tu vrtačka, tu staré rádio, tu staré elektrické topení atd. atd. a pak to celé namontovali do fosilní audi a voilà je z toho e-tron.
Myslíte ten e-tron, který je propálený jako nejnejužranější elektromobil na planetě (výkon mizerný, spotřeba drakonická)? Jediný elektromobil na světě je na tom hůř než e-tron a to taycan :-DZřejmě soudruzi v Audi ty fičury tak trochu nezvládli :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.